paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakého litrového naháče
Zdravím všechny.
Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky

Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
Anketa: Kterou
Tuono
27%
41
SV1000
5%
7
FZS1000
15%
23
Raptor1000
8%
13
Z1000
33%
51
R1100R
12%
19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 20:15 | Nahoru | #1

Dr.Houba>karf> No a není tak tochu většina těch vlastností právě to, proč si člověk takovou motorku kupuje? Jinak teda jsem schopen připustit že SV1000 je rozpočtovka, ale Raptor? A takový VRaptor, to je prostě něco jedinečného Jak to je u něj s tím motorem. TLS měly ty první modely a pozdějí z SV?


ono to "rozpočtovka" u SV taky neni nic moc protože má kompletně nastavitelnej podvozek, docela hezkej tlakově odlitej rám a zadní kyvku taky (malý SV má jen nějaký jekly). No a motor je technicky taky celkem slušnej.
Myslel jsem to samozřejmě jako nadsázku. Co se motoru týče, tak asi i 2005ka po faceliftu (což je poslední litrovej model) měla pořád motor z TL. Ale nevím. Stejně jí těžko seženeš. V inzerátu jsem ještě 2005ku litrovýho raptora neviděl.
Každopádně jestli pořídíš V-Raptora tak ti ho budu dost závidět

Co se toho BMW týče...nevím jak R1200R ale R1200S bych si nechal líbit i když to má polokapotu. Sportovat se na tom dá hodně solidně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 21:15 | Nahoru | #2
karf> Takže SV motor mají jen 650? Je tohle ten model po faceliftu? Je to nějaké levné . Ten V-raptor se mi líbil vždycky, kdybych ho někde viděl v dobrém stavu a za rouzumnou cenu, asi bych těžko odolával...v létě jsem dokonce potkal jednoho v Xtra verzi, a musím říct, že ten zvuk v kombinaci s karbonem prostě bere dech..

(reakce na) Jakého litrového naháče

29.10.2009 v 00:47 | Nahoru | #3
karf> SV ma komplet nastavitelnej podvozek??? jestli jo, tak vsechno beru zpet - podle me ani nahodou!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 38 Dnes v 09:33 FiZzeR
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD


TOPlist