Ottas
2 reakcí na tento příspěvek Špageti versus rejže
Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.
Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.
No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.
Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...
t_freedom píše: "Máte štěstí, že jdu zrovna kolem....říkají o mě, že jsem(na ZRX1200/1100 i Italy) odporník "
Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.
Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.
No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.
Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...
Díky za názor! Mě to už stačí - já jsem se rozhodl. Jdu do Tuňáka, teď už jen vybrat správný kus.
Díki kucíí!
t_freedom píše: "Máte štěstí, že jdu zrovna kolem....říkají o mě, že jsem(na ZRX1200/1100 i Italy) odporník "
Hele, měl jsem ZRX11 i 1200. Byl jsem z obou nadšenej. 12ctka má opravdu motor jako lokomotivu a od 2t ot/min zcela použitelnej na jakejkoli kvalt - tak na to u itala zapomeň! Za prvé ti chybí 200ccm a za druhé bavíme se o dvouhrnku(dvou"uhrnku")
U ZRX1200 jsem se časem(za 3roky) začal dostávat na limity váhy a odproužení. Brzdy jsou dobrý, ale pokud podvozek natvrdíš, nezdlábne nerovnosti při ostrý jízdě. Na druhou stranu, když to uděláš jako kočár, nejde s tím ostře jet. Je to prostě těžký. Motor je jak elektrárna, ale udrž to všechno v rychlosti na silnici.
Ital je lehkej, úzkej a "hravej" To co si dovoláš v klikatici s Ducknou/Aprilkou si se 4kou nedovolíš asi nikdy. Brzdy brzděj!A to jako jestli 6ky Tokkika bereš jako fakt dobrý(jako já tehdy), tak to se z Brembíku posadíš na zadek. Pokud to koupíš na Öhlinsech, nedokážeš jako běžnej uživatel dostat podvozek na limit ani 2/3. Pokud na Sachsech, nebo něco tomu podobnýmu - stejně tě to omezovat nebude. A hlavně - bude ti najednou chybět cca. 40kg mrtvý váhy a pár kil(dek) živý.
No a servis - nevěř bludům o ceně.
ZRX nový - garančka 1600/2700CZK; 6000/5000CZK; 12000/5500CZK
S4RSnový - 2000/2850CZK ; 12000/10790CZK
Když kupuješ itala (zejména Ducknu - desmo) koukej na servis, řemeny, intervaly a vem někoho kdo itala má, ať se sveze a zkoukne běžný slabiny. Odklop víka a koukni na řemeny atd.
Spolehlivost ? ...já slyšel, že teď poslední dobou SSkovejm kawám a hondám nějak zrovna moc nedržej převodky...ale to jsou kecy jako že Italové se serou...sere se všechno o co se nestaráš.
Co je taky hodně zajímavý jsou Rkový Báwa (R1200S)... to je taky alternativa s daleko kultivovanějším motorem, kdyby ti nevyhovoval uhrkanej Lkovej dvouvál ...
A jéjda,už je tady zaseeeee!!!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |