bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Montáž blastrů - plná, zaslepená řídítka ()
19.2.2024 v 11:24
Ahoj, koupil jsem blastry s hrazdou na mojí postarší KLR (2004). Odřezal jsem boky gripů a místo záslepek a dutiny jsem k mému nemilému překvapení objevil řídítka zaslepená (?) jakýmsi kovem z obou stran. Zkoušel jsem provrtat, ale nějak se nemůžu dobrat konce, je to tvrdý jako kráva.

Už jste se někdo s něčím takovým na svých strojích setkali ? Má smysl se do toho vůbec dolovat nebo blastry pápá ?

Předem díky



1 reakcí na tento příspěvek Montáž blastrů - plná, zaslepená řídítka ()

19.2.2024 v 11:35 | Nahoru | #1
Moc se mi líbí ten rovnej čistej řez na rukojetích
Tipnul bych si, že ten kov vevnitř je "závaží" proti vibracím, který tam někdo přismknul svářečkou. Nevypadá jako originál, ale můžu se mýlit.
Každopádně než to celý odvrtávat by bylo jednodušší do středu vyvrtat díru a udělat M8 závit. Ale raději zámečníkem, aby to bylo trochu rovně.

Montáž blastrů - plná, zaslepená řídítka ()

19.2.2024 v 11:39 | Nahoru | #2
Máš tupý vrták, ale ani ostrým nebude sranda provrtat to ocelové přivařené závaží. Vezmi na to 4mm vrták, pak 6,5mm vrták do hlouky 30 mm, a pak udělej závit M8 do hloubky cca 16 - 20 mm.
e - č. 2 ...

Naposledy editováno 19.02.2024 11:40:29

(reakce na) Montáž blastrů - plná, zaslepená řídítka ()

19.2.2024 v 11:58 | Nahoru | #3
Slávek-TDM> Je to laciná výmluva, ale ten grip je ze strany rozdrbaný po pádu .. a foceno samozřejmě před začištěním

Montáž blastrů - plná, zaslepená řídítka ()

19.2.2024 v 12:58 | Nahoru | #4
Vyvrtej uprostřed těch závaží díry vrtákem 6.5 nebo 7mm a vyřízni do nich závit M8. Tím vznikne perfektní ukotvení pro blástry. Také jsem to tak udělal.
Na jednoválcích jsou závaží v řidítkách celkem běžně už z výroby.

Montáž blastrů - plná, zaslepená řídítka ()

19.2.2024 v 13:37 | Nahoru | #5
Díky za tipy, koukám, že se u těch starších jednoválců má člověk furt co učit. Úplně si nedokážu představit, jak bych to chytil. K blastrům jsou na uchycení expandéry o šířce vrtáku 17, s přesným výřezem hlavy do boku blastru

Edit. napadlo mě vyvrtat závit o průměru toho šroubu co má přijít do expandéru, ale bude to fuka.



Naposledy editováno 19.02.2024 13:38:51

Montáž blastrů - plná, zaslepená řídítka ()

19.2.2024 v 16:57 | Nahoru | #6
Však ten šroub v expandéru je obvykle M8.
Z expandéru si uřízneš vršek potřebné délky jako podložku mezi závaží a blástr.

1 reakcí na tento příspěvek Montáž blastrů - plná, zaslepená řídítka ()

19.2.2024 v 19:43 | Nahoru | #7
V originálech jsem to nikdy neviděl, nicméně já vždy dával hliníková. Jinak samozřejmě jak radí kolegové viz výše. Případně si můžeš dát tu práci a fortunkou ty návary odbrousit. Nebo to zakrať rozbruškou
Velikost šroubu se dá řešit pouzdrem, ale méně než osmičku bych tam nedával.

(reakce na) Montáž blastrů - plná, zaslepená řídítka ()

19.2.2024 v 20:44 | Nahoru | #8
Anti> Honda ma v origo riditkach CRF300 zavit M6 Ale dal jsem je dceri na 125ku, k tomu plastovy bastry a sedi to jak zadek na hrnci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 KubAiS 11 16.5.2023 v 20:13 Julip2
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Ventilátor běží pořád Kawasaki KLR ... Kawasaki KLR 650 Sasori23 13 20.7.2022 v 10:17 Anti
Kawasaki KLR 650 C9 2003 Náhon tach... Kawasaki KLR 650 ASUSmean 5 11.11.2021 v 19:49 KAWAHAB


TOPlist