paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakého litrového naháče
Zdravím všechny.
Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky

Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
Anketa: Kterou
Tuono
27%
41
SV1000
5%
7
FZS1000
15%
23
Raptor1000
8%
13
Z1000
33%
51
R1100R
12%
19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 11:38 | Nahoru | #1
Lazyfucker> Větší využitelný rozsah otáček i pružnost má lepší čtyřválec...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 11:56 | Nahoru | #2
Váňa> to je jasné, já to myslel v rámci dvouválcových rozložení motorů
čtyřválce už jsou dnes tak vyladěné, že v řeči čísel jsou dvouválce "uplně mimo".
jenže, v ten moment nastoupí lidský pocit a holt je ten dvouválec "lepší"
svezl jsem se (jen malý kousek, takže to není ani zdaleka objektivní) na gsx1400 a CB1300, a je to frkot jak cip, fofr, pružnost na 6ku od 50kmh až do aleluja(gsx), ale není to vončo tončo
v řeči čísel super, můj pocit, trochu jiný. snad to bude poochopeno správně a nevyzním jak ten yeoup

Naposledy editováno 28.10.2009 11:57:45

(reakce na) Jakého litrového naháče

28.10.2009 v 12:29 | Nahoru | #3

Váňa>Lazyfucker> Větší využitelný rozsah otáček i pružnost má lepší čtyřválec...



? a zo třeba taková FZ6? do 6 tisíc je to mrtvola ,od 6 do 10 to trochu jede . a nad 10 zase pro někoho moc . U dvouválu se ti to sbírá od 1500 otáček a průběh výkonu v celým rozsahu... .

Tak kde je ten "lepší využitelný rozsah otáček - když z těch 14 tisíc - je relativně k použití pouze 4 tisíce .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava převodovky [1, 2] Kawasaki Z 1000 CHOSE123 38 Dnes v 09:33 FiZzeR
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 VladiZ 14 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD


TOPlist