globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bezdušovky na Transalpa?
Ahoj, uvažuji, že bych u svého mazlíka vyměnil dušové pneumatiky za bezdušové. Setkal jste se s tím už někdo u Transalpa? Jde mi o to, jestli na něj rovnou existují kola pro bezdušovou variantu, nebo se musejí nechat předělat ráfky po vzoru BMW nebo Caponorda s dráty umístěnými vně ráfku. Pokud to už někdy někdo z vás řešil, doporučili byste někoho, kdo by to dokázal udělat? A případně za kolik? Díky za relevantní názory a tipy a hezký den. Mirek

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

7.4.2013 v 19:47 | Nahoru | #31

lobo6 píše: Nic proti Tobě ale jsi jasný kandidát na velké BMW GS,
1. neschází Ti sebevědomí
2. hned urážíš
3. neumíš přezout



A to je nějaké pravidlo, že lidi, kteří se nenechají urážet a snaží se mít všechno pokud možno co nejvíc pod kontrolou, jezdí na GS? Upřímně řečeno, ta motorka se mi líbí a třeba na ni jednou přejdu.
Agresivní tón zvolil karlos. Už jsem na pár fór taky přispíval a pokud nemám nic konstruktivního, tak nic nepíšu, natož abych někoho urážel. Takže napsat někomu, kdo prostě jen chce vyměnit dušové pneumatiky za dušové, že má radši sedět doma na prdeli, když to neumí přezout, je skutečně divné. Možná proto, že mi nechybí sebevědomí, si nenechám srát na hlavu. Takže jsem napsal svůj názor a za tím si stojím.
Nechci prostě riskovat třeba mnohahodinový problém někde u krajnice, na různých fórech najdeš příběhy kluků, kteří jednu gumu sundavali půl druhé hodiny a druhou nedokázali z ráfku sundat vůbec. Krom toho opravdu nestojím o náhlý únik vzduchu z rozervané duše s manželkou za zády, když doma na těch pár dní necháme dvě malé děti. Když píchneš bezdušovku, neujde najednou a možnost, že si někde usteleš, je daleko menší. Takže jsem trapnej, když o to nestojím? A že nechodím spát s montpákama? No, nechodím, zase umím jiné věci, které třeba neumí někdo jiný. Takže jestli jsem s tímto pohledem na svět kandidátem na jízdu na BMW GS, rád na ní budu jezdit a ať si o tom myslí kdo chce, co chce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

7.4.2013 v 19:53 | Nahoru | #32

.CORONER. píše: Hroch_cz> Zdarec, tak pokud ti jde jen o defekty na dlouhé cestě tak bych to řešíl tímhle SLIZ a máš to pořešené za pět stovek na celou motorku. Jo to určené přímo na dušové gumy a není to sprej kterí se používa až při defektu ale dává se to tam preventyvně hned před jízdou. Výrobce garantuje dvouletou záruku. Na jaře jak přezuju tak to chci taky koupit a použít.



Ahoj, díky za tip, o tomhle jsem taky nevěděl. Trochu mne odrazuje ta pouze dvouletá záruka kapalnosti, měnit každý dva roky duši se mi nechce. A jak píše lobo6, ten problém s vyvážením, i když nejezdím 200 (ono by to taky tak rychle ani nejelo :o)), taky není zanedbatelný. Ostatně, četl jsem, že podobné problémy s nevyvážeností kol dělá i Ultraseal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

7.4.2013 v 21:10 | Nahoru | #33
Hroch_cz> osobní skušenost nemám. Jinak já to loni pořešit tak že jsem si na cestu do maďarska koupil rezervní duše a vezl je sebou s tim že když se stane průser tak doskáču po prazdným kole do nejbližšího servisu a tam to přehážu. Gumi na endurko jsou celkem pevné a mohly by to ustát. Šak to vyskoušej doma v garáži. Dej na máňu zátěž jakou povezeš vyšrubuj ventilek a skopni mašinu ze stojanu a hvidíš sám jestli to spadne až na ráfek a nebo by se dalo pár kiláků odskákat do servisu. Inak já bych taky uvítal bezdušáky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

7.4.2013 v 21:46 | Nahoru | #34

Hroch_cz píše: Ahoj, díky za tip, o tomhle jsem taky nevěděl. Trochu mne odrazuje ta pouze dvouletá záruka kapalnosti, měnit každý dva roky duši se mi nechce. A jak píše lobo6, ten problém s vyvážením, i když nejezdím 200 (ono by to taky tak rychle ani nejelo :o)), taky není zanedbatelný. Ostatně, četl jsem, že podobné problémy s nevyvážeností kol dělá i Ultraseal.



mě se ty dva roky zdají celkem ok. Vždyť jak dlouho ti vydrží guma. Já ji určitě dýl jak dva roky nemám. A při výměně gumy můžeš rovnou měnit i duši, ne?

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

8.4.2013 v 06:51 | Nahoru | #35
cábek> Já tolik zase nenajedu, takže mně gumy vydrží daleko déle. Používám teď Metzeler Tourance, už je tam mám třetím rokem a ještě pořád jsou v pohodě. Minimálně tuhle sezonu vydrží.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

8.4.2013 v 06:56 | Nahoru | #36

.CORONER. píše: Hroch_cz> osobní skušenost nemám. Jinak já to loni pořešit tak že jsem si na cestu do maďarska koupil rezervní duše a vezl je sebou s tim že když se stane průser tak doskáču po prazdným kole do nejbližšího servisu a tam to přehážu. Gumi na endurko jsou celkem pevné a mohly by to ustát. Šak to vyskoušej doma v garáži. Dej na máňu zátěž jakou povezeš vyšrubuj ventilek a skopni mašinu ze stojanu a hvidíš sám jestli to spadne až na ráfek a nebo by se dalo pár kiláků odskákat do servisu. Inak já bych taky uvítal bezdušáky



Chceme jet letos se ženou do Alp, takže naložený, já mám skoro metrák, žena je sice štíhlá, ale povezeme bagáž a jet s touhle zátěží s prázdnou pneumatikou, to bych dokurvil nejen gumy, ale počítám, že i ráfek. Budu muset nějak pořešit tu bezduši. Mám díky radám inteligentních kolegů pár tipů, tak jen vybrat ten nejlepší způsob, jak upravit ráfek. Docela se mi líbí to použití silikonu na akvária, ten je v pohodě dostupný a mělo by to držet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

8.4.2013 v 08:07 | Nahoru | #37
Hroch_cz> pokud nechodíš spát s montpákama, jak píšeš, tak měj u sebe kontakt na pneuservis v každém kraji, kde budeš zrovna na výletě, jseš v klidu a nemsuíš nic řešit.

Nicméně i kvůli lidem jako ty už nejsou endura - dualsporty to, čím bývaly. Tak nějak bylo kdysi samozřejmé, že si každý uměl opravit defekt sám, dokonce ani nemusíš sundávat kolo z osy, abys zalepil duši

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

8.4.2013 v 08:17 | Nahoru | #38

fockewulf píše: Hroch_cz> pokud nechodíš spát s montpákama, jak píšeš, tak měj u sebe kontakt na pneuservis v každém kraji, kde budeš zrovna na výletě, jseš v klidu a nemsuíš nic řešit.

Nicméně i kvůli lidem jako ty už nejsou endura - dualsporty to, čím bývaly. Tak nějak bylo kdysi samozřejmé, že si každý uměl opravit defekt sám, dokonce ani nemusíš sundávat kolo z osy, abys zalepil duši



Podle známých Murphyho zákonů dojde k defektu vždycky v noci a v dešti, nejsem si tedy jist, jestli číslo na pneuservis řeší problém píchlé gumy za všech okolností.
Jinak je mi líto, že vám, starým kovaným endurákům, kurvím vaše odvěké hájemství. Možná bych měl začít chodit kanálama a jezdit tunelama, ne? Nebo to mám rovnou prodat? Psal jsem výše, že duši vyměnit umím, ale nechci riskovat mnohahodinové problémy s opravou a hlavně náhlý pokles tlaku s plně naloženou motorkou, která má sama o sobě skoro čtvrt tuny. Krom toho jsem uvedl další argumenty, které mne vedou k plánu předělat na své motorce dušové pneumatiky na bezdušové. Co na tom komu proboha vadí, mi hlava fakt nebere.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

8.4.2013 v 12:00 | Nahoru | #39

Hroch_cz píše: A stačí Ti to nářadí, který je originál k motorce, nebo vozíš něco jinýho? Upřímně, nejsem žádnej montér Tolja, spíš se vozím, abych to vůbec dokázal sundat z mašiny


Stejne potrebujes umet povolit osu, abys dotahnul kdyztak retez (na dlouhy dovoleny se to stat muze). Nicmene jsem s sebou na dovcu vetsinou vozil 2 velky klice na zadni osu, to je fakt...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

8.4.2013 v 19:36 | Nahoru | #40

Hroch_cz píše: Chceme jet letos se ženou do Alp, takže naložený, já mám skoro metrák, žena je sice štíhlá, ale povezeme bagáž a jet s touhle zátěží s prázdnou pneumatikou, to bych dokurvil nejen gumy, ale počítám, že i ráfek. Budu muset nějak pořešit tu bezduši. Mám díky radám inteligentních kolegů pár tipů, tak jen vybrat ten nejlepší způsob, jak upravit ráfek. Docela se mi líbí to použití silikonu na akvária, ten je v pohodě dostupný a mělo by to držet.

ten silikon zní celkem dobře akorád mám obavu s toho že když na každou matku kydneš jinačí množství tak aby to v pneuservisu po roztočení neodstěhovalo vyvažovačku ven s dílny. ale každopádně to stojí za úvahu. Kdo to vyskouší jako první?

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

8.4.2013 v 20:50 | Nahoru | #41

.CORONER. píše: ten silikon zní celkem dobře akorád mám obavu s toho že když na každou matku kydneš jinačí množství tak aby to v pneuservisu po roztočení neodstěhovalo vyvažovačku ven s dílny. ale každopádně to stojí za úvahu. Kdo to vyskouší jako první?



To už někdo vyzkoušel, to nenapadlo mne, ale našel jsem to na základě rady tady na tom vlákně. A ten silikon tam dotyčný necpe jako bobky na jednotlivé niple, ale dává to v celém pásu, na přední ráfek užším, na zadní silnějším, zhruba o tloušťce půl centimetru. Takže to nejsou různě masivní bobky, ale pokud možno pravidelný pruh silikonu uhlazený stěrkou namočenou v saponátu do roviny. To už by problémy s vyvážením dělat nemělo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

8.4.2013 v 20:53 | Nahoru | #42
faudy> Jasně, řetěz si naštelovat dokážu, taková lemra zase nejsem. Kdybych si byl jistej, že tu gumu na sto procent sundám, dal bych do bagáže dvě duše a bylo by vymleto. Ale fakt mne děsí zkušenosti některých kolegů, kteří na fórech píší o tom, že tu gumu prostě od toho ráfku nedostali. A totéž mi říkal i ten můj servisman, že to kolikrát nejde ani jemu s profi pneuservisáckou mašinou. Že to musí dělat mockrát, než to odskočí. Což v terénu samozřejmě neuděláš.

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 12:48 | Nahoru | #43
Hroch_cz> Ja nikdy nemel problem dostat gumu od rafku ani na Trandaku, ani na Xt. Nicmene kdyz je druha motorka a zmacknout to bocnim stojankem je jistota, to jo.
Ja bych se spis bal, ze ten rafek neni uplne delanej na bezdusovku, takze kdyz fakt pichnu s rychlym ubytkem tlaku, tak mi ta patka odskoci a svlikne se to. A pak muzes mavat knotama jak chces, bez velkyho kompresoru to uz zpatky nedas. V terenu ani na silnici.

3 reakcí na tento příspěvek Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 12:53 | Nahoru | #44
ale prd, kompresor není až tak třeba, stačí jakýkoliv sprej, třeba voňavka, stříknout do pneu a zapálit tlakem to naskočí do patek, na youtube je x videí, je stejný jako při obouvání uzkých pneu na široký disky tuningářům, jen na sevise použiju tlakový dělo ale princip je stejnej.

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

9.4.2013 v 16:05 | Nahoru | #45

Fugo píše: ale prd, kompresor není až tak třeba, stačí jakýkoliv sprej, třeba voňavka, stříknout do pneu a zapálit tlakem to naskočí do patek, na youtube je x videí, je stejný jako při obouvání uzkých pneu na široký disky tuningářům, jen na sevise použiju tlakový dělo ale princip je stejnej.



Při mý šikovnosti bych si určitě vyhodil mašinu do luftu

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

9.4.2013 v 16:27 | Nahoru | #46

Fugo píše: ale prd, kompresor není až tak třeba, stačí jakýkoliv sprej, třeba voňavka, stříknout do pneu a zapálit tlakem to naskočí do patek, na youtube je x videí, je stejný jako při obouvání uzkých pneu na široký disky tuningářům, jen na sevise použiju tlakový dělo ale princip je stejnej.


Jo jo, dělali jsme to aji na kamionce než se kopilo dělo. Velkej panák benzínu trochu odvahy a guma naskočila sama

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

9.4.2013 v 16:32 | Nahoru | #47
Fugo> to men zajímá - ani ne tak abych se snažil samodomo dostat jinou gumu na rádfek, ale spíš když dojde na přezutí bezdušovky nekde mimo ...

vyjdu z toho že gumu mám zutou a nandavam - - použiju nejakej lubrikant (třeba tekuty mejdlo, maslo sadlo nebo prostě co bude po ruce) a gumu obuji. V tomhle okamžiku jsem postavenej před problem jak to dostat na rafek - - mam k dispozici bombičky (v tomto případě nanic) nebo kompresorek ......nemam ponětí jaký umí tlak, reálně jsem s tím foukal 3atm

Tj stačí mi 3atm na to aby se guma nazula? pokud ne, jaky je dalsi postup - skrze ventilek napereš do gumy plyn (jakej? třeba z vařiče odpustit? raději jen z deodorantu ? ) pak skrtneš u ventilku?? a guma by měla naskočit? .... nebo ji odmačneš a kolem ráfku stříkneš sprej? - jaky je postup (ověřený)

1 reakcí na tento příspěvek Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 19:47 | Nahoru | #48
Na přilehnutí patky a následné nafoukání malým kompresůrkem nebo bombičkama lze použít po obvodu pneumatiky kurtnu s ráčnou.

Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 19:48 | Nahoru | #49
nejde jen o tlak kompresoru, potřebuješ množství vzduchu a to ten kompresor nedá.

Takže nasadíš pneu na disk jak píšeš, zmáčkneš, klekneš na patku, tím ji oddálíš od disku foukneš tam ten sprej, je de fakto jedno, protože hnací plyn je většinou butan tak mužeš i ten plyn z vařiče, pustíš patku a někde v tom místě kdes to měl zmáčklý škrtneš, ventilek (vložku) mám vyndanou a pak dofouknu, našroubuju vložku, změřím tlak a doladím a čepičku, hotovo.

Dělo


plyn od ca minuty

1 reakcí na tento příspěvek Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 21:10 | Nahoru | #50
člověče nevím.
když uvážím, jak často má člověk defekt (pokud nedojíždí gumy na plátno), asi bych kvůli tomu nešel do podezřelejch řešení jako těsnit akvarijním tmelem (to je podle mě poukaz na průser).

naučil jsem se měnit duši a od tý doby mám dobrej pocit jistoty, že náhradní duše s sebou a montpáky mi pomůžou dostat se z trablů nezávisle na servisu, odtahu, signálu na mobil.

nevím, jakou cenu má pro tebe "zdržení pár hodin", ale v případě, že preventivně nakoupíš ráfky na bezduše, tak je to poměrně drahý předplatný bez 100% záruky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

9.4.2013 v 21:32 | Nahoru | #51

Hroch_cz píše: faudy> Jasně, řetěz si naštelovat dokážu, taková lemra zase nejsem. Kdybych si byl jistej, že tu gumu na sto procent sundám, dal bych do bagáže dvě duše a bylo by vymleto. Ale fakt mne děsí zkušenosti některých kolegů, kteří na fórech píší o tom, že tu gumu prostě od toho ráfku nedostali. A totéž mi říkal i ten můj servisman, že to kolikrát nejde ani jemu s profi pneuservisáckou mašinou. Že to musí dělat mockrát, než to odskočí. Což v terénu samozřejmě neuděláš.



to odskočení jde udělat i pevnou botou. přezouval jsem si doma DR s gumou 130 / 17 - to bude podobný jak na TA, ne?
vyzkoušej to a dodá ti to sebevědomí jak nikdy

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

10.4.2013 v 07:11 | Nahoru | #52

callowsick píše: člověče nevím.
když uvážím, jak často má člověk defekt (pokud nedojíždí gumy na plátno), asi bych kvůli tomu nešel do podezřelejch řešení jako těsnit akvarijním tmelem (to je podle mě poukaz na průser).

naučil jsem se měnit duši a od tý doby mám dobrej pocit jistoty, že náhradní duše s sebou a montpáky mi pomůžou dostat se z trablů nezávisle na servisu, odtahu, signálu na mobil.

nevím, jakou cenu má pro tebe "zdržení pár hodin", ale v případě, že preventivně nakoupíš ráfky na bezduše, tak je to poměrně drahý předplatný bez 100% záruky.



Je to bastl, to je jasný, na druhou stranu, četl jsem článek kluka, který s takhle upravenými ráfky a bezdušema jezdí tisíce a tisíce kilometrů a to rozhodně ne jen po silnici. Řešit hodiny někde na silnici defekt je samozřejmě nepříjemný, psal jsem ale výše hlavně o tom, že pokud blbě píchneš duši, uteče Ti vzduch okamžitě a můžeš rozflákat celou motorku, navíc když máš za sebou batůžek. Bezdušovky, pokud je v terénu nerozřízneš, takhle neutíkají.

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

10.4.2013 v 07:14 | Nahoru | #53

lobo6 píše: Na přilehnutí patky a následné nafoukání malým kompresůrkem nebo bombičkama lze použít po obvodu pneumatiky kurtnu s ráčnou.



No jo, to by mohlo fungovat, díky, kurtnu s ráčnou stejně s sebou na delší cesty vozím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

10.4.2013 v 08:40 | Nahoru | #54
callowsick> Tyjó, sem si to přečetl a čumím jak puk.
Nikdy mě nenapadlo, že by bezdušovka na motorce byla lepší řešení než pneumatika s dušů...
Bezdušová má sice určité výhody, ale duša je v jedné věci lepší - udrží vzduch aj při velkém bočním zatížení, bezdušák ujde a to velice rychle. Toto se v terénu može stat.
Hroch - nauč se dělat defekt a máš vystaráno. Norma pro soutěžáky je asi čtyři minuty od zastavení po rozjetí .
Tak trénuj .
Ostatně - na endurku se má jezdit mimo civilizaci, tam servisy moc nejsů .
Vyplatí se mět náhradní dušu sebů, stačí třeba z pincka. Je gumová, natahne se a je skladnější. Mám ju třeba aj do gumy 4,25-18...a narvu ju aj do předku 21".
Lepení nekdy nestačí, protože hřebík dokáže dušu rozcupovat na sračku dřív, než zastavíš. Na prázdné pneumatice se jet dá, jak na čem. Například na CR 250 s pichlů přední jo, enom to má "pomalejší" reakce, ale třeba na soutěžní Jawě neujedeš s defektem předku ani metr.
Prázdný zadek, krom toho, že se dá zničit pneumatika, tak motorka je prakticky neovladatelná, zvlášť na tvrdém.
"Mjůs" je dobrý na závodění, ale musí byt na to aj ten zbytek, teda pneumatika. A mazání. Enom správná kombinace obstojně funguje. A taky trvanlivost néni dlůhá.
V praxi je vzduch dobrá věc, dá se podle terénu a zatížení měnit tlak a je - zadarmo. Zatím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

10.4.2013 v 11:39 | Nahoru | #55

Zdenalbenal píše: Hroch - nauč se dělat defekt a máš vystaráno. Norma pro soutěžáky je asi čtyři minuty od zastavení po rozjetí .
Tak trénuj .
Ostatně - na endurku se má jezdit mimo civilizaci, tam servisy moc nejsů .



O hrabání se pod motorkou někde na krajnici, kde Tě může každou chvíli někdo sundat, nestojím. Za předpokladu, že ta pneumatika půjde vůbec odlepit od ráfku, bych duši samozřejmě vyměnit dokázal. Ale prostě se mi nechce. Nejsem žádnej soutěžák, jsem starší pohodlnej motorkář a práci na mašině nechávám odborníkům.
A mimochodem, TA při své váze má enduro akorát tak v názvu, alespoň podle mého názoru. Já s ní jezdím v drtivé většině silnici, nebo maximálně polní cesty, když se někde nachomejtnou. Do terénu ji netahám, nechci si ji totiž odřít

1 reakcí na tento příspěvek Bezdušovky na Transalpa?

11.4.2013 v 10:30 | Nahoru | #56
Já bych tomu silikonu taky nevěřil, leda že by se ještě jistil pryží.

a) origo, b) + silikon

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

11.4.2013 v 13:34 | Nahoru | #57

-LOTR- píše: Já bych tomu silikonu taky nevěřil, leda že by se ještě jistil pryží.



Jo, já dokonce myslím, že přes ten pás silikonu ten kluk v tom návodu ještě dává nějakou speciální pásku vyplétanou silonovými vlákny, která se nenatahuje a drží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

Skvělá odpověď, děkuji! 17.4.2013 v 12:07 | Nahoru | #58
Hroch_cz> Taky když musím zastavit, hledám si místo vedle silnice, to je fakt.
Nicméně konverzi na bezdušáky - pokud neco existuje, použil bych vyzkůšaný systém. Protože, jak píšeš, nechceš se matlat ve škarpě s každým defektem, kerý mnohdy spravíš aj bez demontáže kola.
Byly všelijaké systémy, O-kroužky pod niplama, různé utěsňovací pomocné duše, ale opravdové funkční řešení je to, keré nemá v ráfku díry...
A motorku máš teda pěknů, aj ten sic .
S tým bych do sraček nejel ani já.

(reakce na) Bezdušovky na Transalpa?

18.4.2013 v 09:50 | Nahoru | #59

Zdenalbenal píše: Hroch_cz> .
A motorku máš teda pěknů, aj ten sic .
S tým bych do sraček nejel ani já.



Děkuji za pochvalu No právě, při představě, že si svého mazlíka v nějakým těžkým terénu odřu, se v noci budím zpocenej Na blbnutí v terénu bych si koupil něco lehčího a operabilnějšího, ale stejně na to nemám kdy.

1 reakcí na tento příspěvek Bezdušovky na Transalpa?

11.10.2014 v 20:01 | Nahoru | #60
Trochu to tu oživim,páč přemýšlím nad tim samym.
Jak to teda nakonec dopadlo???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist