paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2021 v 08:47 | Nahoru | #4051
Koukám, jak CRF250L vymizely z inzerce. Jedna na motoinzerci a jednu vidím na bazosi. Lukrativní stroj :)

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2021 v 08:50 | Nahoru | #4052
Přesně tak, dalo mi to zabrat jí před zimou sehnat .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2021 v 08:54 | Nahoru | #4053
Překvapivě v této době, kdy v inzerci bývá dost strojů a objevují se i ty běžně nedostupné. Není žádná PR5, skoro žádný CRF, WRR ani nemluvě ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2021 v 09:53 | Nahoru | #4054
no nakonec jsme pořídili znova CRF250L a rovnou dva kousky
pro mě a pro manželku ... a já jsem sehnal snad úplně poslední funglovku v ČR
měl jsem jsem 2015 a teď ta 2020 se mi zdá pocitově fakt o chlup nižší ... nebo jsem přibral na váze a víc to sedne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2021 v 10:07 | Nahoru | #4055
chstepan> tak to byl fofr...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2021 v 10:17 | Nahoru | #4056
mRKEF> O terénne stroje je momentálne záujem, nielen nové, ale i jazdené.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2021 v 10:20 | Nahoru | #4057

Slávek-TDM píše: chstepan> tak to byl fofr...



no předcházelo tomu velké přemýšlení a hodně večerních diskuzí .. až jsme dospěli k názoru, že velké objemy ani výkony už nepotřebujeme, a že nás to vlastně baví mnohem víc mimo silnice ...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2021 v 11:50 | Nahoru | #4058
Já se stejně divím, že je takový zájem. Momentálně v době korony to je na pytel lidí chodí na nezpevněných cestách až moc, začínal jsem potkávat dost fízl hlídek, tam kde dřív nikdy nebyly, je otázka času kdy se do nás projíždějících pustí.
Kde není žalobce není soudce, a momentálně lidí se psy, co si je musí chytat a pak protahujou huby je až moc.

Chtěl jsem se už endrura vzdát, jezdit jen na silnici, ale nakonec jsem se vrátil alespoň zpět k děťátku 250L. Zase by to byla škoda to nemít, byť je to občas znepříjemněný adrenalin .

Naposledy editováno 17.01.2021 06:30:59

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2021 v 12:54 | Nahoru | #4059

nokia321 píše: Na tom depotu to ještě nebude hodně dlouho. Jedině v Hondě a jejich fische.
Já myslím že po svezení na 300l se žádný wau efekt konat nebude. Tu motorku bych si dokázal představit povzbuzenou pár věcma na výkon a mohla by být dobrá
V sérii nic extra nepředvede, nárůst je tam tak malý, nooo uvidíme snad se to s informacema pořádně rozběhne, až bude počasí.

Nyní mám už třetí 250L s odstupem času a 450L je pryč. Jela otevřená sice pěkně, ale traktor jak hovado, přesun po silnici a rekce na plynovou rukojeť za trest.



Já popravdě po wow-efektu vůbec neprahnu. Takové motorky existují, třeba 701 LR bude asi pro ADV skoro to nej-nej, ale také stojí dvakrát toli, váží o 15kg více a spolehlivost bude nižší (i když jsi mě vyděsil tím videem s křivě vysoustruženým kolem :D .

Já chci nudnou nezáludnou motorku, která zvládne konstantních 100-110km/h na dálnici, ale zároveň se v terénu dostanu, sice pomaleji a s více námahy, téměř tam, kam dojedu na lehké, motorku kterou bez problémů 10x za den zvednu a hlavně motorku kde nebudu muset řešit žádné technické věci. KLR je úžasně spolehlivá a vždy dojede do cíle, ale zároveň se tam drobnosti stále musí řešit a hlídat. Jsou to prkotiny, ale když cestuju, nechci myslet na nic jiného, než na to kde jsem a co je kolem mě.

Myslím, že na takové použití by ten mírně zvýšený výkon, více zvýšený krouťák a snížená váha, mohli být ideální. Jasně, DR400fi by asi byl ideál, ale to asi nikdy nebude a ač by byl odškrcený výkon 450L příjemný, nemyslím si, že ho potřebuju...

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.1.2021 v 18:52 | Nahoru | #4060
Zdravím,
zkoušel jste někdo na CRF 250L na zadním origo tlumiči vyměnit pouze pružinu za progresivní od Hyperpro ? Má to význam ? a druhý dotaz-: montoval jste někdo ukazatel kvaltu Gipro nebo nějakou alternativu třeba z Ali ?
díkes
š.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.1.2021 v 19:10 | Nahoru | #4061
Zadní péro nedávat, není to moje zkušenost, ale od člověka co to udělal a bylo to ještě horší. Začalo to kopat, protože tlumič nestíhal .
Jedině celek, jinak nebrat.

A s aliexperta mám zkušenost s kvaltem za 800 a funguje, chtěl jsem na origo diag. konektor, abych nemusel kuchat kabely
Gipro dělá také, ale je to podstatně dražší, co si vybereš je na tobě.

Naposledy editováno 17.01.2021 19:36:49

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.1.2021 v 19:18 | Nahoru | #4062
chstepan> Gipro dělá na diagnostiku.Mám na roku 2019.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.1.2021 v 19:34 | Nahoru | #4063

nokia321 píše: Zadní péro nedávat, není to moje zkušenost, ale od člověka co to udělal a bylo to ještě horší. Začalo to kopat, protože tlumič nestíhal .
Jedině celek, jinak nebrat.

A s aliexperta mám zkušenost s kvaltem za 800 a funguje, chtěl jsem na origo diag. konektor, abych nemusel kuchat kabely
Gipro dělá také, ale je to podstatně dražší, co si vybereš je na tobě.



a jakej máš tip z toho aliexperta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.1.2021 v 06:36 | Nahoru | #4064
dobré forum

Naposledy editováno 18.01.2021 06:37:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.1.2021 v 09:44 | Nahoru | #4065
a jakej teda doporučuje zadní tlumič na CRF250L kromě ohlins ? Za rozumnou cenu (cca 10k)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.1.2021 v 10:05 | Nahoru | #4066
chstepan> Třeba ti při tom výběru pomůže tohle pro model 2017, zdroj

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.1.2021 v 17:03 | Nahoru | #4067
pokud by někdo přemýšlel nad výměnou světlometu CRF 250L za ten co je na 450L, tak jsem narazil na tohle, viz odkaz

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.1.2021 v 17:21 | Nahoru | #4068
Kdyby jí někdo chtěl, tak mu jí prodám.
Měl jsem na 450L pár měsíců - FULL LED.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.1.2021 v 18:10 | Nahoru | #4069
chstepan> erbe co na ni objel 2x svět dával hyperpro komplet - https://www.webshop.../rear-shock/HO02-0AA

Asi něco na tento způsob. Ještě mají variantu s bandaskou vedle a štelováním, to je asi za 750 EUR.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.1.2021 v 18:52 | Nahoru | #4070

pap.plzen píše: pokud by někdo přemýšlel nad výměnou světlometu CRF 250L za ten co je na 450L, tak jsem narazil na tohle, viz odkaz



Tohle je dost hnusný. Řešit to origo díly z Thajského tříkila je o dost lepší.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.1.2021 v 19:24 | Nahoru | #4071
Připraven na sezónu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.1.2021 v 15:04 | Nahoru | #4072
[quote=nokia321]Abych 250L jen nechválil, tak hned po koupi jsem musel investovat do nového náboje.
Obrátil jsem se na Hondu a výsledek - fuck off byť máte 2000km, ale rok po záruce..

I takto může rozpočtovka vyjet z linky



No to mi poser záda.. je to Thajsko no, asi ten páteční kus, kvalitář už se viděl v gaybaru... To bych ani nedoufal, že by uznali reklamaci u ofiko dealera, to jsou totiž pěkně neochotný kurvy, přece jen jsme v Čechách. Ale možná by pomoh nějakej ten mail na vyšší instance s přiloženým videem, nějakej centrální dovozce, popř. přímo výrobci? Za zkoušku by to stálo.. Jinak ten předchozí majitel musel bejt ale pěkný střevo, že to neřešil..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.1.2021 v 15:05 | Nahoru | #4073
2x

Naposledy editováno 19.01.2021 17:08:05

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.1.2021 v 18:16 | Nahoru | #4074

acer79 píše: dobré forum

taky máš dvojici crf250l a mt-07? Takovejch nás je nebo bylo už docela dost, oblíbená kombinace

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.1.2021 v 19:50 | Nahoru | #4075
Psal jsem na zastoupení Honda ČR a zkoušel jsem to i přes dealera. Dealer měl svázané ruce a řekl, že jedině zastoupení.
A zastoupení mě poslalo do oněch míst .
Podle mě by to prošlo jako reklamace jedna báseň, jen by to nesměl bembel takhle zadrbat.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.1.2021 v 20:40 | Nahoru | #4076
Nokia, tak to vrať prodejci pro skrytou vadu

Prostor pro tuning tu je



Naposledy editováno 19.01.2021 20:40:52

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 05:31 | Nahoru | #4077
Vrátit po 3 letech neexistuje .

Na tom videu dobře upaluje, to vypadá dostatečně, podle mě má upravenej převod a na maximálce jede tak 100km/h.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 06:39 | Nahoru | #4078
Tak ty to ale nemáš 3 roky podle toho, co si tady psal. Tím prodejcem je myšlen ten, od koho si to koupil, nikoliv dealer Honda.

100 km/h real to nejede, to by se pak auta na asi 6 proude komunikaci pleskali 30 km/h. A to určitě tak není. Jinak ta mašina tam je tříkilo. Na kanálu maji i upravenou 250 s bigbore. Netvrdím, že není upraven převod, ale nic brutálního, že by to při 190 mělo jet 100, to určitě není

Naposledy editováno 20.01.2021 06:41:46

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 06:59 | Nahoru | #4079
Jo tak.. ,vrátit to tomu co mi to prodal , to jsem nechtěl. Byl to sice debil, vrtkoleno, ale to mi bylo blbé kvůli výrobní vadě. Ale on jako střevo, které se k tomu chovalo jak úplný hovado to určitě ani nevěděl. Taková ta klasika, dědek co to má v kůlně zaprášené, baterku vybitou, řetěz pomalu natvrdo, prostě údržba 000 nic, před prodejem to ani neumyje a chce vytřískat z prodeje maximum a ohání se, že je to jako nové. Ale měsíc jsem sledoval inzerci a nic lepšího nebylo, spíš byla o prodej rvačka. Měl jsem jet pro jednu na motoJarov, domluvil se v týdnu s prodejcem a den předem mi dával vědět, že se omlouvá, ale tím jak je kovid a pracujou odděleně, tak to prý kolega mezitím prodal někomu jinému, v tu chvíli jsem myslel že ho roztrhnu. Takže nebyla to situace, kdy by si mohl člověk vybírat. Novou jsem nechtěl, už jednou jsem dvacku tratil.


Kdyby to bylo něco o čem moc dobře věděl , našel bych opravený blok atp. , tak bych to určitě udělal.

Kašlu na to, navrážel jsem do toho peníze, už to neřeším. Šlo o to ukázat ostatní co klidně můžou čekat, byť je Honda top výrobce.
Na tu rychlost z videa, jsem zvědav, až to zhlédnou další, co na to řeknou .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.1.2021 v 09:52 | Nahoru | #4080
No a jak si to vyřešil s tím kolem? Nebo to tak stále máš? Hold nechat převrtat náboj a vyfutrovat a nebo nový náboj a nechat přeplést.

Ano Honda je TOP výrobce, ale všude pracují jen lidi a tohle se prostě může stát. Každopádně díky za sdílení. Až půjdu do Hondy, první na co budu koukat, bude zadní náboj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist