globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 690 Enduro
15.6.2008 v 16:05
nějak o tomto stroji vázne diskuse. Tak snad se někdo chytne s vlastními zkušenostmi.

Zatím jsem vyčmuchal toto:

http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8

http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro

KTM 690 Enduro

19.8.2008 v 08:54 | Nahoru | #31
Petr Huska> Dobrý den, zajímalo by mě na čem vůbec jezdíš,
jestli je to DR400 ???
Suza byla pro mě taky favorit,chtěl jsem jí kupovat novou ve Vrbovce, ale po zjištění že KTM připravuje uplně nové enduro
a po vyzkoušení jsem měl jasného favorita a Suza to nebyla.
A vše oranžově nevidím ... nový model může mít dětské nemoci.
Zato DRko se vyrábí už nějaký pátek...lehká modernizace by vůbec neškodila.

KTM 690 Enduro

27.8.2008 v 08:54 | Nahoru | #32
ZeroDRV> Já mám HQ TE 410 E ,ale už je to technicky stařenka...Koukám také po něčem jiném,ale univerzál,jako je HQ už asi nekoupíš...Ta KTM asi bude univerzál,ale stále se mi zdá,že váha a malé zdvihy ji v lese trochu diskriminují...ale to uvidíme po tomto víkendu... P-H.

KTM 690 Enduro

27.8.2008 v 08:57 | Nahoru | #33
Petr Huska> údajně by měla na konci roku vyjet nová 690 - R, vyšší zdvihy, ořezanější přístrojovka...

KTM 690 Enduro

27.8.2008 v 09:33 | Nahoru | #34
Klasika> Také jsem to viděl,ale všeobecně-s..e mě dávat takový balík peněz za něco,co má konkurence za polovic-vím,že teď budu napaden,že KTM je "značka",že tam dávají špičkové komponenty,ale kdo toto využije při hobby ježdění??? A značka???-BMW je také pojem,a endura jim dělá "asie" i s vývojem motorů.... Prostě cena u normálně se živícího člověka v tomto státě stále bude hrát hlavní roli... P-H.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

27.8.2008 v 10:18 | Nahoru | #35
Petr Huska> původně jsi nemluvil o ceně, ale o diskriminaci kvůli váze a zdvihům

Cena je tam kde je, s tím nic nenaděláme

U mně je problém ten, že chci motorku, která nebude vážit 200kg, bude mít aspoň 50koní, bude to aspoň 600ccm, bude mít podvozek do terénu ale ujedu na ní i 300km po asfaltu v relativním "pohodlí", dosáhnu z ní aspoň jednou nohou, nebude motat motohodiny, bude mít aspoň 5tis km na interval.....
Ukaž mi japonce, který tohle splňuje '. Jestli ho najdeš ,jdu do něj. Protože jinak mi "nezbyde" než koupit tu 690.

KTM 690 Enduro

1.9.2008 v 12:56 | Nahoru | #36
Takže je po víkendu a mám nové zkušenosti-prostřídali jsme se na DR-Z 400 S,HQ TE 450 a KTM 690 Enduro.Co stroj,to jiná kategorie.. Každý jedinec bude mít svůj názor,proto následující tak berte!
DR-Z 400 je pohodlný měkkoučký dobromyslný nezáludný strojek pro nás starší hobbíky,funguje jak vláčný elektromotor.A bude sloužit léta...
HQ je (i když tato nebyla špičkově naladěna) divoké nekompromisní hard enduro,se kterým se dá jezdit vlažně,ale když je třeba,tak jede jak z praku,suprové pérování,brzdy(postavil jsem ji na přední,jinak bych podjelFavorita...)jízdní vlastnosti také,horší je to s převodovkou-strašně krátká a pro hobby ježdění nevhodná pro nízkou rychlost při přejezdech po silnicích,tragická sedačka-ta vyžaduje pod kalhoty ještě ty cyklo s "plínou"-prostě ráno nasedneš,večer máš v kalhotách sekanou!Ale to je "závoďák"!!! A interval údržby velmi krátký...alespoň na můj vkus.
KTM (na tu jsem se těšil MOC) u mě velmi zabodovala-super silný,ale ovladatelný motor(nechápu,proč tam dávají mapu zapalování-ta HARD je ideální,ostatní tak na zamrzlý rybník nebo pro úplného trotla,co na to vleze z Babetty),dobře odstupňovaná převodovka,luxusní spojka,dobrý posaz(myslel jsem,že jedu na SM),brzdy(zadní v lese zbytečně ostrá),pérování super na silnici,v lese značně tvrdé i na nejměkčí seřízení,menší zdvihy,ale zase dosáhneš i v krizovkách na zem a tolik nepadáš pro"krátkou"nohu.Trochu zklamal zadní blatníček(silně vibruje a vypadávají šroubky),váha přijatelná(proti LC4 super,jinak 160 kg je do lesa stále moc).Dezing asi bude sporný,jednomu se líbí,druhý ji zatratí,já bych se přiklonil k tomu,že klasická LC4 je hezčí(obzvláště šedá,že,Čápe?)
Prostě se asi narodilo univerzální enduro(žádná jiná značka v současnosti nic takového nenabízí,snad jen BMW,ale s nižším výkonem-nemohu posoudit,Bawora jsem ještě neochutnal),které je svižné a stabilní na silnicích a ani v lese se nedá zahanbit!!!
Snad i výdrž všech komponentů bude dobrá,ale to ukáže čas!
Sumárum-asi by si vybral každý,já bych šáhnul po KTM,kdybych musel mít(jako že musím)jednu(ale ta cena),kdybych mohl mít dvě tak do lesa DR-Z a KTM na cestování P-H.

Naposledy editováno 01.09.2008 13:17:09

KTM 690 Enduro

1.9.2008 v 13:30 | Nahoru | #37
Petr Huska> Pravdu má ten chlapec

... ten zadní blatník kluci z KTM pěkně odflákli, lumpové !!!

KTM 690 Enduro

1.9.2008 v 14:10 | Nahoru | #38

Petr Huska>Takže je po víkendu a mám nové zkušenosti-prostřídali jsme se na DR-Z 400 S,HQ TE 450 a KTM 690 Enduro.Co stroj,to jiná kategorie.. Každý jedinec bude mít svůj názor,proto následující tak berte!
DR-Z 400 je pohodlný měkkoučký dobromyslný nezáludný strojek pro nás starší hobbíky,funguje jak vláčný elektromotor.A bude sloužit léta...
HQ je (i když tato nebyla špičkově naladěna) divoké nekompromisní hard enduro,se kterým se dá jezdit vlažně,ale když je třeba,tak jede jak z praku,suprové pérování,brzdy(postavil jsem ji na přední,jinak bych podjelFavorita...)jízdní vlastnosti také,horší je to s převodovkou-strašně krátká a pro hobby ježdění nevhodná pro nízkou rychlost při přejezdech po silnicích,tragická sedačka-ta vyžaduje pod kalhoty ještě ty cyklo s "plínou"-prostě ráno nasedneš,večer máš v kalhotách sekanou!Ale to je "závoďák"!!! A interval údržby velmi krátký...alespoň na můj vkus.
KTM (na tu jsem se těšil MOC) u mě velmi zabodovala-super silný,ale ovladatelný motor(nechápu,proč tam dávají mapu zapalování-ta HARD je ideální,ostatní tak na zamrzlý rybník nebo pro úplného trotla,co na to vleze z Babetty),dobře odstupňovaná převodovka,luxusní spojka,dobrý posaz(myslel jsem,že jedu na SM),brzdy(zadní v lese zbytečně ostrá),pérování super na silnici,v lese značně tvrdé i na nejměkčí seřízení,menší zdvihy,ale zase dosáhneš i v krizovkách na zem a tolik nepadáš pro"krátkou"nohu.Trochu zklamal zadní blatníček(silně vibruje a vypadávají šroubky),váha přijatelná(proti LC4 super,jinak 160 kg je do lesa stále moc).Dezing asi bude sporný,jednomu se líbí,druhý ji zatratí,já bych se přiklonil k tomu,že klasická LC4 je hezčí(obzvláště šedá,že,Čápe?)
Prostě se asi narodilo univerzální enduro(žádná jiná značka v současnosti nic takového nenabízí,snad jen BMW,ale s nižším výkonem-nemohu posoudit,Bawora jsem ještě neochutnal),které je svižné a stabilní na silnicích a ani v lese se nedá zahanbit!!!
Snad i výdrž všech komponentů bude dobrá,ale to ukáže čas!
Sumárum-asi by si vybral každý,já bych šáhnul po KTM,kdybych musel mít(jako že musím)jednu(ale ta cena),kdybych mohl mít dvě tak do lesa DR-Z a KTM na cestování P-H.



Rozhodoval jsem se mezi KTM 690 Enduro a BMW G650 Xchallange. Mel jsem moznost se na obou poradne povozit. Nakonec jsem ale sahnul po BMW. Dostal jsem supr cenu a jeste neplatil DPH :). Baworacek mel pro "me" lepsi posaz, pohodli a o neco lepsi zpracovani. Ma o neco vyssi zdvyhy a vice toho pobere. Zadni, vetsinou kritizovany tlumic, me mile prekvapil. Jako by clovek v terenu plul :). Po 100km narocneho jezdeni ti zada a prdel podekuji. Motor tahnul lepe od spoda a to je pro me dulezitejsi, nez brutalni spicka u oranzady. Na spotrebu moc nehledim, ale 3.6L na 100km je prijemne. Na 9 litrovou nadrz ujedu neco pres 200km :). Stejnou spotrebu ma muj 125 skutr od Yamahy :). Servisni interval je po 10 000km.

KTM 690 Enduro

1.9.2008 v 15:18 | Nahoru | #39
Remarko> Jak říkám,jedině BMW X Challenge je porovnatelný,jinak NIC na současném trhu.Wimpi také udával spotřebu hodně pod 4 litry,ale to bylo na tu"mrtvou"mapu,při které máš pocit,že Ti strojek právě umřel pod zadkem a při cestovní rychlosti do 120 km/hod.Zajímalo by mě porovnání s BMW.Že Bawor šetří,jsem si vyzkoušel s Dakarem,kámoš při veliké nouzi jel za 3,2 l/100 km. Jsou si hodně podobné,i designově... Jestli to není tajné,co je super cena a kde??? Můžeš mi to písnout do profilu. Dík,P-H.

Naposledy editováno 02.09.2008 08:24:54

KTM 690 Enduro

1.9.2008 v 15:49 | Nahoru | #40
Petr Huska> Tajne to neni :). Byl to Autec. A sleva byla z tusim 228 000 na 198 000 a jeste si vodecti DPH. Jo a mimochodem, kdyz jsem si motorku prebiral, tak mela vybitou baterku,
prazdne predni kolo a po 2km za slavnym motosalonem mi dosel benal. Dobra znamka!

Jinak tady je pomerne obsahle srovnani: http://www.bmwgs.cz...=1632&rowstart=0

Robert, s kterym jsem je spolecne prohanel, sel nakonec do 690 a je tuze spokojen :).

Celkem casto dradnime kolem Prahy, v Ralsko nebo v Milovicich v byvaly voj. prostoru.
Muzes se klidne pridat...

R.

KTM 690 Enduro

2.9.2008 v 08:17 | Nahoru | #41
Remarko> test slušně popsaný, to jsem zvědavej jak dloho tam u vrtulek vydrží

Tyto motorky jsou jak říkám "pro socky" co si mohou dovolit pouze jednu motorku a proto když je to "univerzál" tak se taky musí trohu univerzálně chovat. A již záleží na každém co mu vyhovuje a jaké má možnosti. I ty obrázky, kdy borci skáčou jak o život na LC8 či GS1xxx0 by skákali na jakékoli třeba i na R1 neboť to umí. V tom je ta krása, že si člověk může vybrat. I když máš jasnou představu co chceš, zjistíš že až takový výběr není.

Škoda, teto víkend jsme se na východě od Prahy potulovali a testovali jak psal Petr Huska.

KTM 690 Enduro

3.9.2008 v 11:43 | Nahoru | #42
Čau všichni,
tak po nějaké době kouknu na Forum a nestačím se divit jak se téma rozšířilo .
Jinak já už mám za sebou druhý servis po 5000 km
Vzduchový filtr je jak nový, žadný velký nečistoty.
Jinak plánuju přezout na Mitas E09 máte někdo zkušenosti s těmito pneu.???

KTM 690 Enduro

3.9.2008 v 12:02 | Nahoru | #43
P-H

Naposledy editováno 03.09.2008 12:05:02

KTM 690 Enduro

3.9.2008 v 12:07 | Nahoru | #44
ZeroDRV> jelikož Sahary do lesa nestojí za nic, již mám po prvním servisu nasazeny homologované C16 a C17. E09 nemá boční vedení a o moc lepší než Sahary nejsou. Pokud si to chceš užít hlavně v lese vol Céčkovou řadu nebo EFkovou.

Jinak se mi povedlo utrhnout SPZ z rámečku a musel jsem jí přišroubovat rovnou a vruty na kterých drží koncovou část blatníku jsem na poli vytřásl, ačkoli před jízdou jsem je dotahoval.

KTM 690 Enduro

5.9.2008 v 12:52 | Nahoru | #45
ZeroDRV> podle fotek co mas na google Ti jezdim obcas pres kopec z Domasina k trati loupat na SEcku pernicek :o). Resp. obcas se tam na tu traticku ke Znosimi zajedu sklouznout a pak pokracuju pres trat dal do poli a lesu :o)

KTM 690 Enduro

5.9.2008 v 14:26 | Nahoru | #46
Líbí se mi, ale co ten plastový kryt motoru

KTM 690 Enduro

5.9.2008 v 15:00 | Nahoru | #47
ZeroDRV> E-09 dej dozadu, přední je nanic, tam si dej přední buď TKC 80 nebo Pirelli MT-21 rallycros, ty v předu vydrží déle

KTM 690 Enduro

5.9.2008 v 15:38 | Nahoru | #48
ZeroDRV> E09 je dozadu slušný, i když letos jezdím C02 a od tý doby říkám 09 silniční guma , ale je fakt že tolik nevydrží a za začátku na asfaltu hodně plave. Vpředu mám Trelleborg Army Special a jsem z toho nadšenej, vypadá že vydrží tak 7-8 tisíc a proti E09 nesrovnatelný boční vedení. E09 mě vpředu zklamala, nic nevydrží, nevede a ty špunty mi přijdou nízký už na nový.
Čau, Tom

KTM 690 Enduro

7.9.2008 v 12:12 | Nahoru | #49
Zdarec...
jojo asi fakt fajn bike...co takhle hodit na nej motardovy kola?? by z toho bylo vlastne SMC ?? resp bylo by lepsi dat motardovy kola na ENDURO nebo endurovy kola na SMC?? asi budou jinka zprevodovany...tak co by byla lepsi kombinace??:o))

KTM 690 Enduro

9.9.2008 v 09:36 | Nahoru | #50
Ohledně spotřeby na "hard" mapu po ujetých cca 200km v terénu má Kačena žížu 5,03, což pro hobíky je super. Přiznám se, že jsem čekal kolem 6l a tak jsem byl u pumpy mile překvapen.

Ty samořezné šrouby držící zadní blatník neupadly ale utrhly se v "krovce". Na to že jsou to samořezáky jsou dělaný snad z tvarohu. Při studiu veškerých testů mají 690 sundaný nen homologační pazmek a proto asi nejsem jediný co s tím bojuje.

KTM 690 Enduro

9.9.2008 v 16:09 | Nahoru | #51
gonza749>
Každopádně má SMC podstatně větší zdvihy pérování, přikoupíš kryt motoru za cca 600,- jenom asi přední brzda bude trochu "jedovatá"...

KTM 690 Enduro

23.9.2008 v 08:38 | Nahoru | #52
Tak a je to tady ... jeden z prvních upgrade 690E na 690EAdventure






více na stránkách autora Alberta Dotorriho
www.albertodottori.net/ktm%20690.htm

KTM 690 Enduro

23.9.2008 v 12:31 | Nahoru | #53
wimpi> Hezké,ale jak zvětšit nádrž??? To bys pak seděl v "ušáku" P-H.

KTM 690 Enduro

23.9.2008 v 15:55 | Nahoru | #54
Petr Huska> ... na co velkou nádrž, když jí využiješ maximálně jednou za deset let. Když tak nepovezeš kraviny a vezměš náhradní kanďák. Tady jde o pohodlné cestování Přišlo mi to docela zajímavé řešení na rozíl od mutanta SMC...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

10.10.2008 v 16:44 | Nahoru | #55
motorově je SMC 690 to samé jako Enduro 690 ???

Nebo to má nějaké jiné servisní intervaly . Přechozí SMC byli ostré a měli krátké servisní intervali , ale u SMC 690 je výkon s endurem stejnej . nevíte jak to teda je ??

KTM 690 Enduro

6.11.2008 v 12:02 | Nahoru | #56


a máme tu 690 R

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

6.11.2008 v 12:09 | Nahoru | #57
... škoda že stále drží linii zadního blatníku s držákem SPZ nedotaženou do konce

KTM 690 Enduro

6.11.2008 v 15:37 | Nahoru | #58
wimpy: gratuluju, ja mam na ni teprve 150km

(reakce na) KTM 690 Enduro

6.11.2008 v 15:43 | Nahoru | #59

Wario>motorově je SMC 690 to samé jako Enduro 690 ???



690 Enduro ma servisni intervaly 1000, 4000 a pak kazdych dalsich 5000km

(reakce na) KTM 690 Enduro

8.11.2008 v 08:05 | Nahoru | #60
wimpi> posundání držáku blinkru vypadá celkem šukézně

JohnyT - tak to SMC 690 bude asi to samé . 690 je muj favorit jestli budu kupovat motku na civilnější ježdění zatím dělám
servis po hodinách .

690 je nádhera a dobrý základ pro další úpravy









akorád nechápu jak si někdo muže po SMC ještě koupit tu kachnu SM690 ta se ktm moc nezdařila

Naposledy editováno 08.11.2008 08:40:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Repas tachometra KTM 690 Enduro KTM 690 Enduro čilipanda 4 30.5.2023 v 22:44 čilipanda


TOPlist