Ottas
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Sorry za OT.
Když sme odvezli firemní octávku na garančku,zjistili sme, dle GPS,že byla celý den někde v servisu mimo Brno,kde bere borec na hodinu polovinu jak ve škodě,ale cenu sme platili škodováckou.
Čidlo tlaku oleje na Ducati monstra v D-moto 860kč u soukromníka 350kč,opět to samé,žádný náhradní výrobce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Lazyfucker píše: potvrzuju všecko co poudál kořeň Drippera.
celkově se dá říct, že nechápu dotazy ohledně motorky na foru typu ano či ne (sám sem se tak taky dříve vyptával )
tady Ti málokdo poradí něco konkrétního, a nemůžeš to mít nikomu za zlé, každý znás bude motorku vnímat jinak - podle sebe.
u Tuona na kterém jsem se jeden vozil můžu říct, že ho každý hodnotí stejně (plusminus samozřejmě) = rychlá, lehoučká, pevná, vzteklá a neustále hecující motorka, kterou bych nestavit zrovna barák koupil zfleku, pač je nádherná, krásně udělaná a má prostě charakter, o kterém lidi s hondou říkají, že neexistuje
svez se a uvidíš, u mně to bylo tak, že až bude zbytečných pár peněz du do toho, je to holt fascinace.
kéž už by ty zbytečné love někde byly
tak zlom vaz a rozum ddo hrsti fyzika funguje i na Tuonu
Je mě jasný, že to bude stejně nakonec o mojich pocitech, ale ptal jsem se jestli někdo neprodělal podobnou cestu od velkých čtyčválů k tuonu, ne jestli paušálně ANO, nebo NE.
Každopádně díky za vaše názory chlapy - situace je taková, že dnes přijede kupec na Hondici a zítra se jedu podívat na Tuono... :)))))))))))
Jak bylo řečeno výše - nezbývá než vyzkoušet!
Jejdapatník... píše: Je mě jasný, že to bude stejně nakonec o mojich pocitech, ale ptal jsem se jestli někdo neprodělal podobnou cestu od velkých čtyčválů k tuonu, ne jestli paušálně ANO, nebo NE.
Každopádně díky za vaše názory chlapy - situace je taková, že dnes přijede kupec na Hondici a zítra se jedu podívat na Tuono... :)))))))))))
Jak bylo řečeno výše - nezbývá než vyzkoušet!
Taky mam takový cukání k aprilii - já teda spíš dorsoduro - ale když už mám nakoupený trička honda..... Přeju šťastnou ruku.
_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?9b...7c05e38e7b33b8485b07
A z toho dvouválu na Tuonu mít strach vážně nemusíš, tahá podle filtru a výfuku až do konce
1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
každopádně narozdíl od 2válu to "nekope" takže se zdá že to nejede, nicméně jede, jenže jízda na motorce je o pocitech tak si vyber...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Tož kucíí, Hondice je pryč (mazec, koupil ji první co se ozval...) a zejtra jedu omrknóót toto:
http://www.motoinzer...64-tuono-1000-r.html
můžete prosím někdo hodit čučku a poradit na co si mám dát bacha - jestli vás něco při pohledu na ten inzerát napadá..? A ještě mám dotaz: od kdy se seriově montoval antihop? Mám za to že tento model to už měl standardně -ja?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Dík za rady.
Ještě jeden dotaz - co ta zadní brzda. Je nějakej lék - četl jsem o přepákování, ale popravdě nerozumím co se tím přesně myslí. Vo co de? Je někde foto?
2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
Pokud chceš Tuono s jasnou historií koukni ke mě do bazaru
1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Vono to je stejně jedno - mam neblahý pocit, že jsem již rozhodnutý a pokud to nebude nějaká zbořka, tak na tom zítra vodfrčím. Jen doufám, že nebudu zklamanej z motoru (to snad ani nejde, když to tady na fóru čtu...), vše ostatní by pro mě mělo být OK...
Štumby píše: Jo a co se týče té zadní brzdy, tak se dá opravdu řešit jen přepakováním, ale po pravdě zadní brzdu při jízdě na Tuonu, použiješ jen při jízdě v koloně
na zadní brzdu jsem nešlápl už hodně dlouho - taky ji nepoužívám. Až na jeden moment: a tím je kritické brždění. Když se člověk dostane fakt do průseru a není to v zatáčce, tak brzdím oběma. A v tu chvíli chci aby fungovaly obě..
Štumby píše: Jen mých pár postřehů z D mota, včera jsem absolvoval motoškolu v Brně a předtím jsem nechal udělat servis ve zmiňovaném D motu, kluci se o motorku postarali, neměl jsem absolutně, žádný špatná pocit, motorku jsem si v poledne vyzvednul a frčel na okruh.
Pokud chceš Tuono s jasnou historií koukni ke mě do bazaru
na mě moc drahý - tolik do toho dát nemohu...
Štumby píše: Jen mých pár postřehů z D mota, včera jsem absolvoval motoškolu v Brně a předtím jsem nechal udělat servis ve zmiňovaném D motu, kluci se o motorku postarali, neměl jsem absolutně, žádný špatná pocit, motorku jsem si v poledne vyzvednul a frčel na okruh.
Pokud chceš Tuono s jasnou historií koukni ke mě do bazaru
Jo a proč ji prodáváš?
Cuká, vibruje, je hnutej rám, podělané elektrika, nebo co?? :))))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže
Hockin píše: Jejdapatník...> jestli koupíš Italku dej vědět,dám ti kontakt na super servisáka u Brna, který ladí závodní Ducatky a ceny za díly i práci má poloviční.Navíc D-moto je D-moto,což nechci dál rozvádět
Není to v Deblíně?
2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.
Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.
No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.
Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...
vím, že každý chválí to svoje, ale ta mje kráska měla také tyto reference a řídítka,
na BMW se dají sehnat klon Winderlich, s výměnou brýlí a hadiček dal jem nerezpancéř a střední výšku, takže jsem téměř ani nezměnil obtok. Do 180 nemusím zalehnout, a moc nad 200 jsem ještě teda zatím nejel. Posez je standart+ je to BMW a klidně jezdím celý den bez otlaků. A jelikoš K1200R je konstrukčně dál, nemyslím,že by měla horší komfort jako ta moje. Pokud seš na řadu, ber myslím že jsou to špičkové stroje.
Naposledy editováno 19.08.2011 14:18:22
t_freedom píše: "Máte štěstí, že jdu zrovna kolem....říkají o mě, že jsem(na ZRX1200/1100 i Italy) odporník "
Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.
Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.
No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.
Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...
Díky za názor! Mě to už stačí - já jsem se rozhodl. Jdu do Tuňáka, teď už jen vybrat správný kus.
Díki kucíí!
t_freedom píše: "Máte štěstí, že jdu zrovna kolem....říkají o mě, že jsem(na ZRX1200/1100 i Italy) odporník "
Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.
Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.
No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.
Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...
A jéjda,už je tady zaseeeee!!!!!
_Dina_ píše: K 1300 R
ten pták ostrafskej ma pravdu... to by mohla bejt vyborna volba a K1200R by taky fungovat mohla..
Tuona bych se nebal co se tyce spolehlivosti nebo nakladuna servis, motor (ale) neni italskej prece. A jestli to pojede to si vyzkousej nekde.. podle me to nejede.. ale srovnavam to s R1 07, ta mi prisla ze docela jela.
Mam ted RSV abych vedel presne jak to je s V2 dole to jede jakz takz, pocitove je to takovy no proste jakz takz.. ale cekas ze se nadechne.. proste ze to vystreli.. uz se prichystas na ten kopanec.. naklonis se dopredu.. a najednou RÁÁNA!!! do kouli.. a to te prave omezovac skopnul na nadrz.. Jestli chces spodek a jeste ve votackach.. tak V2 bych rekl ze neni to prave. Ale vyzkousej si to.. je to fakkt uplne jiny nez 4valce.
Jde na tom jezdit hodne rychle, ale ne protoze ze az si na ni zvyknes, bude jezdit rychlejc, nebude.. a stejnej pilot na 4 valu musi bejt rychlejsi, protoze to proste vic jede
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |