globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakého litrového naháče
Zdravím všechny.
Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky


Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
Anketa: Kterou
Tuono
27%
41
SV1000
5%
7
FZS1000
15%
23
Raptor1000
8%
13
Z1000
33%
51
R1100R
12%
19

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 10:49 | Nahoru | #31
kodlisko>
prej "Peníze, jak jsem psal výše, lehce nad 100tisic."

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 10:49 | Nahoru | #32
Jo a zapomněl jsem napsat, že Bavor není vůbec nudnej traktor,to z něj může udělat jen jezdec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 10:53 | Nahoru | #33
mag.net>

mě celkem sere, že jsem neměl nikdy možnost si to litrové SV projet pač malé bylo dokonalé, prostě ideální lehce uživitelná hračka na úžasné povození. co se měkosti podvozku týče, to není vada, je to prostě tak, mohlo by to byt lepší ale aj tak s tím jde moc slušně pojezdit
a máš recht, ten bawor vubec není nudná motorka, vůbec, proto už z domu nepude, ale to je u každého o preferencích.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 10:57 | Nahoru | #34
Lazyfucker> jedno jsem si to dával s Bavorem z Rokytnice v O.h. na k Bartošovicím, nevím co to bylo za typ přesně, ale ten chlapík to uměl a jel ve dvou!!!A kdyby se mi nezdálo jet na padesátce stovkou, asi bych pokračoval, ale bylo to na hraně.Jinak jsme taky viděl jak to kluk na motardu natíral 600RRRR.V zatáčkách - samozřejmě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 11:06 | Nahoru | #35
mag.net> to věřím. podvozkově jsou bawce opravdu na výši, a co se motoru týče, ten je dost specifický, a když to člověk(neříkám já) umí bude určitě dost rychlý.
mě u něj vyhovuje ta úžasná pružnost, kapku lepší než u Včka, nejsu čoprař, ale vždycky sem chtěl velký dvouválec, který bude pružný a bude mít v co největší šířce otáček použitelnost, a ne jen héén héén ala čtyřvál, ale prostě škubanec a jedem, a k tomu jsem dospěl. Včka sou takové ostřejší, ale kritičtější,náchylnější na spodní otáčky, to ten boxer to pobírá líp(nemluvím o nesmyslném podtáčení apodobně) ale po vyzkoušení různých strojů, a dvou vlastních véček, je ten boxer pro mě jak prdel na díru.
ale opět, to má každý jinak
a pokud dojde k výměně svodů a laufu za otevřený, dobře odladěný je to zas o velký kus dál, jak zvuk tak projev.
o rychlosti to pro mě není, ale síly je tam dost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 11:38 | Nahoru | #36
Lazyfucker> Větší využitelný rozsah otáček i pružnost má lepší čtyřválec...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 11:56 | Nahoru | #37
Váňa> to je jasné, já to myslel v rámci dvouválcových rozložení motorů
čtyřválce už jsou dnes tak vyladěné, že v řeči čísel jsou dvouválce "uplně mimo".
jenže, v ten moment nastoupí lidský pocit a holt je ten dvouválec "lepší"
svezl jsem se (jen malý kousek, takže to není ani zdaleka objektivní) na gsx1400 a CB1300, a je to frkot jak cip, fofr, pružnost na 6ku od 50kmh až do aleluja(gsx), ale není to vončo tončo
v řeči čísel super, můj pocit, trochu jiný. snad to bude poochopeno správně a nevyzním jak ten yeoup

Naposledy editováno 28.10.2009 11:57:45

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 12:10 | Nahoru | #38
Lazyfucker> Je to přesně tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 12:21 | Nahoru | #39

Dr.Houba>Diky moc všem za zhodnoceni.
Jinak k modelum ktere ve vyberu nejsou.

  • Speed triple, buell - určitě skvělá mašiny..ale..prostě se mi nelíbí..nechci je nikomu hanět, ale ted design mě prostě neoslovil.
  • Griso, Breva, cb1000r - určitě by ve výběru byly, ale jsou prostě moc nové, a cena je pořád kolem 200tisic, což je mimo mé současné finanční možnosti..bohužel..guzziny jsou vůbec zajímavé, ale jejich exkluzivnost způsobuje, že je jich na trhu strašně málo, není moc z čeho vybírat a na pěkný kus člověk narazí podle mě jen zřídkakdy...
  • FZ1 - sice nené ve výběru, ale tak nějak po ní pořád pokukuju, problém je opět cena, v relaci lehce nad 100 tisic je jich málo a vetšinou v té(doufám, že nikoho neurazím) hnusné, zelenomodré barvě.
  • Benelli TNT - určitě jedna z nejhezčích motorek na trhu, ale co mi říkal jeden její majitel, může si jí pořídít jen mechanik a to já nejsem .
  • X11 - na tu jsem zapomněl, proklatě



Kujwa Doktore, už ne jednou jsem ti říkal co si máš pořídit !

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 12:29 | Nahoru | #40

Váňa>Lazyfucker> Větší využitelný rozsah otáček i pružnost má lepší čtyřválec...



? a zo třeba taková FZ6? do 6 tisíc je to mrtvola ,od 6 do 10 to trochu jede . a nad 10 zase pro někoho moc . U dvouválu se ti to sbírá od 1500 otáček a průběh výkonu v celým rozsahu... .

Tak kde je ten "lepší využitelný rozsah otáček - když z těch 14 tisíc - je relativně k použití pouze 4 tisíce .

Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 12:40 | Nahoru | #41
Z1000 jsem měl 2 roky. Kombinace adrenalinu a dálkového cestování je dokonalá. Za den se dá ujet bez problémů 600 km jak nic a zase při sport. jízdě jsem stíhal supersporty (max. na Zetku jsem udělal 284 km/h).
Co se týče Tuona, jezdil jsem na něm a nezaujal mě. Jasně 2válec, paráda, ale něco mi u ní chybí. Na sprintu se na mě nelepila.
Jsem rozhodně pro to Zetko

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 13:11 | Nahoru | #42
proc tu pisete, ze Z1000 je mrtvola???? je to fakt az tak spatne??

a zase na druhou bez prehaneni - FZ6 je totalni mrtvola!! je to proste shit, jel jsem na tom a rad jsem to zas vratil.. a psat, ze nad 10tis. otacek to jede mozna az moc - no ja nevim, nevim ja na tom usinal..

Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 13:30 | Nahoru | #43
Hele k tomu Tunakovi, me se zda jako hodna motka-nevim co maj vsichni s tim jak to je brutalni...pouzivam jak ve meste, na cestovani (letos 13.500km) tak obcas na okruh a spokojenost....teda, trochu kroutaku bych jeste uvital:).

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 13:47 | Nahoru | #44
ja se letos svezl na lc8 950sm - taky vsude pisou, jak je to brutalni, mi to tak vubec neprislo.. jestli je tuono neco trochu podobneho, tak taky neni brutalni..

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 14:06 | Nahoru | #45
yeuop> na rovince? jedna, dva, tri, plnej, brzda, dojet, otocit, znova? zkousels to treba na nejake trati, ve vraceckach? ja teda nejel na SM, ale superdukovi a super. rad bych ho prohnal v brne, mnam

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 15:11 | Nahoru | #46

yeuop>proc tu pisete, ze Z1000 je mrtvola???? je to fakt az tak spatne??

a zase na druhou bez prehaneni - FZ6 je totalni mrtvola!! je to proste shit, jel jsem na tom a rad jsem to zas vratil.. a psat, ze nad 10tis. otacek to jede mozna az moc - no ja nevim, nevim ja na tom usinal..



No včera jsem se byl projet na tvé staré a taky to nic moc nejelo. Byla jak mrtvola...A ikdyž jsem trošku přidal taxem usínal.

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 17:11 | Nahoru | #47

Peacemaker>Dr.Houba> tak ho kup a uc se. 50 kW je uz dost slusnych na "prupravu".

neuspech velkyho SV? no je to zajimavy, protoze maly se prodavalo a snad i prodava perfektne, kazdej volal po velkym a takhle to dopadlo... asi se ztratila ta lehkost, obratnost mensiho brasky, motor sice kvalitni byt muze, ale prubehem taky nepresvedcil. lidi cekali neco jinyho. jenom s tim "v zakladu dobrou vybavu" fakt nesouhlasim, je to rozpoctovka, stejne jak malej.


No samozřejmě že s touonem se to srovnanvat neda, ale zase to ma aspon v zakladu tlumic rizeni..coz u rozoctovek neni uplne standart ne?

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 17:13 | Nahoru | #48

Motorkář Pohodář>kua, tak ještě v létě si chtěl něco na ježdění dálnice Brno - Praha


Jó, to víš, časy se mění...budu jezdit prostě mezi Brnem a Prahou po okreskách

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 17:23 | Nahoru | #49

Zarada>Kujwa Doktore, už ne jednou jsem ti říkal co si máš pořídit !


To sice jo, ale tobě se nedá věřit

2 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 17:32 | Nahoru | #50
Lazyfucker, Smudla> S baworakem je to slozite, me proste pripada dost jako motoka mimo kategorie. Je fakt, ze mam najete spise starsi kousky, ale hlavne v prvni polovine stoleti to byla znacka co urcovala trendy, a do jiste miry je porad trochu nekde jinde. Treba takova predvalecna R66, to je proste neco uzasneho, vrchovy motor, dokaze jet klidne i 150, proste neco. Ale jak je to ovladatelnosti u noveho Rka? Nebude treba Zed nebo Tuono mnohem mrstnejsi v zatackach?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 17:42 | Nahoru | #51
Dr.Houba> Jak psal mag.net u SV tak totéž nebo ještě horší platí pro Raptora. Motor je neskutečně ucukanej. Na plyn reaguje okamžitě takže to s tebou strašně hází, v zatáčce ti buď driftuje kolo nebo ti ho blokuje. Prostě 90Nm na kole je moc. Samo u litru spojka tvrdá jako kamen takže jízda městem děs. No a o podvozku škoda mluvit. Vzadu asi Sachs. V předu Marzocchi. Je to rozpočtovka takže krom předpětí zadku nenastavíš vůbec nic. Brzdy to má naštěstí opletený takže ty zlatý Bremba aspoň trochu žerou kotouče. No a to nemluvím ani o tom nepohodlným sedle, který je nízko jak koule trpaslíka. Spolujezdec se naštěstí může chytit blinkru na obou stranách, jinak by se při tom cukání skácel k zemi ještě než se rozjedeš. No co bys taky za tu cenu chtěl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 18:03 | Nahoru | #52
karf> No a není tak tochu většina těch vlastností právě to, proč si člověk takovou motorku kupuje? Jinak teda jsem schopen připustit že SV1000 je rozpočtovka, ale Raptor? A takový VRaptor, to je prostě něco jedinečného Jak to je u něj s tím motorem. TLS měly ty první modely a pozdějí z SV?

1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 18:13 | Nahoru | #53
no hele lítal jsem s tím do vrchu a excelentí - tolik zábavy jsem ještě nezažil.





Naposledy editováno 28.10.2009 18:17:34

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 18:16 | Nahoru | #54
Dr.Houba> je pravda, že Rko vypadá těžkopádněj, zdechlej, ale co umí v zatáčkách je mazec, nedostal jsem ho ještě tak do ruky jak šmudla, ale oproti SV650 co jsem měl před tím je to o několik tříd lepší motorka podvozkově, a vůbec nevadí že má o 70kilo víc než Sv...
já si chrochtám blahem, ale každý má blaho jinde, každopádně je to stroj na který jsem si musel chvilku zvyknout, ale pak to bylo hned o něčem jiném

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 18:16 | Nahoru | #55

šmudla>no hele lítal jsem s tím do vrchu a excelentí - tolik zábavy jsem ještě nezažil.



dej lepší fotku

Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 18:39 | Nahoru | #56
můžu spolehlivě potvrdit,že jsem S BMW R1100R zažil skvělý 2 sezony. Mají to němci uvařený velice dobře. Je to prostě nesmrtelnej leteckej motor, s oddělenou převodovkou pro mazání, suchou spojkou. Od roku 1994 maji boxery střikování. Za telever a paralever bych němcům udělil nobelovu cenu. Zadní kolo sundaný za cca 2 minuty a ve předu se prostě neutopíš a neutopíš. - kdyžtak mu to vysvětlete :)).

Ovšem na Hayabuse můžu konstatovat, že jsem zažil nejlepší sezónu v životě..!

Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 18:56 | Nahoru | #57
Vím že jsem cucák prd sem oproti vám najezdil ale běš do z1000 známí ji měl abyl sní hodně spokojenej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 20:15 | Nahoru | #58

Dr.Houba>karf> No a není tak tochu většina těch vlastností právě to, proč si člověk takovou motorku kupuje? Jinak teda jsem schopen připustit že SV1000 je rozpočtovka, ale Raptor? A takový VRaptor, to je prostě něco jedinečného Jak to je u něj s tím motorem. TLS měly ty první modely a pozdějí z SV?


ono to "rozpočtovka" u SV taky neni nic moc protože má kompletně nastavitelnej podvozek, docela hezkej tlakově odlitej rám a zadní kyvku taky (malý SV má jen nějaký jekly). No a motor je technicky taky celkem slušnej.
Myslel jsem to samozřejmě jako nadsázku. Co se motoru týče, tak asi i 2005ka po faceliftu (což je poslední litrovej model) měla pořád motor z TL. Ale nevím. Stejně jí těžko seženeš. V inzerátu jsem ještě 2005ku litrovýho raptora neviděl.
Každopádně jestli pořídíš V-Raptora tak ti ho budu dost závidět

Co se toho BMW týče...nevím jak R1200R ale R1200S bych si nechal líbit i když to má polokapotu. Sportovat se na tom dá hodně solidně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 20:30 | Nahoru | #59

mag.net>Jinak jsme taky viděl jak to kluk na motardu natíral 600RRRR.V zatáčkách - samozřejmě.


No to je novinka Ty a nechceš nás poučit,že mu pak ta 600RR na rovince ujela? Objev století: motard je do zatáček rychlejší než šestka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 21:15 | Nahoru | #60
karf> Takže SV motor mají jen 650? Je tohle ten model po faceliftu? Je to nějaké levné . Ten V-raptor se mi líbil vždycky, kdybych ho někde viděl v dobrém stavu a za rouzumnou cenu, asi bych těžko odolával...v létě jsem dokonce potkal jednoho v Xtra verzi, a musím říct, že ten zvuk v kombinaci s karbonem prostě bere dech..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist