paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Špageti versus rejže
17.8.2011 v 21:42
Chlapi, potřebuji radu. Měl jsem Kawu ZRX1200, která měla úžasnej spodek a i nahoře to nebylo marný. Jelikož jsem zjistil, že má hnutej rám, tak šla do světa a já hledal náhradu. V únoru jsem pořídil CB1300 v domění, že to bude podobný poježděníčko - silný zátah, atd.. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že vespodu (do cca 3500 ot.) nejede (alespoň ne tak jak KAWA a nahoře mě pořád štve omezovač - prostě by měla podle mě točit víc. Navíc od 180 výš je dosti nestabilní (v porovnání s KAWOu). Zkrátka půjde taky do světa - no a co teď?? Chci charismatickou mašinu, která bude mít zátah (že dole uplně ne jsem si už zvykl) a pojede aspoň trochu přes 200, bude rychlá v zatáčkách a zvládne i týdenní výlet do Alp a...bude spolehlivá. Tuono se mi strašně líbí, ale mám prostě obavy jak je to se spolehlivostí, cestováním a jestli ve srovnání s objemnými čtyřvály nebudu zklamaný ze zátahu motoru... Neprošel jste někdo podobnou cestou?? Máte někdo srovnání?? A dále servis - víte o něčem kolem Brna? Asi potřebuju abyste mi někdo napsal, že se nemám bát, že to jede jako čert a že nebudu zklamanej... :) (sorry za dlouhej text..)

Ottas

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 14:49 | Nahoru | #1
drippera> Nemám rád tohle paušální prohlášení že značkové servisy nic neumí a jsou drazí. Nevím jak je to u motorek, ale já pracuji u značkového servisu Škoda, Seat,VW, Hyundai. Spousta lidí jezdí k svojim skvělejm mechanikům do různých garáží, ale když je opravdu problém, auto skončí tady. Spousta jich zase nadává, že jsme drazí a když řeknou kolik zaplatili svému mechanikovi, tak se jen usměju, protože kolikrát je to mnohem dražší než u nás. Máme totiž ceníky, které jako značkový servis musíme repektovat a pokud práci děláme déle než je ceníková sazba, je to náš problém. Jeden příklad za vše. Jedej pán co jezdíval k nám mi nedávno povídá že mu jeho kamarád mechanik prodal pylový filtr za nákup a že stál 1000 kč a byl spokojen, ovšem až do té doby než jsem mu řekl, že u nás by ho měl za 400 kč. Takže za mě, nejsou značkové servisy a ty neznačkové, ale dobré a špatné. No a člověk se nikdy nezavděčí všem.
Sorry za OT.

(reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 15:39 | Nahoru | #2
standamz> hmm,ted jsem byl ve značkové škodě a chtěl vyměnit bazmeg na zpětné vedení výfukových plynů.Cena ve škodě 7000kč+600kč hodina práce.Soukromník mě ho vyměnil za za 2800kč+400kč práce.Upozorňuju,že to byl ten samý a originální díl.
Když sme odvezli firemní octávku na garančku,zjistili sme, dle GPS,že byla celý den někde v servisu mimo Brno,kde bere borec na hodinu polovinu jak ve škodě,ale cenu sme platili škodováckou.
Čidlo tlaku oleje na Ducati monstra v D-moto 860kč u soukromníka 350kč,opět to samé,žádný náhradní výrobce.

(reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 16:24 | Nahoru | #3
standamz> No jo. Já vim že to nejde takhle házet do jednoho pytle, ale já např. kupoval pylový filtr do svojí škody OCTAVIE 2001 u Samohýla (zn. servis Škoda) za 850Kč a můj dvorní garážový sa mi vysmál, že prej mi ho dodá za těch 400 a že su blbec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist