paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 690 Enduro
15.6.2008 v 16:05
nějak o tomto stroji vázne diskuse. Tak snad se někdo chytne s vlastními zkušenostmi.

Zatím jsem vyčmuchal toto:

http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8

http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro

(reakce na) KTM 690 Enduro

1.2.2010 v 18:05 | Nahoru | #541
Tak kryt chladice dorazil. Je to vsechno z 3mm plechu, prohnuty spojovaci hranol 2mm. Vypada to docela solidne a neni to tezky. Jakmile to tam namontuji, tak poslu fotku

KTM 690 Enduro

2.2.2010 v 22:49 | Nahoru | #542
Ahoj. Tak co chlapy, dáme ten sraz.
Zkusme dát dohromady termín, 22. či 29.května.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

3.2.2010 v 15:17 | Nahoru | #543
690 Rallye kit
690 Adventure kit
Krk nádrže
fotky kitu

Naposledy editováno 03.02.2010 15:19:09

(reakce na) KTM 690 Enduro

3.2.2010 v 15:35 | Nahoru | #544
beba> Pěkné,a bude na to pasovat pár věcí z lc8..

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

3.2.2010 v 18:01 | Nahoru | #545
Sraz 22.kvetna? V Albanii nebo v Rumunsku? Na Tunis a duny uz bude horko.
I kdy problemy s prehrivanim jsem mel uz ted. Dal jsem velkou nadrz Safari a v dunach na El Mida mi vypinala ridici jednotka pro prehrati. Musel jsem vzdy par minut pockat. Motor bezel na volnobeh, jak jsem pridal, chcipnul.
Pry se dela pridavny ventilator primo pro 690, zjistuju podrobnosti.

KTM 690 Enduro

3.2.2010 v 18:17 | Nahoru | #546
fůha kit za 50000,- (v UK cenách, u nás kdyby to někdo dealoval tak ještě 10+)

Ale jestli někdo bude objednávat tu jinou koncovku na tankovací otvor tak bych se přidal. 1200 je taky pálka, ale je to hodně praktické.

Naposledy editováno 03.02.2010 18:19:36

KTM 690 Enduro

3.2.2010 v 19:19 | Nahoru | #547
Hrdlo na nadrz mi vyrobil kamarad (a odmitl delat dalsi) a fakt stoji za to!
Jeste mam nove potazene a zmekcene sedlo a super se osvedcilo. Ale je fakt, ze jsem ten tyden na motorce moc neposedel.
sedlo

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

3.2.2010 v 21:52 | Nahoru | #548
Prvnich par fotek:
Tembaine, AinOuadet, El Mida

KTM 690 Enduro

4.2.2010 v 13:47 | Nahoru | #549
do špuntu jdu taky, staci PM a přidám se

(reakce na) KTM 690 Enduro

4.2.2010 v 18:47 | Nahoru | #550
beba> To je pěkná nádrž, jsem ani nevěděl že se něco takového už dělá

(reakce na) KTM 690 Enduro

5.2.2010 v 17:25 | Nahoru | #551
beba> Myslim, ze Robert z bmwgs tam ma dodelany druhy vetrak...

KTM 690 Enduro

5.2.2010 v 21:33 | Nahoru | #552
Zatim jsem vymyslel urcite druhy vetrak z EXC a Richard mi jeste nasel, ze Rallye Raid ma spinac, ktery spousti pri 85C a ne az pri 102C, jako standartni.

KTM 690 Enduro

6.2.2010 v 15:16 | Nahoru | #553
Ahoj, tu koncovku na nádrž taky beru,
bude to někdo objednávat??

KTM 690 Enduro

8.2.2010 v 19:25 | Nahoru | #554
Dneska mě málem trefilo. KTM začali vyrábět originál držák roadbooku na 690. A já to bastlil z EXC. Dokonce se tam dá i přidělat originál palubka z obou modelů.
Na webu to ještě není, ale v dílech u prodejce je už vidět.

Naposledy editováno 10.02.2010 19:01:06

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

12.2.2010 v 17:19 | Nahoru | #555
Zdarec muži,měl by někdo zájem o padáky na zadní kyvku?
Fotka je z mého 690 SMC,ale funguje to na všech MX,enduro,supermoto..

[img]

(reakce na) KTM 690 Enduro

14.2.2010 v 22:14 | Nahoru | #556
[quote]Papírus>...měl by někdo zájem o padáky na zadní kyvku?
...funguje to na ... enduro...

[img] kus plastu. A to je asi tak vše

KTM 690 Enduro

15.2.2010 v 07:37 | Nahoru | #557
To snad ne, padáky na kyvku , už jenom dokoupit padáky na výplet a na klakson

Naposledy editováno 15.02.2010 07:37:23

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

15.2.2010 v 09:24 | Nahoru | #558
Jenom krátce.Je to určený pro pády hlavně na silnici.Když motorka po pádu klouže po silnici,tyhle gumo-plast padáky se zakousnou a brdí,aby letěla co nejkratší vzdálenost.
To je vše.Kdo slítnul a viděl,jak každý metr mu z motorky lítaj další a další součástky,tak brzdí i očima.
Tož všem kilometry bez nehody.

(reakce na) KTM 690 Enduro

15.2.2010 v 09:53 | Nahoru | #559
Papírus> Díky za vysvětlení, v tom případě to asi u silniček nějaký význam má

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

15.2.2010 v 09:55 | Nahoru | #560
2Papírus: to že padáky jsou fajn je pravda, ale že by to nějak přibrzdilo 150kg v pohybu se mi nezdá (sám jsme měl 660SMC motarda s padákama, a spíš to víc po padácích sklouzlo , ale ušetřilo to železo před odřením) Tydle motorky jsou naštěstí hodně odolné a při běžnám klouzání po asfaltu nehrozí že by jakákoliv součástka upadla (když máš pořádné AL chráníče rukou a padáky)
Mě se spíš líbí ty padáky na středy než toto.

(reakce na) KTM 690 Enduro

15.2.2010 v 16:20 | Nahoru | #561
XarlieN> Jo,to je pravda.Ty padáky co se montujou do středů jsou vyrobený ze silonu.
Ty právě kloužou,nebrzdí.Musej se montovat při napínání řetězu.Ale něco asi zachráněj.
Tyhle jsou z gumoplastu,vevnitř mají vyfrézované přepážky,ty se bortí a gumoplast se zapéká do silnice a tím to brzdí.
Nejsou to airbagy,ani rámy.Ale každej kousek protektoru dobrej.

KTM 690 Enduro

21.3.2010 v 20:37 | Nahoru | #562
I v dunách 690R jede super. Zítra ale už do práce

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

21.3.2010 v 22:33 | Nahoru | #563
2Paji: no paráda. Jak rychle si zvykneš na podobný povrch ? To musí být úplně jiná jízda než běžně šotolina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

22.3.2010 v 20:46 | Nahoru | #564

XarlieN>...Jak rychle si zvykneš na podobný povrch ? To musí být úplně jiná jízda než běžně šotolina.



Na to si já nezvyknu asi nikdy. Duny se dají projíždět buď relativně pomalu na dvojku a s těžištěm nad zadním kolem. Pak to ale může dopadnout kompletním zabořením předního kola (viz foto). Nebo mít pořádný koule, jet to na plnej plyn na trojku, ve stoje s těžištěm vzadu a přeskakovat vršky dun. Pak je to ale vo hubu a já to osobně mnoho km naplno bez zastavení jet nevydržím.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro

23.3.2010 v 12:24 | Nahoru | #565
[quote]Paji>
[img]

koukám na stopy kolem...ani jsi nevystoupil přes předek...

(reakce na) KTM 690 Enduro

23.3.2010 v 21:17 | Nahoru | #566

mariano>koukám na stopy kolem...ani jsi nevystoupil přes předek...



Tentokrát jsem to opravdu rukama udržel a pak vystoupil. Bylo to na dvojku a seděl jsem na zadním světle (vlastně na kanystru). Jen zadní kolo vylítlo asi pul metru do výšky a pak dopadlo mimo stopu.

Na trojku to pak vypadá takto:

[img]

Naposledy editováno 23.03.2010 21:18:48

KTM 690 Enduro

25.3.2010 v 21:12 | Nahoru | #567
690-tka má konečně konkurenci, která si myslím chyběla Husqarna 630

KTM by se mohla něco přiučit.
- třeba tankovací otvor, rám pod motorem.

Naposledy editováno 25.03.2010 21:13:10

KTM 690 Enduro

25.3.2010 v 21:17 | Nahoru | #568
2HonzaM: No snad se nepřiučí té váze (rám pod motor lze dořešit elegantně, a tankovací otvor je v poho když se to předělá na ten šroubovací systém). Ale je pravda, že se to asi nejvíc blíží 690E. Pořád mi tu ale chybí stroj jako je malý Adventure (malá Tenerka je bohužel jen horší pokus, i když je jinak poměrně hezká, tak váha a slabý podvozek to potápí).

1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro

26.3.2010 v 14:42 | Nahoru | #569
- bez rámu pod motorem ten šusplech nic nevydrží. Prostě když 150 + 100 kg "hupsne" na kládu tak se prohne až na karter.

- šroubovací zátka vzadu dejme tomu, (pokud se nezarazí kam nepatří) ale i tak, vzadu je vždy bahna, prachu o trošku víc než vpředu.

- já zase hledám náhradu za malou lehkou enduro, akorát s menší údržbou (prostě olej 500km je na mě moc často) takže potřebuju velkou odolnost proti nárazům a drsnějšímu zacházení. Představa že 690 mi spadne ze skály tak to prostě narozdíl od 450ccm bez škod nedá.

KTM 690 Enduro

26.3.2010 v 15:32 | Nahoru | #570
2HonzaM: mrkni jak mám udělanou ochranu pod motorem já. Rozhodně to vydrží kládu (ne z 2m, ale ty klasické dopady na klády/šutry úplně v poho) Aby to uhlo to by už musela být jeba že by to hlo i s rámem. Mezi motorem a samotným rámem (plechem který je navařen zespoda) je minimálně 1,5cm, takže motor je chráněný dost. Jsou tam udělané díry aby se to nemuselo sudávat kvůli servisce.

[img] no ... holt nádrž vzadu má své + i -. Taky by se mi líbila ještě jedna přídavná nádrž vpředu tak an 8L a nějak vykutit airbox a byl bych spoko. Osobně myslím že šroubovací víčko je dostatečné řešení.

Naposledy editováno 26.03.2010 15:38:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 58 6.6.2024 v 09:08 ZdendaZB
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 3 30.5.2024 v 07:29 ZdendaZB
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 41 23.5.2024 v 07:18 ZdendaZB
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 53 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB


TOPlist