globalmoto_kveten





Téma: Česká TT Hořice
 
13.3.2011 v 14:48
Zajímá mě váš názor na ukončení 20 leté tradice TT v Hořicích a omezení klasiků při 300 zatáčkách.

Česká TT Hořice

14.3.2011 v 14:10 | Nahoru | #31
www.amkhorice.cz/cz/][img]http://www.amkhorice.cz/bannery/ctt.jpg[/img

Třeba takto by to mohlo být (obrázek je zmenšený) po kliknutí se jde rovnou na informace o ČTT

návod jak umísťovat HTML kód nebo BBCode:
Ke stažení zde!

Naposledy editováno 14.03.2011 14:27:17

(reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 14:11 | Nahoru | #32

Sukin píše: Prusa #94> Ideální moto pro Nepomuk má 200 kg a 35 koní, pro to je to ideální trať...


a zdvihy tlumičů 350mmm

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

14.3.2011 v 14:12 | Nahoru | #33
Rok 1985 by byl jako limit úplně ideální! 25 let staré motorky jsou dost staré, aby se jim říkalo veteráni.

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

14.3.2011 v 14:59 | Nahoru | #34
Pro to zvýšení roku bych byl taky ,ale jen pro gp a produkční závoďáky, ne pro přestavěný cesťáky.

(reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 15:30 | Nahoru | #35

Sukin píše: Pro to zvýšení roku bych byl taky ,ale jen pro gp a produkční závoďáky, ne pro přestavěný cesťáky.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 17:37 | Nahoru | #36
Larry> Chcete diváky,jenže jak je tam chcete dostat,když propagace na TT je takřka nulová.Nechci žádnou masovou kampaň,jen mám takový malý (třeba hloupý) nápad.Proč nerozdat plakáty,které dáváte při formálních přejímkách,už na školení jezdců,věřím tomu,že většina jezdců by ho uveřejnila ve svém bydlišti.Když už to tisknete a rozdáváte jezdcům,tak ať to má nějaký efekt.Třeba je to blbost,ale jestli pomůže!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 19:06 | Nahoru | #37

klasikracer píše: Larry> Chcete diváky,jenže jak je tam chcete dostat,když propagace na TT je takřka nulová.Nechci žádnou masovou kampaň,jen mám takový malý (třeba hloupý) nápad.Proč nerozdat plakáty,které dáváte při formálních přejímkách,už na školení jezdců,věřím tomu,že většina jezdců by ho uveřejnila ve svém bydlišti.Když už to tisknete a rozdáváte jezdcům,tak ať to má nějaký efekt.Třeba je to blbost,ale jestli pomůže!



téměř půl roku visí datumy na několika motowebech
tedy tam odkud se rekrutuje nejvíce diváků
a to pomíjím reklamu regionální
noviny, bilboardy, radio atd

mimo to, když přijde na 300 ZGH 20.000 diváků
tak těch 20.000 to slyší za ty dva dny několikrát i z rozhlasu
a čte to v programu

a kolik jich z těch 20.000 přijde na ČTT???

3.000....to mluví za vše

Naposledy editováno 14.03.2011 19:09:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 19:24 | Nahoru | #38

AKRO píše: Rok 1985 by byl jako limit úplně ideální! 25 let staré motorky jsou dost staré, aby se jim říkalo veteráni.



hmmm tak už patřím mezi veterány :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 19:26 | Nahoru | #39
Larry>Pokud to takhle berete

(reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 20:10 | Nahoru | #40

klasikracer píše: Larry>Pokud to takhle berete



já ti jen říkám fakta
jednoduše
ti, kteří se o tento sport zajímají
jezdí po závodech, tak si ve vlastním zájmu termíny zjistí
to je i můj případ
chci letos objet nějaký závody, tak hledám a termíny těch závodů si najdu sám
nečekám na to až někdo někde vylepí plakát

(reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 20:30 | Nahoru | #41
Larry> Já jezdím závody veteránu již 5 roku v zahraničí-Shleiz,PANONIARING,Rieka,Salcburkring,startovné 190 až310 Eur,během 3 dnu ježdění-2krát závod a asi 12 krát tréning takže na ujeté km to není až tak drahé.Navíc vše bez problému- tech. kontrola max 5 minut,ale to po tech. bezpečnostní stránce vše skontrolují. Časový harmonogram na minutu,u tech.přejímky pracují většinou jezdci takže ví co kontrolovat a ne sedět za stolem a buzerovat za čísla-ŠEBEK a j.Ta formální a tech přejímka vHořicích ta je na několik hodin- to je horší jen v ADRIA v Ítalii.Hlavně pokud se bude bazírovat na roce 1972 případně 1978 tak moc jezdcu nepřibude.JEZDÍse běžně 1983,Němci až1989. Když závody pořádám a platím ze svého,tak to musím udělat tak aby přijelo co nejvíc jezdcu-posunout roky výroby, nevymlouvat se na řády že to nejde změnit , nutit 50 až 80 leté jezdce roztlačovat motorky-česká rarita -proto sem moc cizincu a opravdu bývalých jezdcu nedostanete,nezdržovat u přejímek at jsou jezdci spokojený i když víc zaplatí.

Česká TT Hořice

14.3.2011 v 20:35 | Nahoru | #42

ti, kteří se o tento sport zajímají
jezdí po závodech, tak si ve vlastním zájmu termíny zjistí



souhlas ale na druhou stranu musím říct, že jsme národ lenochů. Několik let provozuji e-shopy a lidi jsou líní i číst a je potřeba opravdu pořádná masáž aby se vydělávalo

krásný příklad:

v sekci slevy je stabilně zlevněná obuv a někdy je to i 75% z MOC no a tam se lidem moc klikat nechce (asi moc namáhavé), ale když vyvěsím reklamní banner se slevou třeba 5% tak klikají a objednávají jak blázni a sleva 5% z 3499 Kč není nic moc.

Dneska na cokoliv služby-obchod-zábavu to chce pořádnou masáž a reklamu na internetu, protože ten není lokální ale globální. Reklama v rádiu je super ale je mnohdy limitována regionem. I se super bártrovou smlouvou s rádiem je cena u reklamy na týden minimálně 5-6 tisíc (optimálně dva týdny) jako doplněk. K tomu bych přihodil tak za 5 tisíc PPC reklamu na netu (sklik,adwords) a je to ok!

internet má výhodu v tom, že se dá dobře cílit na klíčového zákazníka (v našem případě návštěvníka) ale i proto že funguje jako letadlo (hra).

V rádiu uslyším 1x reklamu a podělím se o informaci s pár lidma ze svého okolí

Na netu uvidím 1x reklamu a dám informaci na Facebook, Fórum, Blog, kde tuto informaci uvidí dalších x set lidí a opět jedem dál s distribucí informace

Sorry za případné chyby v textu, celý den u toho sedím a sotva koukám

Naposledy editováno 14.03.2011 21:03:42

Česká TT Hořice

14.3.2011 v 21:19 | Nahoru | #43
ono to možná není o národu lenochů. Rychlostní závody prostě víc táhnou. Na hokej starých pánů taky chodí míň lidí jak na extraligu a nikdo se tomu nediví. Nejsme prostě takoví fandové jako Němci aby tak masově jeli všude tam kde to vrčí. Když je na přírodních okruzích závodů klasiků víc, než normálních, tak ti lidi nepřijdou. Mají je prostě blíž a nejsou jim tak vzácné.

Česká TT Hořice

14.3.2011 v 21:43 | Nahoru | #44
Zdá se, že jediná cesta je pustit závodit motorky 20-25 let staré! Stopro by se to pořádně oživilo!

Naposledy editováno 14.03.2011 21:44:33

(reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 22:39 | Nahoru | #45

Konik39 píše: hmmm tak už patřím mezi veterány :D


zatim ještě nee, pořád platí r.v. 1972

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

15.3.2011 v 00:55 | Nahoru | #46
IMOLADU to napsal přesně. Pořadatel, který závod pořádá si muže vypsat kategorie jaké chce. Pokud v Hořicích schválí trat pro novodobé litry, tak nevím, proč by je neschválili pro historické motorky do roku 1986 např.
Technická přejímka ,má být o tom, aby stroj byl ve stavu aby neohrozil jezdce a diváky. Ale řešit, zda je karburátor z roku 72 nebo 73 je na závodech veteránů pro radost vážně uchylné.
Jede se pro radost a ne o titul mistra světa.
Všichni se bojíte Prokopa, který nikým nezvolen se pasoval za šéfa českého veteránského hnutí, bazíruje na roce 1972, nikdo neví, jak na ten rok přišel, možná tím, jak neumí jazyky, tak četl v řádech UEM 72, ale to se jedná o čtyřtakty a dvoutakt je do 67 a pak jsou ještě další novodobé třídy. A dokud veteránisti nepoženou Prokopa z depa holí a nezvolí si vedení z jezdců, kterí vymyslí progres ve třídách, tak to půjde ještě víc dolů.

(reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 00:59 | Nahoru | #47
argoseg>

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

15.3.2011 v 07:38 | Nahoru | #48
agroseg A taky ty buzerace dalsi zasrana Honda, Yamaha, Perak.. Na cem se ma jezdit kdyz je tu par lidi kteri maji 50% puvodnich zavodaku nasyslenejch doma....

Česká TT Hořice

15.3.2011 v 08:14 | Nahoru | #49
argoseg,imoladu...
na to se mě neptejte
já nemám Řády nastudovaný
a nevím proč je to tak, jak to je
jsou schůze SMS,
tam můžete vznést dotazy a návrhy na kompetentní

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

15.3.2011 v 08:48 | Nahoru | #50
V nemecku je to tak:
Dojedou jezdci na závody, udělají si pěkný víkend, svezou se, večer popovídají. Někdo přiveze super závodáka, znovu říkám, ty z osmdesátých let už mají svuj půvab, Jiný přiveze přestavěnou Hondu, snaží se ji mít pěknou, každý najde svou kategori a podobné motorky. Nikdo nikomu neříká, co to má za šrot, na pravidelnost jednou vyhraje Helmut, podruhé Hans, navzájem s zatleskají a těší se na další závody. Samé usměvy a pohoda. U technické bazírují na zajištění šroubů, brzdách, zkoušejí, zda funguje vidlice. Když má někdo péráka, nejede jako u nás kategorii H, ale C do roku 48, protože i debil ví, že souboj péráka s Jawou junir z roku 67 muže přinést při předjíždění o kolo mrzutost. A koncepčně pérák patří k motorkám do C. A navíc je uplně jedno, kdo je rychlejsí, jede se na pravidelnost, měří se ne 2 kola, ale každé, což je spravedlivější, po závodě behěm 30 vteřn počítač vyjede pořadí, protože každý má na motorce zapůjčenou měřící skřínku. Start je s motorem v chodu, takže se nemůže stát, že někdo prostě na startu motorku neroztlačí a jede domů. Nebo, že se rychlejší jezdec nechá roztlačit zezadu, pak se prodírá ostatními a muže se stát havárie. To tam není.

Česká TT Hořice

15.3.2011 v 09:19 | Nahoru | #51
Argoseg - Naprosto přesně! Už by to asi fakt chtělo trochu s těmi starými funkcionářskými "konzervami" pohnout a začít to dělat trochu jinak!

Naposledy editováno 15.03.2011 09:20:08

2 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

15.3.2011 v 09:32 | Nahoru | #52
Něco na tom je...

mě by se líbilo nastoupit třeba se starýam superbikama jako GSXR 750 z 85 nebo vytáhnout Katany a pod.

(reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 09:45 | Nahoru | #53
Veronika-Suzuki> tak to bych pak moh oprášit VF 500 z roku 85. Svýho času se s tim jezdil v Anglii jezdil cup A to sem to chtěl prodat, že překáží...ono na něj nakonec eště dojde

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

15.3.2011 v 09:49 | Nahoru | #54
Nic neprodávej!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 09:54 | Nahoru | #55

Veronika-Suzuki píše: Nic neprodávej!

no jeslti to nakonec v čechách někdy dopadne tak, že by se s tim dalo závodit, tak by to byla bomba

Česká TT Hořice

15.3.2011 v 10:04 | Nahoru | #56
já už se pár let koukám po zachovalým GSXR z 85.....taková moje srdcovka...ale je to samej vergl a když ne, tak to ví i majitel a patřičně si ji cení

(reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 10:06 | Nahoru | #57

kuba350 píše: no jeslti to nakonec v čechách někdy dopadne tak, že by se s tim dalo závodit, tak by to byla bomba



Tak to budete muset na to zkostnatělé vedení pořádně zatlačit!

(reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 13:29 | Nahoru | #58

Sukin píše: agroseg A taky ty buzerace dalsi zasrana Honda, Yamaha, Perak.. Na cem se ma jezdit kdyz je tu par lidi kteri maji 50% puvodnich zavodaku nasyslenejch doma....


udržovat takovou motorku neni sranda, někdy se ani nedivím že to mají doma a nejedou s tím.....

(reakce na) Česká TT Hořice

15.3.2011 v 19:49 | Nahoru | #59
argoseg> Pokud mluvíš o závodech pravidelnisti,tak to musí být super závody.Naše třída klasik,to je věc.Technika do roku 1972 ?To co mají někteří ve svých motorkách nemá s tou dobovou technikou moc společného.

Česká TT Hořice

15.3.2011 v 20:40 | Nahoru | #60
Také na TT přidat závod 250 SP nemuže být problém,je to minimálně o 100000Kč na vkladech víc, asi i několik diváku na víc přijde,další počet jezdcu zvýší jet dle pravidel UEM-ROK1983,a ne pravidla těch,co s toho mají obchodní prospěch,ale pořadatel ostrouhá.Jinak Hořice jsou oproti jiným závodum ROAD RACINGU super zabezpečeny, obětavost tratáku-SUPER.Jen ty přejímky,to mě štve.Zařemýšlejte jak závody zachovat,pustit novější motorky, startovat z MOTOREM V CHODU,A HLAVNĚ NEPRODĚLAT. TAKÉ co jiný termín -později.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist