Téma: naked - navrat zpet. ZE SS na naked.
22.12.2015 v 15:56
Ahoj vsem. Tak se po 2 letech chci vratit zpet na motorku, nebot jsem zjistil, ze mi to opravdu chybi.
JEN vyber bude jiny nez pred X lety, kdy jsem si chtel ozkouset SS.
TENTOKRAT mam tyto paramatry - naked, vykonove kolem 100 koniku, NE 4-valec.
ZAMERENI - dojizdeni do prace. cca 30-80 km denne kolem Prahy . . . sakra ta cesta se ale natahla.
Do vyberu se mi dostaly tyto motorky a poprosil bych o vase ANO ci ne a proc
. Je mi jasne, ze tu nenajdu nikoho kdo by jezdil vsechny 3 motorky, ale urcite tu nekdo bude mit nejake postrehy.
Pořadí dle výběru podle srdce a ne podle "mozku".
1. MV Agusta 800 Brutale Dragster - nadherny design, quickshift, odpovidajici vykon
2. DUCATI Monster 821 - odpovidajici vykon co se da jeste krotit pri popojizdeni, design, 2-val
3. KTM DUKE 690 - sice uz buchar, ale jeste rozumny pro popojizdeni, hydraul. spojka, ride by wire
A TED babo, tedy motorkari rad.
JEN vyber bude jiny nez pred X lety, kdy jsem si chtel ozkouset SS.
TENTOKRAT mam tyto paramatry - naked, vykonove kolem 100 koniku, NE 4-valec.
ZAMERENI - dojizdeni do prace. cca 30-80 km denne kolem Prahy . . . sakra ta cesta se ale natahla.
Do vyberu se mi dostaly tyto motorky a poprosil bych o vase ANO ci ne a proc

Pořadí dle výběru podle srdce a ne podle "mozku".
1. MV Agusta 800 Brutale Dragster - nadherny design, quickshift, odpovidajici vykon
2. DUCATI Monster 821 - odpovidajici vykon co se da jeste krotit pri popojizdeni, design, 2-val
3. KTM DUKE 690 - sice uz buchar, ale jeste rozumny pro popojizdeni, hydraul. spojka, ride by wire
A TED babo, tedy motorkari rad.
Naposledy editováno 22.12.2015 16:34:17
Anketa: DRAGSTER 800 x Mosnter 821 x DUKE 690 - jste PRO
MV Agusta 800 Dragster
17
Ducati Monster 821
11
KTM Duke 690
6
Petta píše: KTM jsem zkusil, 821 motor jsem mel 2x a ted mam Agustu. Na kacenu zapomen, je to vylozene na blbnuti pro mlady kluky. Monster je pekna masina a uspornym motorem, peknym zvukem, ale vykonu moc nepobral oproti Aguste, ktera fakt leti. Posed je sportovni a neni moznost hledat pozici, kratky vykrojeny sedlo. Krasnej zvuk, ovladatelnost absolutne nejlepsi, rozvor 1380 mm hovori jasne. Je to pohodli a uspornost proti vylozene sportovnim vlasnostem..
@PETTA - tak to je presne co bych od toho ocekaval. Mala jak bejvala CBR600RR, sportovni posed ( blizkej memu radikalnejsimu posedu na MTB )
Konecne nazor, ktery je opreny o osobni zkusenost. To jsem potreboval.
SKODA ze jsi od daleka. Hned bych se zastavil. Ale planuji se v so podivt na jednu bazarovou, tak snad budu moci i usednout. AT TO JEZDI Petr
1 reakcí na tento příspěvek naked - navrat zpet. ZE SS na naked.
Chybu s agustou neudelas. Uspornej neni u monsteru jen motor, ale i servis. Agusta po 6 tis olej, rozvody po 12, monster 15 tis a 30. Je potreba na to myslet, ale jinak nemam zadny jiny plus oproti aguste. Pojede to lip, nez 600 rr, cos mel. Zakladni verze dragsteru ma ty nej kola, co jsem videl. Vsude loga mv a zpracovani absolutni. Ta moje kdyz padaj otacky pri 5 tis pekne strili do vyfuku a pokud das vyfuk od Alka design (virginio ferrari), tak to nebude mit chybu a navic je dokonalej. Dlouho ho vyrabeli a testovali a nakonec 8-9 koni navrch.
Maximalka pres 250 kmh, ale nejlip je ji v zatackach, tam je uzasna. Objednal jsem mensi kolecka dopredu, pak to bude peklo. Original ma 16 zubu, prijde mi 15 a 14, tak budu testovat. Kdyz tak se ozvi, kdyz to budes chtit resit. Mam dodavatele v de za 30 euro kus, dobra cena.
Skoda, uvital bych te u nas a povedel vic, predvedl... Pak dej vedet, jestli jsi poridil..
Maximalka pres 250 kmh, ale nejlip je ji v zatackach, tam je uzasna. Objednal jsem mensi kolecka dopredu, pak to bude peklo. Original ma 16 zubu, prijde mi 15 a 14, tak budu testovat. Kdyz tak se ozvi, kdyz to budes chtit resit. Mam dodavatele v de za 30 euro kus, dobra cena.
Skoda, uvital bych te u nas a povedel vic, predvedl... Pak dej vedet, jestli jsi poridil..
Petta> Skvele dekuji za komentare. Kolecka jsem daval o zub mensi i na 600RR. Takze s tim pocitam i u nakedu.
maximalka mne nepali a tak mne nebude vadit dat o 1 zub mene, aby se to v nizsich otackach trochu zklidnilo.
AT TO jezdi a dam vedet. Petr
P.S. - kolik meris ??
maximalka mne nepali a tak mne nebude vadit dat o 1 zub mene, aby se to v nizsich otackach trochu zklidnilo.
AT TO jezdi a dam vedet. Petr
P.S. - kolik meris ??
1 reakcí na tento příspěvek naked - navrat zpet. ZE SS na naked.
179 cm a malá mi není..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) naked - navrat zpet. ZE SS na naked.
Petta> mam 181 cm, takze dlasi body pro MV Dragstera

máš velké štěstí, že jdu kolem. Já opravdu jezdil všechny 3 tvé finalisty. Cca před rokem jsem totiž řešil podobné dilema. Věděl jsem, že nechci 4vál (alespoň né v řadě) a že chci nakeda. Jelikož makám v Děčíně, tak mám pod nosem dealera MV Agusty a on navíc prodává i Ducny. Je to pohodovej týpek, teď dokonce můžu říci, že kámoš a tak nebyl problém se domluvit na zkušebních jízdách.
Ten Dragster je fakt krásnej kousek a narozdíl od Monstera 821 tahá i nahoře, charakteristika toho 3hrnku je hodně návyková. A to ještě nedělali tu Rkovou verzi, ta je ještě víc jak designem, tak motorem. Proč jsem vzal Monstera? Ten zvuk s výfuky Termingnoni je "mrda", to ta Agusta spíš kvílí, ale Monster to jsou basy, dále sedlo pro baťužek. Já mám štíhlý holky, ale ten venušin pahorek co ti zůstane za prdelí je tak pro anorektičku 40 kg a jen na cestu do 100 km. A pak jsem slyšel (třeba i od Sršně, že na ty Agusty se čeká na každou pí.ovinu hroznou dobu).
Od Monstera jsem jezdil jak 1200 (S), tak 821 a zvolil jsem 821 a svého rozhodnutí ani po 12tis. km zatím nelituji. Více v komentu mé motorky, zbytečný to tu omýlat. Jen jedna věc. Rozhodně se nedá srovnávat 821 s 696 nebo podobné nesmysly!!!
A ta vévodkyně od KTM. Hele na tý jsem najel nejmíň. Má to kámoš pro manželku. Je to super ovladatelný, lehoučký a super na blbnutí, ale pocitově spíš jak eMZeta, než jak dospělá motorka. Motorka to určitě není špatná, ale nemá to koule (ani kozy).
Závěr. Domluv se s Ondrou Metelou z Profi-moto, on ti na jaře půjčí na projetí jak MV Agustu, tak Ducnu a uvidíš. Tipuji u tebe Agustu ... ten quickschifter je návykovej, nejdřív jsem z toho měl trochu vítr, ale pak jsem se osmělil a sázel to tam pod plným kotlem a byl to zážitek
Naposledy editováno 23.12.2015 19:33:45
Ten Dragster je fakt krásnej kousek a narozdíl od Monstera 821 tahá i nahoře, charakteristika toho 3hrnku je hodně návyková. A to ještě nedělali tu Rkovou verzi, ta je ještě víc jak designem, tak motorem. Proč jsem vzal Monstera? Ten zvuk s výfuky Termingnoni je "mrda", to ta Agusta spíš kvílí, ale Monster to jsou basy, dále sedlo pro baťužek. Já mám štíhlý holky, ale ten venušin pahorek co ti zůstane za prdelí je tak pro anorektičku 40 kg a jen na cestu do 100 km. A pak jsem slyšel (třeba i od Sršně, že na ty Agusty se čeká na každou pí.ovinu hroznou dobu).
Od Monstera jsem jezdil jak 1200 (S), tak 821 a zvolil jsem 821 a svého rozhodnutí ani po 12tis. km zatím nelituji. Více v komentu mé motorky, zbytečný to tu omýlat. Jen jedna věc. Rozhodně se nedá srovnávat 821 s 696 nebo podobné nesmysly!!!

A ta vévodkyně od KTM. Hele na tý jsem najel nejmíň. Má to kámoš pro manželku. Je to super ovladatelný, lehoučký a super na blbnutí, ale pocitově spíš jak eMZeta, než jak dospělá motorka. Motorka to určitě není špatná, ale nemá to koule (ani kozy).


Závěr. Domluv se s Ondrou Metelou z Profi-moto, on ti na jaře půjčí na projetí jak MV Agustu, tak Ducnu a uvidíš. Tipuji u tebe Agustu ... ten quickschifter je návykovej, nejdřív jsem z toho měl trochu vítr, ale pak jsem se osmělil a sázel to tam pod plným kotlem a byl to zážitek

Naposledy editováno 23.12.2015 19:33:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) naked - navrat zpet. ZE SS na naked.
pero1205>
Čau, vím, že je tu řeč především o "nakedbiku", ale když už budeš v MVA, tak mrkni i na Turismo Veloce...
Čau, vím, že je tu řeč především o "nakedbiku", ale když už budeš v MVA, tak mrkni i na Turismo Veloce...
1 reakcí na tento příspěvek naked - navrat zpet. ZE SS na naked.
Jakej máš rozpočet?
Petta> no ani tak nejde o rozpocet, jako spise o to ze se porizuji motorku na delsi dobu a proto vice vybiram srdcem a ne jen s ohledem na vykony.
Neco pujde v hotovosti a neco pres uver. Zkusim po svatcich zavolat Metelovi o pozeptat se na tu predvadecku co ted nabizi a uvidime.
Neco pujde v hotovosti a neco pres uver. Zkusim po svatcich zavolat Metelovi o pozeptat se na tu predvadecku co ted nabizi a uvidime.
Jasny. Metela je v pohode, ale po koupi uz od nej nic nezadej. Je to na dlouho a nekdy se nedockas. Chce to vedet, kde a co se da sehnat. Zarucni veci ok, ale ostatni kupuju jinde.. tak hodne stesti, at to klapne. Musime se trochu rozrust.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2, 3, 4] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 111 | 28.2.2025 v 09:24 bledemon |
Naháč se zátahem v nízkých otáčkách... [1, 2] KTM Duke 690, BMW F 800 R | bjj_ | 58 | 16.9.2024 v 15:06 Smog_Phantom |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 | D0BR0S | 0 | 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S |
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 | ThoprT | 37 | 23.6.2023 v 21:54 Matess727x |