bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč je nikdo nechce
2.3.2022 v 17:06
Na jaro si chci koupit motorku a mám ve výběru SR4, Tuono a SV 1000 - zatím vede Ducati. Delší dobu sleduju inzeráty a co mě překvapilo, že se ty Tuona moc neprodávají, některé kousky jsou v inzerci už snad přes rok, na rozdíl od SR4 a SVček, které zmizí celkem rychle. To jsou Tuona takové jebky, že o ně nikdo nemá zájem, nebo v čem je problém? Tohle mě celkem odrazuje od koupě, že bych se toho nemohl za rok nebo dva zbavit, pokud budu chtít vyzkoušet zase něco jiného.

Proč je nikdo nechce

2.3.2022 v 17:40 | Nahoru | #1
Jistě se toho zbavíš když dáš cenu třeba 10 tisíc.

Proč je nikdo nechce

2.3.2022 v 17:48 | Nahoru | #2
To je jednoduchý. Lidi neví, co je dobrý

1 reakcí na tento příspěvek Proč je nikdo nechce

2.3.2022 v 18:32 | Nahoru | #3
protoze je to italská j...ka,kuwa to ted bude..

(reakce na) Proč je nikdo nechce

2.3.2022 v 19:30 | Nahoru | #4
ALFA70> Taky nevíš, co je dobrý

1 reakcí na tento příspěvek Proč je nikdo nechce

2.3.2022 v 21:00 | Nahoru | #5
Taky jsem přemýšlel. Pak jsem si vzal litrové SV a pecka. Pět let jsem na tom jezdil, najeto 140tis a žádné problémy.

1 reakcí na tento příspěvek Proč je nikdo nechce

2.3.2022 v 21:06 | Nahoru | #6
SR4 je predpokladam S4R? Ja bych teda v tomto pripade veril asi spis tuonu.. ikdyz ma taky sve italske vrtochy. Nejakou doby bylo podle me tuono prvni generace nejvic muziky za nejmin penez, kde jsou ceny ted jsem nekoukal…

Pokud tam nejaka motorka strasi rok a vic, nejspis neni v moc ok stavu, nebo je cena prilis vysoka…

Proč je nikdo nechce

2.3.2022 v 21:52 | Nahoru | #7
Anebo někdo nechce jezdit na moto 10l/100
Dá se koupit i pěkný za 60t co jsem loni viděl osobně

(reakce na) Proč je nikdo nechce

2.3.2022 v 22:11 | Nahoru | #8

dolfiruda píše: Taky jsem přemýšlel. Pak jsem si vzal litrové SV a pecka. Pět let jsem na tom jezdil, najeto 140tis a žádné problémy.



A to se ti s italem nemůže stát

Naposledy editováno 02.03.2022 22:11:50

Proč je nikdo nechce

2.3.2022 v 23:10 | Nahoru | #9
Tuono je gůůůůt, taky za něj budu chtít tak 62

Proč je nikdo nechce

2.3.2022 v 23:32 | Nahoru | #10
Tuono je podle mě v pohodě a jestli tu nějaký tvrdne dlouho,tak je podezřelý

(reakce na) Proč je nikdo nechce

3.3.2022 v 12:49 | Nahoru | #11
assassin> Jasně, moje chyba, myslel jsem S4R. Delší dobu jsem byl rozhodnutý pro tuono 2 gen. (po pravdě se mi líbí víc než starší verze) a z dálky jsem koukal po Ducati, ale letos jsem přes zimu našetřil víc, takže je i ta S4R ve hře. O italských vrtoších vím, s tím že mi dřív nebo později shoří alternátor bych počítal. Jen mě překvapilo, že některé kousky tam fakt sedí už snad rok, třeba tahle

A nebo s tím jak roste cena benzínu prodám všechny motorky a koupím pro dojíždění do práce skůtra.

1 reakcí na tento příspěvek Proč je nikdo nechce

3.3.2022 v 13:42 | Nahoru | #12
Tuono první generace je obvykle moc drahý na to jak je škaredý.
Technicky je naprosto ok (volnoběžka a konektor od reglu, jinak je ale v zásadě nesmrtelný).

Druhá generace taky moc krásy nepobrala, jede ale líp, ale má i pár much navíc (další hnědej konektor, moc silnej magnet - hoří vinutí altíku, u některých motorů byla z fabriky moc malá vůle na klice a zadíraly se, a přebralo to i problém RSV s resetem najetých kilometrů na přístrojovce, praskaly kyvky).

Spolehlivostí je to obecně nadprůměr, ale není to moc hezký a na to jak je to starý za to majitelé chtěj docela dost peněz, a ten kdo je má a chce itala koupí duc.

(reakce na) Proč je nikdo nechce

3.3.2022 v 18:19 | Nahoru | #13

FiZzeR píše: Tuono první generace je obvykle moc drahý na to jak je škaredý.
Technicky je naprosto ok (volnoběžka a konektor od reglu, jinak je ale v zásadě nesmrtelný).

Druhá generace taky moc krásy nepobrala, jede ale líp, ale má i pár much navíc (další hnědej konektor, moc silnej magnet - hoří vinutí altíku, u některých motorů byla z fabriky moc malá vůle na klice a zadíraly se, a přebralo to i problém RSV s resetem najetých kilometrů na přístrojovce, praskaly kyvky).

Spolehlivostí je to obecně nadprůměr, ale není to moc hezký a na to jak je to starý za to majitelé chtěj docela dost peněz, a ten kdo je má a chce itala koupí duc.



Nechci teď kecat, protože jsem zatím řešil vždy jen RSV, ale reset budíků se stával na RSV 04 a 05. Od 06 výš se to už nestávalo a Tuono by mělo mít budíky jako RSV 06 a výš. Vím ale, že se s budíkem stávaly jiné věci. Mlžil se a někdy naskočilo více km než tam mělo být.
Kyvka praskala na RSV model 04 a první 05. Tuona by se to týkat nemělo. Toto se dá u dealera ověřit podle VIN.
Osobně bych se ale díval po co nejmladších modelech a nejlépe Factory. Ale těch je jako šafránu a budou drahé.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Tuono turistické sedlo spolujezdce Aprilia Tuono 1000R V.I.R.G.I.L 5 12.2.2022 v 20:55 V.I.R.G.I.L


TOPlist