bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: naked - navrat zpet. ZE SS na naked.
Ahoj vsem. Tak se po 2 letech chci vratit zpet na motorku, nebot jsem zjistil, ze mi to opravdu chybi.
JEN vyber bude jiny nez pred X lety, kdy jsem si chtel ozkouset SS.
TENTOKRAT mam tyto paramatry - naked, vykonove kolem 100 koniku, NE 4-valec.
ZAMERENI - dojizdeni do prace. cca 30-80 km denne kolem Prahy . . . sakra ta cesta se ale natahla.

Do vyberu se mi dostaly tyto motorky a poprosil bych o vase ANO ci ne a proc . Je mi jasne, ze tu nenajdu nikoho kdo by jezdil vsechny 3 motorky, ale urcite tu nekdo bude mit nejake postrehy.
Pořadí dle výběru podle srdce a ne podle "mozku".

1. MV Agusta 800 Brutale Dragster - nadherny design, quickshift, odpovidajici vykon
2. DUCATI Monster 821 - odpovidajici vykon co se da jeste krotit pri popojizdeni, design, 2-val
3. KTM DUKE 690 - sice uz buchar, ale jeste rozumny pro popojizdeni, hydraul. spojka, ride by wire

A TED babo, tedy motorkari rad.


Naposledy editováno 22.12.2015 16:34:17
Anketa: DRAGSTER 800 x Mosnter 821 x DUKE 690 - jste PRO
MV Agusta 800 Dragster
50%
17
Ducati Monster 821
32%
11
KTM Duke 690
18%
6
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

23.12.2015 v 13:05 | Nahoru | #31

Petta píše: KTM jsem zkusil, 821 motor jsem mel 2x a ted mam Agustu. Na kacenu zapomen, je to vylozene na blbnuti pro mlady kluky. Monster je pekna masina a uspornym motorem, peknym zvukem, ale vykonu moc nepobral oproti Aguste, ktera fakt leti. Posed je sportovni a neni moznost hledat pozici, kratky vykrojeny sedlo. Krasnej zvuk, ovladatelnost absolutne nejlepsi, rozvor 1380 mm hovori jasne. Je to pohodli a uspornost proti vylozene sportovnim vlasnostem..



@PETTA - tak to je presne co bych od toho ocekaval. Mala jak bejvala CBR600RR, sportovni posed ( blizkej memu radikalnejsimu posedu na MTB )
Konecne nazor, ktery je opreny o osobni zkusenost. To jsem potreboval.

SKODA ze jsi od daleka. Hned bych se zastavil. Ale planuji se v so podivt na jednu bazarovou, tak snad budu moci i usednout. AT TO JEZDI Petr

1 reakcí na tento příspěvek naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

23.12.2015 v 13:27 | Nahoru | #32
Chybu s agustou neudelas. Uspornej neni u monsteru jen motor, ale i servis. Agusta po 6 tis olej, rozvody po 12, monster 15 tis a 30. Je potreba na to myslet, ale jinak nemam zadny jiny plus oproti aguste. Pojede to lip, nez 600 rr, cos mel. Zakladni verze dragsteru ma ty nej kola, co jsem videl. Vsude loga mv a zpracovani absolutni. Ta moje kdyz padaj otacky pri 5 tis pekne strili do vyfuku a pokud das vyfuk od Alka design (virginio ferrari), tak to nebude mit chybu a navic je dokonalej. Dlouho ho vyrabeli a testovali a nakonec 8-9 koni navrch.
Maximalka pres 250 kmh, ale nejlip je ji v zatackach, tam je uzasna. Objednal jsem mensi kolecka dopredu, pak to bude peklo. Original ma 16 zubu, prijde mi 15 a 14, tak budu testovat. Kdyz tak se ozvi, kdyz to budes chtit resit. Mam dodavatele v de za 30 euro kus, dobra cena.
Skoda, uvital bych te u nas a povedel vic, predvedl... Pak dej vedet, jestli jsi poridil..

(reakce na) naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

23.12.2015 v 14:14 | Nahoru | #33
Petta> Skvele dekuji za komentare. Kolecka jsem daval o zub mensi i na 600RR. Takze s tim pocitam i u nakedu.
maximalka mne nepali a tak mne nebude vadit dat o 1 zub mene, aby se to v nizsich otackach trochu zklidnilo.

AT TO jezdi a dam vedet. Petr

P.S. - kolik meris ??

1 reakcí na tento příspěvek naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

23.12.2015 v 16:19 | Nahoru | #34
179 cm a malá mi není..

naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

23.12.2015 v 16:31 | Nahoru | #35
Z těch tří uživatelsky nejpříjemější je MV.Jukni na teď poslední MOTOCYKL.Tam je testík.Až z toho bolí oči,jak to tam chválej.Také o něčem podobném uvažuju,ale mě se poměrně dost tvrdě nelíbí a přes to vlak nejede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

23.12.2015 v 16:33 | Nahoru | #36
Petta> mam 181 cm, takze dlasi body pro MV Dragstera

naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

23.12.2015 v 17:48 | Nahoru | #37
Tak to je akorát. Když vedle ní stojíš, zdá se malá, ale jak na ní sedíš, všechno je tam, kde má být.. Dragster je pecka, neváhej..

naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

23.12.2015 v 19:18 | Nahoru | #38
máš velké štěstí, že jdu kolem. Já opravdu jezdil všechny 3 tvé finalisty. Cca před rokem jsem totiž řešil podobné dilema. Věděl jsem, že nechci 4vál (alespoň né v řadě) a že chci nakeda. Jelikož makám v Děčíně, tak mám pod nosem dealera MV Agusty a on navíc prodává i Ducny. Je to pohodovej týpek, teď dokonce můžu říci, že kámoš a tak nebyl problém se domluvit na zkušebních jízdách.
Ten Dragster je fakt krásnej kousek a narozdíl od Monstera 821 tahá i nahoře, charakteristika toho 3hrnku je hodně návyková. A to ještě nedělali tu Rkovou verzi, ta je ještě víc jak designem, tak motorem. Proč jsem vzal Monstera? Ten zvuk s výfuky Termingnoni je "mrda", to ta Agusta spíš kvílí, ale Monster to jsou basy, dále sedlo pro baťužek. Já mám štíhlý holky, ale ten venušin pahorek co ti zůstane za prdelí je tak pro anorektičku 40 kg a jen na cestu do 100 km. A pak jsem slyšel (třeba i od Sršně, že na ty Agusty se čeká na každou pí.ovinu hroznou dobu).

Od Monstera jsem jezdil jak 1200 (S), tak 821 a zvolil jsem 821 a svého rozhodnutí ani po 12tis. km zatím nelituji. Více v komentu mé motorky, zbytečný to tu omýlat. Jen jedna věc. Rozhodně se nedá srovnávat 821 s 696 nebo podobné nesmysly!!!

A ta vévodkyně od KTM. Hele na tý jsem najel nejmíň. Má to kámoš pro manželku. Je to super ovladatelný, lehoučký a super na blbnutí, ale pocitově spíš jak eMZeta, než jak dospělá motorka. Motorka to určitě není špatná, ale nemá to koule (ani kozy).

Závěr. Domluv se s Ondrou Metelou z Profi-moto, on ti na jaře půjčí na projetí jak MV Agustu, tak Ducnu a uvidíš. Tipuji u tebe Agustu ... ten quickschifter je návykovej, nejdřív jsem z toho měl trochu vítr, ale pak jsem se osmělil a sázel to tam pod plným kotlem a byl to zážitek

Naposledy editováno 23.12.2015 19:33:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

23.12.2015 v 21:10 | Nahoru | #39
pero1205>

Čau, vím, že je tu řeč především o "nakedbiku", ale když už budeš v MVA, tak mrkni i na Turismo Veloce...

(reakce na) naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

23.12.2015 v 23:50 | Nahoru | #40
ST-M> Ahoj. Urcite je Veloce skvela motorka, ale pro mne nema ten spravnej sportovni feeling.

1 reakcí na tento příspěvek naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

24.12.2015 v 00:52 | Nahoru | #41
Jakej máš rozpočet?

(reakce na) naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

24.12.2015 v 01:10 | Nahoru | #42
Petta> no ani tak nejde o rozpocet, jako spise o to ze se porizuji motorku na delsi dobu a proto vice vybiram srdcem a ne jen s ohledem na vykony.
Neco pujde v hotovosti a neco pres uver. Zkusim po svatcich zavolat Metelovi o pozeptat se na tu predvadecku co ted nabizi a uvidime.

naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

24.12.2015 v 07:46 | Nahoru | #43
Jasny. Metela je v pohode, ale po koupi uz od nej nic nezadej. Je to na dlouho a nekdy se nedockas. Chce to vedet, kde a co se da sehnat. Zarucni veci ok, ale ostatni kupuju jinde.. tak hodne stesti, at to klapne. Musime se trochu rozrust.

(reakce na) naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

24.12.2015 v 07:59 | Nahoru | #44

dejf. píše: Yamaha FZ8. Bila. O jedny vim.



Tak bila je hnusna, to uz spis tu do fialova, ale predevsim to neni 4valec.

naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

24.12.2015 v 08:42 | Nahoru | #45
Duke nemá koule Jo a hayabusa nejede bože... A dostalo mě "po koupi od něj nic nečekej" Klasickej českej přístup Jinak ten Dragster vypadá zparchantěle, Brutale je naopak dokonalost sama, co se týče designu... A ten zvuk... Bliss and heaven..

naked - navrat zpet. ZE SS na naked.

26.8.2017 v 20:04 | Nahoru | #46
za mě Monster ten zvuk je úžasnej a a umí taky slušně zabrat
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 41 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 D0BR0S 0 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 ThoprT 37 23.6.2023 v 21:54 Matess727x
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 28 11.6.2023 v 18:44 Matess727x
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 Radasvab 6 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4


TOPlist