globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
14.2.2016 v 13:21
Čau. .hale mohla existovat jawa 250 353 v celobubnu a se spínací skříňkou v nádrži? ? Myslel jsem ze se do 58 vyráběla v pulbubnu a pak v celobubnu a se spinackou v masce. ..
Dík borcí. .

Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

17.2.2016 v 20:40 | Nahoru | #31
škod že jsem si nestáhl f z nejm. bazaru, kde byla kejvačka z r. tak cca 60 šmrcnutá díly panelky a řídítkama s hrazdou
a inzerovaná jako neupravovaná sportka, aniž by měla 19-tky kola. A frajer žeprej 76 tyček za to-
a bylo to v oranžovým laku, co připomínal základovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

17.2.2016 v 21:07 | Nahoru | #32
nemako> ale jo, asi jiný kraj jiný mrav, když čtu na forech ty báchorky o testacích od lidí co nikdy nic netestovali ani testovat nebudou ..., mě celkem lepilo abych prošel a na spojovací matroš jsem byl upozorněn známým

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

17.2.2016 v 22:11 | Nahoru | #33
panela> já testoval tři motorky a auto,(zbytek mám buď bez papírů,nebo na bílejch) a nikdo mi nikdy pakárnu nedělal. mě spíš serou různý znalci na srazech,tak nikam nejezdím a mám pokoj pro mě i ta dobová zbastlená úprava má svojí cenu,protože je to taky historie a prostě se to tak dělalo. v červeném kostelci jezdili horníci na pařezech do práce do svatoňovic a všichni na tom měli nádrže z kejvačky,protože nemuseli ob den k pumpě a srali na nějakou původnost. to si pamatuju jako kluk.

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

18.2.2016 v 05:53 | Nahoru | #34

mira592 píše: jawarmaniak> kývačky se snad nevyráběly jen v jedné fabrice v celé ČSSR, tak snad mohly jet najednou třeba dvě typové řady, jedna končící a druhá rozbíhající se.

Po 1. dubnu 1958 se upustilo od montáže spínací skříňky kombinované s ampérmetrem a umístěné na nádrži. Tato skříňka byla nahrazena spínací skříňkou automobilního typu, která byla montována do horního dílu krytu světlometu těsně za tachometr a ampérmetr byl nahrazen kontrolkou dobíjení, která byla společně s kontrolku zařazení neutrálu mezi 1. a 2. převodovým stupněm umístěna v průhledu tachometru. Také původní boční kaslíky otvírané klíčkem zapalování i kterýmkoliv šroubovákem byly těsně před rokem 1960 zaměněny za kaslíky s FAB vložkou. Nový tlumič sání, zavedený v únoru 1957.

http://www.jawamania...historyid=57 [/quote]

Nemá se cenu s tebou o tom bavit. Jistě, výroba jela ve více fabrikách. Proč by taky ne, Vždyť ČSSR měla výrobních kapacit na rozdávání... Stále nechápeš, že informace, co tu předkládáš jsou pravdivé jen částečně.
ANO, S TĚMITO ZMĚNAMI SE ZAČALO OD TĚCHTO DAT, ALE NÉ ZE DNE NA DEN! U každé modernizace běželo jakési přechodné období, kdy dobíhal jeden typ a začal nabíhat typ druhý. Jinak FAB vložka je v montáži už běžně v roce 59, ne těsně před rokem 60.

Naposledy editováno 18.02.2016 05:54:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

18.2.2016 v 12:08 | Nahoru | #35
nemako> jo na srazech je plno mudrlantů hlavně na srazech vetránů, na občejných Jawa srazech nikdo nic neřeší ty mám radši jezdím se synem jen pro zábavu ač on je členem vc klubu a jeho jako mladýho poválkaře moc neberou, pěkné akce jsou v Luhačovicích a ve Strání
velké nádrže na 555 taky pamatuju

Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

18.2.2016 v 12:23 | Nahoru | #36
Tak srazy a jakoby chytráky tam,..neřeším. Mám doma 634 z roku 1973 a již několik lidí se se mnou hádalo, že se v roce nemohly vyrábět. Co k tomu dodat.
Obráceně, když začne borec vyprávět jak je ta jeho 354 originál vývoz a má rám 354, štítek heftnutý trhacíma nýtama, motor 360 a podsedlové plechy s vyraženým "250", tak sem mu řekl nechť nevalí kraviny,......
Dnes je trendík, mít co nejvíce "odlišnou rarytu", za cenu jakoby,..já nevim......snahy o zajímavost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

18.2.2016 v 12:47 | Nahoru | #37
velké nádrže na 555 taky pamatuju [/quote]
každej,kdo na tom fakt jezdil,tak zahodil prsíčka a každej třetí dal velkou nádrž dneska by tě za to ukamenovali

Naposledy editováno 18.02.2016 12:47:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

18.2.2016 v 22:52 | Nahoru | #38

nemako píše: velké nádrže na 555 taky pamatuju


Ne neukamenovali - obcas vidim takoveho fichtla opreneho u obchodaku v KT jak se to povede tak ho nafotim a dam to sem

Naposledy editováno 18.02.2016 22:53:17

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

19.2.2016 v 08:09 | Nahoru | #39

Fananek-Jarda píše: Ne neukamenovali - obcas vidim takoveho fichtla opreneho u obchodaku v KT jak se to povede tak ho nafotim a dam to sem

byla to první motorka,na který jsem seděl. možná si jednoho pařízka taky tak vytuním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

19.2.2016 v 16:38 | Nahoru | #40
nemako> Stejně to většina lidí nepozná jen ti zasvěcení.Já mám všechno na normálních číslech takže mě to nikdo hodnotit nebude.Ale zase to neodrbávám protože jsem puntičkář.

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

19.2.2016 v 16:50 | Nahoru | #41
Bikerr3979> nádrže z kývačky si na pařezu asi všimne každej

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

19.2.2016 v 18:07 | Nahoru | #42
navrhuju založit "prdel" forum, kde by byly ta bastly vyfocený, myslím si, že se u toho člověk leckdy i pobaví. Škoda že sem už nějaký f. smázl.





Naposledy editováno 19.02.2016 18:13:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

19.2.2016 v 18:08 | Nahoru | #43

mira592 píše: navrhuju založit "prdel" forum, kde by byly ta bastly vyfocený, myslím si, že se u toho člověk leckdy i pobaví. Škoda že sem už nějaký f. smázl.

já mám furt to armádní téčko

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

19.2.2016 v 18:20 | Nahoru | #44
nemako>



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

19.2.2016 v 18:21 | Nahoru | #45
nemako> tak ho sem hod

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

19.2.2016 v 18:25 | Nahoru | #46
mira592> říští víkend to vyfotím. nemám to tady ten mustang je v pohodě,to není typickej bastl

Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

20.2.2016 v 19:39 | Nahoru | #47
a jak to teda borci dělali, že se jela kývačka v r 58 ve dvou provedeních, když je tu výše napsáno že jedna směna nebo linka
nic jinýho než jeden typ motorky nepostaví, několik věcí výše si zde solidně protiřečí.
Poslední spínačka v nádrži vyjela v r 59 ale první m. se spínačkou v masce světla vyjela v r 58
tak jak to tedy měli vošéfovaný, když je výše psáno, že změna výroby byla přinejmenším
hodně problematická a zrovna tady se bavíme o jiné elektrice, což je docela zásadní rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

21.2.2016 v 00:07 | Nahoru | #48
miro je docela valký rozdíl ve fabrikách,......zatímco 356 ze Strakonic byla už v roce 1958 s boškou,....Jawa 353/354 stále se spínačkou,...

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

21.2.2016 v 12:04 | Nahoru | #49
mira592> Krásnej bastl.Možná by se hodil titulek :Až budu velká bude ze mě půllitr.

Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

21.2.2016 v 18:11 | Nahoru | #50
:D docela hustá diskuze :D :D jsem plnej dojmů a pojmů.. :D

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

21.2.2016 v 18:11 | Nahoru | #51
Dolin> tos mě nepomohl, pořád se ptám na jeden a tem samý výrobní typ 353 250tka tedy

Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

21.2.2016 v 18:12 | Nahoru | #52
btw nevíte jak je to s Veteránskýma papírama? Teďka mi přišlo nějaký to osvědčení (tím prvním levelem s prohlídkou už to prošlo takže jsme to někam poslali) , budu to muset po 1.květnu dělat znova?

Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

21.2.2016 v 20:36 | Nahoru | #53
co to píšeš za bláboly, 1.5. je jako revoluce, kams to poslal bys měl vědět nejlíp a někde by sis měl vyzvednout značky v "V", to ti snad na testaci řekli, mě připadá, že si ta k trochu sedíš na vedení. Testace platí myslím si po dobu 1 roku. Dokážeš si představit že by najednou šli všechny Včka na testaci po 1.5. to snad neee.

Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

21.2.2016 v 20:55 | Nahoru | #54
Dobře že V nejsou pro každého, pak to tak vypadá ....

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

22.2.2016 v 15:25 | Nahoru | #55
Jasný to všechno už jsem četl (s Tim ze se každý rok musí obnovovat ) ali nechápal jsem co to má s 1.květnem společného, tak proto pisu.
PANELA na co tim narazíš? ?

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

22.2.2016 v 16:02 | Nahoru | #56
Na neznalost, ze které si někdo třeba vydedukuje další nesmysly a mýty kolem V. Každoroční obnovení testace je povinná k určitému datu jinak hrozí zánik statutu HV.

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

23.2.2016 v 17:42 | Nahoru | #57
Mashtak> Masthaku, zkus sem psát jako inteligent a ne obráceně, ty jsi se ptal na první květen, kde jsi to sebral, ale zřejmé není. Na 1.5. běž třeba do průvodu,a
le nedělejme hysterii, že bude muset každá motorka na novou testaci, to by se ti co testují mohli taky rozkrájet. Každopádně ze slohu a vyjadřování se jsi asi nikdy
jedničku neměl, jinak by zde bylo obecně všem jasné, co potřebuješ vědět. Já sem nepochopil téměř nic

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

23.2.2016 v 19:39 | Nahoru | #58
panela> ok díky kámo ;)

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

23.2.2016 v 20:06 | Nahoru | #59
Když jsme u těch půlbubnů... Je buben předního kola 353 stejný jako na posledním péráku?? štít je jiný,ale samotný buben??

Díky

(reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka

24.2.2016 v 02:16 | Nahoru | #60
PajaZR> Není
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3886, 3887] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116608 Dnes v 19:01 pech.
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist