paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakého litrového naháče
Zdravím všechny.
Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky

Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
Anketa: Kterou
Tuono
27%
41
SV1000
5%
7
FZS1000
15%
23
Raptor1000
8%
13
Z1000
33%
51
R1100R
12%
19

2 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 17:32 | Nahoru | #1
Lazyfucker, Smudla> S baworakem je to slozite, me proste pripada dost jako motoka mimo kategorie. Je fakt, ze mam najete spise starsi kousky, ale hlavne v prvni polovine stoleti to byla znacka co urcovala trendy, a do jiste miry je porad trochu nekde jinde. Treba takova predvalecna R66, to je proste neco uzasneho, vrchovy motor, dokaze jet klidne i 150, proste neco. Ale jak je to ovladatelnosti u noveho Rka? Nebude treba Zed nebo Tuono mnohem mrstnejsi v zatackach?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 17:42 | Nahoru | #2
Dr.Houba> Jak psal mag.net u SV tak totéž nebo ještě horší platí pro Raptora. Motor je neskutečně ucukanej. Na plyn reaguje okamžitě takže to s tebou strašně hází, v zatáčce ti buď driftuje kolo nebo ti ho blokuje. Prostě 90Nm na kole je moc. Samo u litru spojka tvrdá jako kamen takže jízda městem děs. No a o podvozku škoda mluvit. Vzadu asi Sachs. V předu Marzocchi. Je to rozpočtovka takže krom předpětí zadku nenastavíš vůbec nic. Brzdy to má naštěstí opletený takže ty zlatý Bremba aspoň trochu žerou kotouče. No a to nemluvím ani o tom nepohodlným sedle, který je nízko jak koule trpaslíka. Spolujezdec se naštěstí může chytit blinkru na obou stranách, jinak by se při tom cukání skácel k zemi ještě než se rozjedeš. No co bys taky za tu cenu chtěl...

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 18:16 | Nahoru | #3
Dr.Houba> je pravda, že Rko vypadá těžkopádněj, zdechlej, ale co umí v zatáčkách je mazec, nedostal jsem ho ještě tak do ruky jak šmudla, ale oproti SV650 co jsem měl před tím je to o několik tříd lepší motorka podvozkově, a vůbec nevadí že má o 70kilo víc než Sv...
já si chrochtám blahem, ale každý má blaho jinde, každopádně je to stroj na který jsem si musel chvilku zvyknout, ale pak to bylo hned o něčem jiném
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 38 16.6.2024 v 09:33 FiZzeR
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD


TOPlist