paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakého litrového naháče
Zdravím všechny.
Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky

Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
Anketa: Kterou
Tuono
27%
41
SV1000
5%
7
FZS1000
15%
23
Raptor1000
8%
13
Z1000
33%
51
R1100R
12%
19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 10:57 | Nahoru | #1
Lazyfucker> jedno jsem si to dával s Bavorem z Rokytnice v O.h. na k Bartošovicím, nevím co to bylo za typ přesně, ale ten chlapík to uměl a jel ve dvou!!!A kdyby se mi nezdálo jet na padesátce stovkou, asi bych pokračoval, ale bylo to na hraně.Jinak jsme taky viděl jak to kluk na motardu natíral 600RRRR.V zatáčkách - samozřejmě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 11:06 | Nahoru | #2
mag.net> to věřím. podvozkově jsou bawce opravdu na výši, a co se motoru týče, ten je dost specifický, a když to člověk(neříkám já) umí bude určitě dost rychlý.
mě u něj vyhovuje ta úžasná pružnost, kapku lepší než u Včka, nejsu čoprař, ale vždycky sem chtěl velký dvouválec, který bude pružný a bude mít v co největší šířce otáček použitelnost, a ne jen héén héén ala čtyřvál, ale prostě škubanec a jedem, a k tomu jsem dospěl. Včka sou takové ostřejší, ale kritičtější,náchylnější na spodní otáčky, to ten boxer to pobírá líp(nemluvím o nesmyslném podtáčení apodobně) ale po vyzkoušení různých strojů, a dvou vlastních véček, je ten boxer pro mě jak prdel na díru.
ale opět, to má každý jinak
a pokud dojde k výměně svodů a laufu za otevřený, dobře odladěný je to zas o velký kus dál, jak zvuk tak projev.
o rychlosti to pro mě není, ale síly je tam dost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 20:30 | Nahoru | #3

mag.net>Jinak jsme taky viděl jak to kluk na motardu natíral 600RRRR.V zatáčkách - samozřejmě.


No to je novinka Ty a nechceš nás poučit,že mu pak ta 600RR na rovince ujela? Objev století: motard je do zatáček rychlejší než šestka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 38 16.6.2024 v 09:33 FiZzeR
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD


TOPlist