Můj altík obsahuje dvě cívky pro napájení CDI které díky změně řídící jednotky už nepotřebuju.Pokud bych odstranil tenký drát a o tyto cívky rozšířil alternátorové vinutí,zvýšil bych výkon alternátoru?Nebo má být určitý počet cívek pro alternátor?
1 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
Nevím co furt hledáte.Je to evidentní že když požaduju dvojnásobný výkon,že to na nižší otáčky nebude stíhat.
Naposledy editováno 14.12.2017 18:48:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
ano,věřím,že při volnoběhu a takovém zatížení může problikávat dobijení,ale ve 3000ot už určitě ne.
prostě se mi to nějak nezdá, 12,4V ve 3000ot při odběru kolem 100W mi nepříjde normální.
Na korektní zjištění bych musel změřit celkový odběr a mít k dispozici graf průběhu toho alternátoru.
Hele,šel jsem na to od lesa.Takže zatímco klasické BMWF650 s karburátorem má psaných 280W výkon alternátoru,ve verzi GS je to 400W,proč asi...
Naposledy editováno 15.12.2017 07:19:45
Tyto regulátory nejsou tak drahé a pokud ti spálí to pomocné vinutí tak ti to stejně moc vadit nebudekdyý napájíš vše ostatní hlavním vinutím...
Netroufnu si tvrdit že to musí fungovat ale za pokus to stojí.
2 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
takze tvuj altik by mel mit
cca 240W / 14V / 17A / 7000 ot/min
Nasel jsem jakousi nahradu, kde se pise, ze pri 3500ot/min ma original vinuti 210W
Nahrada ma mit udajne 280W pri 3500ot/min
no a cena 160 dolaru :) plus clo a DPH...
Taky se hodne casto zapomina na vetrak jako spotrebic, ktery toho taky nebude zrat malo. Obzvlast pokud ma horsi loziska. A to presne se ti projevi v popojizdeni po meste na nizke otacky v pomale rychlosti v kolonach a na semaforech.
Takze pokud ti to vylozene nestiha (coz mi prijde divny a vim ,ze to uplne neni odpoved na tvoji puvodni otazku) hledal bych chybu nekde jinde.
Bud jsem to prehlednul a nebo jsi to nenapsal... kolik mas namerenej celkovej odber z baterky kdyz vsechno zapnes vcetne vetraku, brzdovejch svetel a tak dale...?
Nicmene jako cesta kdy se vytlouka klin klinem by bylo resenim povesit na AC 1f vinuti regulator co se pouziva u cross motorek bez baterek. Mrkni na stranky VAPe ... urcite znas.
Kdybych neměl monitoring palubního naopětí,tak bych to asi neřešil,ale když tam člověk vidí tu nízkou hodnotu tak je z toho nesvůj...
Naposledy editováno 15.12.2017 09:15:14
1 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
Co jsem se snažil najít tak většinou jsou tyto informace asi pouze know-how výrobce a vlastní měření jsem na motor/generátor podobného typu nenašel. Je v tom spousta parametrů od tvaru plechů na cívkách po konstrukci permanentních magnetů a každá práce kterou jsem na toto téma našel se ve výsledku shoduje že čím je mezera větší tím se nárůst ztráty zmenšuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
Elektronika bere na volnoběh cca 3,5A,světla jsou další 4A,což je nějakých 7,5A.Fáze dávají na volnoběh cca 7A.Reálné měření tomu odpovídá,na volnoběh jsem přibližně 0,5A v mínusu.Nejspíš by stačil alternátor z nové verze KLR,který dává cca 36W navíc...Roozměrově pasuje i alternátor z CBR900RR,tam je skoro dvojnásobný výkon.
1 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
Navíc mám nový poznatek.Zatím co předevčírem stačilo vrknout plynem a byl jsem cca 2A v plusu,včera jsem udělal krátkou testovací jízdu a měřák ukazoval se světly nějakých 11,7 i při vyšších otáčkách.Buď je někde něco špatně zapojeno,nebo po zahřátí oleje jde altík nebo relé s výkonem dolů.Takže znova měřit a hledat botu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |