globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Špageti versus rejže
17.8.2011 v 21:42
Chlapi, potřebuji radu. Měl jsem Kawu ZRX1200, která měla úžasnej spodek a i nahoře to nebylo marný. Jelikož jsem zjistil, že má hnutej rám, tak šla do světa a já hledal náhradu. V únoru jsem pořídil CB1300 v domění, že to bude podobný poježděníčko - silný zátah, atd.. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že vespodu (do cca 3500 ot.) nejede (alespoň ne tak jak KAWA a nahoře mě pořád štve omezovač - prostě by měla podle mě točit víc. Navíc od 180 výš je dosti nestabilní (v porovnání s KAWOu). Zkrátka půjde taky do světa - no a co teď?? Chci charismatickou mašinu, která bude mít zátah (že dole uplně ne jsem si už zvykl) a pojede aspoň trochu přes 200, bude rychlá v zatáčkách a zvládne i týdenní výlet do Alp a...bude spolehlivá. Tuono se mi strašně líbí, ale mám prostě obavy jak je to se spolehlivostí, cestováním a jestli ve srovnání s objemnými čtyřvály nebudu zklamaný ze zátahu motoru... Neprošel jste někdo podobnou cestou?? Máte někdo srovnání?? A dále servis - víte o něčem kolem Brna? Asi potřebuju abyste mi někdo napsal, že se nemám bát, že to jede jako čert a že nebudu zklamanej... :) (sorry za dlouhej text..)

Ottas

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 14:49 | Nahoru | #31
drippera> Nemám rád tohle paušální prohlášení že značkové servisy nic neumí a jsou drazí. Nevím jak je to u motorek, ale já pracuji u značkového servisu Škoda, Seat,VW, Hyundai. Spousta lidí jezdí k svojim skvělejm mechanikům do různých garáží, ale když je opravdu problém, auto skončí tady. Spousta jich zase nadává, že jsme drazí a když řeknou kolik zaplatili svému mechanikovi, tak se jen usměju, protože kolikrát je to mnohem dražší než u nás. Máme totiž ceníky, které jako značkový servis musíme repektovat a pokud práci děláme déle než je ceníková sazba, je to náš problém. Jeden příklad za vše. Jedej pán co jezdíval k nám mi nedávno povídá že mu jeho kamarád mechanik prodal pylový filtr za nákup a že stál 1000 kč a byl spokojen, ovšem až do té doby než jsem mu řekl, že u nás by ho měl za 400 kč. Takže za mě, nejsou značkové servisy a ty neznačkové, ale dobré a špatné. No a člověk se nikdy nezavděčí všem.
Sorry za OT.

(reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 15:39 | Nahoru | #32
standamz> hmm,ted jsem byl ve značkové škodě a chtěl vyměnit bazmeg na zpětné vedení výfukových plynů.Cena ve škodě 7000kč+600kč hodina práce.Soukromník mě ho vyměnil za za 2800kč+400kč práce.Upozorňuju,že to byl ten samý a originální díl.
Když sme odvezli firemní octávku na garančku,zjistili sme, dle GPS,že byla celý den někde v servisu mimo Brno,kde bere borec na hodinu polovinu jak ve škodě,ale cenu sme platili škodováckou.
Čidlo tlaku oleje na Ducati monstra v D-moto 860kč u soukromníka 350kč,opět to samé,žádný náhradní výrobce.

(reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 16:19 | Nahoru | #33
Hockin>

Díky, RSV 1000 je na mě moc. A hlavně zalehávací - potřebuji široký řidítka a rovnější posez...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 16:23 | Nahoru | #34

Lazyfucker píše: potvrzuju všecko co poudál kořeň Drippera.
celkově se dá říct, že nechápu dotazy ohledně motorky na foru typu ano či ne (sám sem se tak taky dříve vyptával )
tady Ti málokdo poradí něco konkrétního, a nemůžeš to mít nikomu za zlé, každý znás bude motorku vnímat jinak - podle sebe.
u Tuona na kterém jsem se jeden vozil můžu říct, že ho každý hodnotí stejně (plusminus samozřejmě) = rychlá, lehoučká, pevná, vzteklá a neustále hecující motorka, kterou bych nestavit zrovna barák koupil zfleku, pač je nádherná, krásně udělaná a má prostě charakter, o kterém lidi s hondou říkají, že neexistuje
svez se a uvidíš, u mně to bylo tak, že až bude zbytečných pár peněz du do toho, je to holt fascinace.
kéž už by ty zbytečné love někde byly
tak zlom vaz a rozum ddo hrsti fyzika funguje i na Tuonu



Je mě jasný, že to bude stejně nakonec o mojich pocitech, ale ptal jsem se jestli někdo neprodělal podobnou cestu od velkých čtyčválů k tuonu, ne jestli paušálně ANO, nebo NE.
Každopádně díky za vaše názory chlapy - situace je taková, že dnes přijede kupec na Hondici a zítra se jedu podívat na Tuono... :)))))))))))
Jak bylo řečeno výše - nezbývá než vyzkoušet!

(reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 16:24 | Nahoru | #35
standamz> No jo. Já vim že to nejde takhle házet do jednoho pytle, ale já např. kupoval pylový filtr do svojí škody OCTAVIE 2001 u Samohýla (zn. servis Škoda) za 850Kč a můj dvorní garážový sa mi vysmál, že prej mi ho dodá za těch 400 a že su blbec.

(reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 18:01 | Nahoru | #36

Jejdapatník... píše: Je mě jasný, že to bude stejně nakonec o mojich pocitech, ale ptal jsem se jestli někdo neprodělal podobnou cestu od velkých čtyčválů k tuonu, ne jestli paušálně ANO, nebo NE.
Každopádně díky za vaše názory chlapy - situace je taková, že dnes přijede kupec na Hondici a zítra se jedu podívat na Tuono... :)))))))))))
Jak bylo řečeno výše - nezbývá než vyzkoušet!



Taky mam takový cukání k aprilii - já teda spíš dorsoduro - ale když už mám nakoupený trička honda..... Přeju šťastnou ruku.

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?9b...7c05e38e7b33b8485b07

Špageti versus rejže

18.8.2011 v 18:36 | Nahoru | #37
Za mě motor Bombardier 1000 od Rotaxu je naprosto výbornej a motor jako takovej vydrží mraky, na italech horší bohužel elektrika,ale nic co by tě vyřadilo totálně z provozu. Jinak velkově, co se týče dílů rozhodně rejže, co se týče srdce a designu, rozhodně špagety.
A z toho dvouválu na Tuonu mít strach vážně nemusíš, tahá podle filtru a výfuku až do konce

1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

18.8.2011 v 19:24 | Nahoru | #38
Každý vždy pochválí to svoje takže i já přispěju svojí troškou do mlýna teda až na tu kapotu....Fazer
každopádně narozdíl od 2válu to "nekope" takže se zdá že to nejede, nicméně jede, jenže jízda na motorce je o pocitech tak si vyber...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 21:55 | Nahoru | #39
Antesdeabrir>
Tož kucíí, Hondice je pryč (mazec, koupil ji první co se ozval...) a zejtra jedu omrknóót toto:
http://www.motoinzer...64-tuono-1000-r.html

můžete prosím někdo hodit čučku a poradit na co si mám dát bacha - jestli vás něco při pohledu na ten inzerát napadá..? A ještě mám dotaz: od kdy se seriově montoval antihop? Mám za to že tento model to už měl standardně -ja?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 22:04 | Nahoru | #40
Jejdapatník...> tak na co si dat pozor, no hlavne na stav, jestli je puvodni retezovka, v jakem stavu jsou kotouce a desky.. jestli je z CR tak kde byla a jak servisovana. Jestli bude z Aspiritu, tak ti aspirit prozradi zakladni info. Jestli byla u nich servisovana tak podle vinu ti reknou co se na ni delalo... Jinak antihop ma kazde Tuono nebo rsv.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 22:23 | Nahoru | #41
dakarista>

Dík za rady.
Ještě jeden dotaz - co ta zadní brzda. Je nějakej lék - četl jsem o přepákování, ale popravdě nerozumím co se tím přesně myslí. Vo co de? Je někde foto?

2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

18.8.2011 v 22:27 | Nahoru | #42
Jen mých pár postřehů z D mota, včera jsem absolvoval motoškolu v Brně a předtím jsem nechal udělat servis ve zmiňovaném D motu, kluci se o motorku postarali, neměl jsem absolutně, žádný špatná pocit, motorku jsem si v poledne vyzvednul a frčel na okruh.
Pokud chceš Tuono s jasnou historií koukni ke mě do bazaru

(reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 22:27 | Nahoru | #43
Jejdapatník...> Antihop má tento motor v základu, pozor na dobíjení!!! zmeřit přímo na baterce po zahřátí při natočeném motoru, napětí musí být kolem 14,3 při vypnutých světlech a se zapnutými cca 13,5-13,8 jinak klasika, jestli jsou kola v ose, gumy, řetězovku-jestli jsou zuby na rozetě ještě plochý nebo už špičatý, jestli necuká řízení při volný jízdě a jestli nerachtá motor.

1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

18.8.2011 v 22:30 | Nahoru | #44
Jo a co se týče té zadní brzdy, tak se dá opravdu řešit jen přepakováním, ale po pravdě zadní brzdu při jízdě na Tuonu, použiješ jen při jízdě v koloně

1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

18.8.2011 v 22:31 | Nahoru | #45
Jo a jak poznám, že je původní řetězofka - co se tam dávalo? Nějaký výrobce, typ,...?

1 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

18.8.2011 v 22:46 | Nahoru | #46
Řetězovku mam origo, ale fakt teď nejdu do garáže abych se podíval na výrobce, musím přiznat, že kromě pneu, je řetězovka na mém Tuonu další adept na výměnu, ale po 30000km, to je docela slušně ne? Ani ja, ani předchozí majitel jsme hold nedávali Tuonu takový kouř, když to řetězovka vydržela tak dlouho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

18.8.2011 v 22:51 | Nahoru | #47
Štumby>

Vono to je stejně jedno - mam neblahý pocit, že jsem již rozhodnutý a pokud to nebude nějaká zbořka, tak na tom zítra vodfrčím. Jen doufám, že nebudu zklamanej z motoru (to snad ani nejde, když to tady na fóru čtu...), vše ostatní by pro mě mělo být OK...

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 07:54 | Nahoru | #48
Jejdapatník...> Nikdo tě nebude notit to koupit! každopádně až se na tom svezeš a dáš tomu kotel, tak uvidíš, že zklamanej nebudeš!

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 09:05 | Nahoru | #49

Štumby píše: Jo a co se týče té zadní brzdy, tak se dá opravdu řešit jen přepakováním, ale po pravdě zadní brzdu při jízdě na Tuonu, použiješ jen při jízdě v koloně



na zadní brzdu jsem nešlápl už hodně dlouho - taky ji nepoužívám. Až na jeden moment: a tím je kritické brždění. Když se člověk dostane fakt do průseru a není to v zatáčce, tak brzdím oběma. A v tu chvíli chci aby fungovaly obě..

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 09:06 | Nahoru | #50

Štumby píše: Jen mých pár postřehů z D mota, včera jsem absolvoval motoškolu v Brně a předtím jsem nechal udělat servis ve zmiňovaném D motu, kluci se o motorku postarali, neměl jsem absolutně, žádný špatná pocit, motorku jsem si v poledne vyzvednul a frčel na okruh.
Pokud chceš Tuono s jasnou historií koukni ke mě do bazaru



na mě moc drahý - tolik do toho dát nemohu...

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 09:10 | Nahoru | #51

Štumby píše: Jen mých pár postřehů z D mota, včera jsem absolvoval motoškolu v Brně a předtím jsem nechal udělat servis ve zmiňovaném D motu, kluci se o motorku postarali, neměl jsem absolutně, žádný špatná pocit, motorku jsem si v poledne vyzvednul a frčel na okruh.
Pokud chceš Tuono s jasnou historií koukni ke mě do bazaru



Jo a proč ji prodáváš?
Cuká, vibruje, je hnutej rám, podělané elektrika, nebo co?? :))))

Špageti versus rejže

19.8.2011 v 09:22 | Nahoru | #52
Proč prodávam??? Zkus se podivat co jsem si ted pořídil a to bohužel stalo skoro dvakrat tolik co Tuono dve motorky mi doma neprojdou. Jinak motorka je v naprostém cajku a cena je vždy k jednání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 09:32 | Nahoru | #53

Hockin píše: Jejdapatník...> jestli koupíš Italku dej vědět,dám ti kontakt na super servisáka u Brna, který ladí závodní Ducatky a ceny za díly i práci má poloviční.Navíc D-moto je D-moto,což nechci dál rozvádět


Není to v Deblíně?

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 10:48 | Nahoru | #54
Jejdapatník...> jeste k te motorce, tak aby mela jeste origo vyfuky nebo aspon i homologaci na ty ladaky... preci jen kdyby jsi chtel jet za caru

2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

19.8.2011 v 11:08 | Nahoru | #55
"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem....říkají o mě, že jsem(na ZRX1200/1100 i Italy) odporník "

Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.

Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.

No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.

Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 13:21 | Nahoru | #56
Dina...> ahoj,
vím, že každý chválí to svoje, ale ta mje kráska měla také tyto reference a řídítka,
na BMW se dají sehnat klon Winderlich, s výměnou brýlí a hadiček dal jem nerezpancéř a střední výšku, takže jsem téměř ani nezměnil obtok. Do 180 nemusím zalehnout, a moc nad 200 jsem ještě teda zatím nejel. Posez je standart+ je to BMW a klidně jezdím celý den bez otlaků. A jelikoš K1200R je konstrukčně dál, nemyslím,že by měla horší komfort jako ta moje. Pokud seš na řadu, ber myslím že jsou to špičkové stroje.

Naposledy editováno 19.08.2011 14:18:22

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 13:38 | Nahoru | #57
trins> ne,myslíš Pepe moto,což je člověk,který dřív dělal v D-moto

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 13:46 | Nahoru | #58

t_freedom píše: "Máte štěstí, že jdu zrovna kolem....říkají o mě, že jsem(na ZRX1200/1100 i Italy) odporník "

Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.

Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.

No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.

Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...



Díky za názor! Mě to už stačí - já jsem se rozhodl. Jdu do Tuňáka, teď už jen vybrat správný kus.
Díki kucíí!

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 14:08 | Nahoru | #59

t_freedom píše: "Máte štěstí, že jdu zrovna kolem....říkají o mě, že jsem(na ZRX1200/1100 i Italy) odporník "

Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.

Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.

No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.

Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...



A jéjda,už je tady zaseeeee!!!!!

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 15:38 | Nahoru | #60

_Dina_ píše: K 1300 R



ten pták ostrafskej ma pravdu... to by mohla bejt vyborna volba a K1200R by taky fungovat mohla..

Tuona bych se nebal co se tyce spolehlivosti nebo nakladuna servis, motor (ale) neni italskej prece. A jestli to pojede to si vyzkousej nekde.. podle me to nejede.. ale srovnavam to s R1 07, ta mi prisla ze docela jela.

Mam ted RSV abych vedel presne jak to je s V2 dole to jede jakz takz, pocitove je to takovy no proste jakz takz.. ale cekas ze se nadechne.. proste ze to vystreli.. uz se prichystas na ten kopanec.. naklonis se dopredu.. a najednou RÁÁNA!!! do kouli.. a to te prave omezovac skopnul na nadrz.. Jestli chces spodek a jeste ve votackach.. tak V2 bych rekl ze neni to prave. Ale vyzkousej si to.. je to fakkt uplne jiny nez 4valce.

Jde na tom jezdit hodne rychle, ale ne protoze ze az si na ni zvyknes, bude jezdit rychlejc, nebude.. a stejnej pilot na 4 valu musi bejt rychlejsi, protoze to proste vic jede
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist