Můj altík obsahuje dvě cívky pro napájení CDI které díky změně řídící jednotky už nepotřebuju.Pokud bych odstranil tenký drát a o tyto cívky rozšířil alternátorové vinutí,zvýšil bych výkon alternátoru?Nebo má být určitý počet cívek pro alternátor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
ano,věřím,že při volnoběhu a takovém zatížení může problikávat dobijení,ale ve 3000ot už určitě ne.
prostě se mi to nějak nezdá, 12,4V ve 3000ot při odběru kolem 100W mi nepříjde normální.
Na korektní zjištění bych musel změřit celkový odběr a mít k dispozici graf průběhu toho alternátoru.
Hele,šel jsem na to od lesa.Takže zatímco klasické BMWF650 s karburátorem má psaných 280W výkon alternátoru,ve verzi GS je to 400W,proč asi...
Naposledy editováno 15.12.2017 07:19:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Ventilátor běží pořád Kawasaki KLR ... Kawasaki KLR 650 | Sasori23 | 13 | 20.7.2022 v 10:17 Anti |