Zatím jsem vyčmuchal toto:
http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8
http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro
jestli je to DR400 ???
Suza byla pro mě taky favorit,chtěl jsem jí kupovat novou ve Vrbovce, ale po zjištění že KTM připravuje uplně nové enduro
a po vyzkoušení jsem měl jasného favorita a Suza to nebyla.
A vše oranžově nevidím ... nový model může mít dětské nemoci.
Zato DRko se vyrábí už nějaký pátek...lehká modernizace by vůbec neškodila.





1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

Cena je tam kde je, s tím nic nenaděláme

U mně je problém ten, že chci motorku, která nebude vážit 200kg, bude mít aspoň 50koní, bude to aspoň 600ccm, bude mít podvozek do terénu ale ujedu na ní i 300km po asfaltu v relativním "pohodlí", dosáhnu z ní aspoň jednou nohou, nebude motat motohodiny, bude mít aspoň 5tis km na interval.....
Ukaž mi japonce, který tohle splňuje

DR-Z 400 je pohodlný měkkoučký dobromyslný nezáludný strojek pro nás starší hobbíky,funguje jak vláčný elektromotor.A bude sloužit léta...
HQ je (i když tato nebyla špičkově naladěna) divoké nekompromisní hard enduro,se kterým se dá jezdit vlažně,ale když je třeba,tak jede jak z praku,suprové pérování,brzdy(postavil jsem ji na přední,jinak bych podjelFavorita...)jízdní vlastnosti také,horší je to s převodovkou-strašně krátká a pro hobby ježdění nevhodná pro nízkou rychlost při přejezdech po silnicích,tragická sedačka-ta vyžaduje pod kalhoty ještě ty cyklo s "plínou"-prostě ráno nasedneš,večer máš v kalhotách sekanou!Ale to je "závoďák"!!! A interval údržby velmi krátký...alespoň na můj vkus.
KTM (na tu jsem se těšil MOC) u mě velmi zabodovala-super silný,ale ovladatelný motor(nechápu,proč tam dávají mapu zapalování-ta HARD je ideální,ostatní tak na zamrzlý rybník nebo pro úplného trotla,co na to vleze z Babetty),dobře odstupňovaná převodovka,luxusní spojka,dobrý posaz(myslel jsem,že jedu na SM),brzdy(zadní v lese zbytečně ostrá),pérování super na silnici,v lese značně tvrdé i na nejměkčí seřízení,menší zdvihy,ale zase dosáhneš i v krizovkách na zem a tolik nepadáš pro"krátkou"nohu.Trochu zklamal zadní blatníček(silně vibruje a vypadávají šroubky),váha přijatelná(proti LC4 super,jinak 160 kg je do lesa stále moc).Dezing asi bude sporný,jednomu se líbí,druhý ji zatratí,já bych se přiklonil k tomu,že klasická LC4 je hezčí(obzvláště šedá,že,Čápe?)
Prostě se asi narodilo univerzální enduro(žádná jiná značka v současnosti nic takového nenabízí,snad jen BMW,ale s nižším výkonem-nemohu posoudit,Bawora jsem ještě neochutnal),které je svižné a stabilní na silnicích a ani v lese se nedá zahanbit!!!
Snad i výdrž všech komponentů bude dobrá,ale to ukáže čas!
Sumárum-asi by si vybral každý,já bych šáhnul po KTM,kdybych musel mít(jako že musím)jednu(ale ta cena),kdybych mohl mít dvě tak do lesa DR-Z a KTM na cestování

Naposledy editováno 01.09.2008 13:17:09
Petr Huska>Takže je po víkendu a mám nové zkušenosti-prostřídali jsme se na DR-Z 400 S,HQ TE 450 a KTM 690 Enduro.Co stroj,to jiná kategorie.. Každý jedinec bude mít svůj názor,proto následující tak berte!
DR-Z 400 je pohodlný měkkoučký dobromyslný nezáludný strojek pro nás starší hobbíky,funguje jak vláčný elektromotor.A bude sloužit léta...
HQ je (i když tato nebyla špičkově naladěna) divoké nekompromisní hard enduro,se kterým se dá jezdit vlažně,ale když je třeba,tak jede jak z praku,suprové pérování,brzdy(postavil jsem ji na přední,jinak bych podjelFavorita...)jízdní vlastnosti také,horší je to s převodovkou-strašně krátká a pro hobby ježdění nevhodná pro nízkou rychlost při přejezdech po silnicích,tragická sedačka-ta vyžaduje pod kalhoty ještě ty cyklo s "plínou"-prostě ráno nasedneš,večer máš v kalhotách sekanou!Ale to je "závoďák"!!! A interval údržby velmi krátký...alespoň na můj vkus.
KTM (na tu jsem se těšil MOC) u mě velmi zabodovala-super silný,ale ovladatelný motor(nechápu,proč tam dávají mapu zapalování-ta HARD je ideální,ostatní tak na zamrzlý rybník nebo pro úplného trotla,co na to vleze z Babetty),dobře odstupňovaná převodovka,luxusní spojka,dobrý posaz(myslel jsem,že jedu na SM),brzdy(zadní v lese zbytečně ostrá),pérování super na silnici,v lese značně tvrdé i na nejměkčí seřízení,menší zdvihy,ale zase dosáhneš i v krizovkách na zem a tolik nepadáš pro"krátkou"nohu.Trochu zklamal zadní blatníček(silně vibruje a vypadávají šroubky),váha přijatelná(proti LC4 super,jinak 160 kg je do lesa stále moc).Dezing asi bude sporný,jednomu se líbí,druhý ji zatratí,já bych se přiklonil k tomu,že klasická LC4 je hezčí(obzvláště šedá,že,Čápe?)
Prostě se asi narodilo univerzální enduro(žádná jiná značka v současnosti nic takového nenabízí,snad jen BMW,ale s nižším výkonem-nemohu posoudit,Bawora jsem ještě neochutnal),které je svižné a stabilní na silnicích a ani v lese se nedá zahanbit!!!
Snad i výdrž všech komponentů bude dobrá,ale to ukáže čas!
Sumárum-asi by si vybral každý,já bych šáhnul po KTM,kdybych musel mít(jako že musím)jednu(ale ta cena),kdybych mohl mít dvě tak do lesa DR-Z a KTM na cestování P-H.
Rozhodoval jsem se mezi KTM 690 Enduro a BMW G650 Xchallange. Mel jsem moznost se na obou poradne povozit. Nakonec jsem ale sahnul po BMW. Dostal jsem supr cenu a jeste neplatil DPH :). Baworacek mel pro "me" lepsi posaz, pohodli a o neco lepsi zpracovani. Ma o neco vyssi zdvyhy a vice toho pobere. Zadni, vetsinou kritizovany tlumic, me mile prekvapil. Jako by clovek v terenu plul :). Po 100km narocneho jezdeni ti zada a prdel podekuji. Motor tahnul lepe od spoda a to je pro me dulezitejsi, nez brutalni spicka u oranzady. Na spotrebu moc nehledim, ale 3.6L na 100km je prijemne. Na 9 litrovou nadrz ujedu neco pres 200km :). Stejnou spotrebu ma muj 125 skutr od Yamahy :). Servisni interval je po 10 000km.



Naposledy editováno 02.09.2008 08:24:54
prazdne predni kolo a po 2km za slavnym motosalonem mi dosel benal. Dobra znamka!
Jinak tady je pomerne obsahle srovnani: http://www.bmwgs.cz...=1632&rowstart=0
Robert, s kterym jsem je spolecne prohanel, sel nakonec do 690 a je tuze spokojen :).
Celkem casto dradnime kolem Prahy, v Ralsko nebo v Milovicich v byvaly voj. prostoru.
Muzes se klidne pridat...
R.

Tyto motorky jsou jak říkám "pro socky" co si mohou dovolit pouze jednu motorku a proto když je to "univerzál" tak se taky musí trohu univerzálně chovat. A již záleží na každém co mu vyhovuje a jaké má možnosti. I ty obrázky, kdy borci skáčou jak o život na LC8 či GS1xxx0 by skákali na jakékoli třeba i na R1 neboť to umí. V tom je ta krása, že si člověk může vybrat. I když máš jasnou představu co chceš, zjistíš že až takový výběr není.
Škoda, teto víkend jsme se na východě od Prahy potulovali a testovali jak psal Petr Huska.
tak po nějaké době kouknu na Forum a nestačím se divit jak se téma rozšířilo .
Jinak já už mám za sebou druhý servis po 5000 km
Vzduchový filtr je jak nový, žadný velký nečistoty.
Jinak plánuju přezout na Mitas E09 máte někdo zkušenosti s těmito pneu.???
Jinak se mi povedlo utrhnout SPZ z rámečku a musel jsem jí přišroubovat rovnou a vruty na kterých drží koncovou část blatníku jsem na poli vytřásl, ačkoli před jízdou jsem je dotahoval.

Čau, Tom
Ty samořezné šrouby držící zadní blatník neupadly ale utrhly se v "krovce". Na to že jsou to samořezáky jsou dělaný snad z tvarohu. Při studiu veškerých testů mají 690 sundaný nen homologační pazmek a proto asi nejsem jediný co s tím bojuje.




více na stránkách autora Alberta Dotorriho
www.albertodottori.net/ktm%20690.htm
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Nebo to má nějaké jiné servisní intervaly . Přechozí SMC byli ostré a měli krátké servisní intervali , ale u SMC 690 je výkon s endurem stejnej . nevíte jak to teda je ??

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro


JohnyT - tak to SMC 690 bude asi to samé . 690 je muj favorit jestli budu kupovat motku na civilnější ježdění zatím dělám
servis po hodinách

690 je nádhera a dobrý základ pro další úpravy





akorád nechápu jak si někdo muže po SMC ještě koupit tu kachnu SM690

Naposledy editováno 08.11.2008 08:40:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ECU pro HQ701 od r 2020 KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 27 | 3.4.2025 v 09:03 ZdendaZB |
Uvolněnej brzdovej disk KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 6 | 7.12.2024 v 13:47 kokoška. |
KTM 690R vs PR7 [1, 2] KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | Petr11372 | 50 | 15.10.2024 v 15:21 ZdendaZB |
co s sebou vozím a jak mi ztěžkl st... [1, 2, 3, 4] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 120 | 2.10.2024 v 20:12 ZdendaZB |
Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 58 | 6.6.2024 v 09:08 ZdendaZB |