paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Špageti versus rejže
17.8.2011 v 21:42
Chlapi, potřebuji radu. Měl jsem Kawu ZRX1200, která měla úžasnej spodek a i nahoře to nebylo marný. Jelikož jsem zjistil, že má hnutej rám, tak šla do světa a já hledal náhradu. V únoru jsem pořídil CB1300 v domění, že to bude podobný poježděníčko - silný zátah, atd.. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že vespodu (do cca 3500 ot.) nejede (alespoň ne tak jak KAWA a nahoře mě pořád štve omezovač - prostě by měla podle mě točit víc. Navíc od 180 výš je dosti nestabilní (v porovnání s KAWOu). Zkrátka půjde taky do světa - no a co teď?? Chci charismatickou mašinu, která bude mít zátah (že dole uplně ne jsem si už zvykl) a pojede aspoň trochu přes 200, bude rychlá v zatáčkách a zvládne i týdenní výlet do Alp a...bude spolehlivá. Tuono se mi strašně líbí, ale mám prostě obavy jak je to se spolehlivostí, cestováním a jestli ve srovnání s objemnými čtyřvály nebudu zklamaný ze zátahu motoru... Neprošel jste někdo podobnou cestou?? Máte někdo srovnání?? A dále servis - víte o něčem kolem Brna? Asi potřebuju abyste mi někdo napsal, že se nemám bát, že to jede jako čert a že nebudu zklamanej... :) (sorry za dlouhej text..)

Ottas

2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže

19.8.2011 v 11:08 | Nahoru | #1
"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem....říkají o mě, že jsem(na ZRX1200/1100 i Italy) odporník "

Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.

Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.

No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.

Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 13:46 | Nahoru | #2

t_freedom píše: "Máte štěstí, že jdu zrovna kolem....říkají o mě, že jsem(na ZRX1200/1100 i Italy) odporník "

Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.

Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.

No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.

Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...



Díky za názor! Mě to už stačí - já jsem se rozhodl. Jdu do Tuňáka, teď už jen vybrat správný kus.
Díki kucíí!

(reakce na) Špageti versus rejže

19.8.2011 v 14:08 | Nahoru | #3

t_freedom píše: "Máte štěstí, že jdu zrovna kolem....říkají o mě, že jsem(na ZRX1200/1100 i Italy) odporník "

Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.

Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.

No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.

Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...



A jéjda,už je tady zaseeeee!!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist