zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
pro mě a pro manželku ... a já jsem sehnal snad úplně poslední funglovku v ČR
měl jsem jsem 2015 a teď ta 2020 se mi zdá pocitově fakt o chlup nižší ... nebo jsem přibral na váze a víc to sedne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Slávek-TDM píše: chstepan> tak to byl fofr...
no předcházelo tomu velké přemýšlení a hodně večerních diskuzí .. až jsme dospěli k názoru, že velké objemy ani výkony už nepotřebujeme, a že nás to vlastně baví mnohem víc mimo silnice ...
Kde není žalobce není soudce, a momentálně lidí se psy, co si je musí chytat a pak protahujou huby je až moc.
Chtěl jsem se už endrura vzdát, jezdit jen na silnici, ale nakonec jsem se vrátil alespoň zpět k děťátku 250L. Zase by to byla škoda to nemít, byť je to občas znepříjemněný adrenalin .
Naposledy editováno 17.01.2021 06:30:59
nokia321 píše: Na tom depotu to ještě nebude hodně dlouho. Jedině v Hondě a jejich fische.
Já myslím že po svezení na 300l se žádný wau efekt konat nebude. Tu motorku bych si dokázal představit povzbuzenou pár věcma na výkon a mohla by být dobrá
V sérii nic extra nepředvede, nárůst je tam tak malý, nooo uvidíme snad se to s informacema pořádně rozběhne, až bude počasí.
Nyní mám už třetí 250L s odstupem času a 450L je pryč. Jela otevřená sice pěkně, ale traktor jak hovado, přesun po silnici a rekce na plynovou rukojeť za trest.
Já popravdě po wow-efektu vůbec neprahnu. Takové motorky existují, třeba 701 LR bude asi pro ADV skoro to nej-nej, ale také stojí dvakrát toli, váží o 15kg více a spolehlivost bude nižší (i když jsi mě vyděsil tím videem s křivě vysoustruženým kolem :D .
Já chci nudnou nezáludnou motorku, která zvládne konstantních 100-110km/h na dálnici, ale zároveň se v terénu dostanu, sice pomaleji a s více námahy, téměř tam, kam dojedu na lehké, motorku kterou bez problémů 10x za den zvednu a hlavně motorku kde nebudu muset řešit žádné technické věci. KLR je úžasně spolehlivá a vždy dojede do cíle, ale zároveň se tam drobnosti stále musí řešit a hlídat. Jsou to prkotiny, ale když cestuju, nechci myslet na nic jiného, než na to kde jsem a co je kolem mě.
Myslím, že na takové použití by ten mírně zvýšený výkon, více zvýšený krouťák a snížená váha, mohli být ideální. Jasně, DR400fi by asi byl ideál, ale to asi nikdy nebude a ač by byl odškrcený výkon 450L příjemný, nemyslím si, že ho potřebuju...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
zkoušel jste někdo na CRF 250L na zadním origo tlumiči vyměnit pouze pružinu za progresivní od Hyperpro ? Má to význam ? a druhý dotaz-: montoval jste někdo ukazatel kvaltu Gipro nebo nějakou alternativu třeba z Ali ?
díkes
š.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jedině celek, jinak nebrat.
A s aliexperta mám zkušenost s kvaltem za 800 a funguje, chtěl jsem na origo diag. konektor, abych nemusel kuchat kabely
Gipro dělá také, ale je to podstatně dražší, co si vybereš je na tobě.
Naposledy editováno 17.01.2021 19:36:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nokia321 píše: Zadní péro nedávat, není to moje zkušenost, ale od člověka co to udělal a bylo to ještě horší. Začalo to kopat, protože tlumič nestíhal .
Jedině celek, jinak nebrat.
A s aliexperta mám zkušenost s kvaltem za 800 a funguje, chtěl jsem na origo diag. konektor, abych nemusel kuchat kabely
Gipro dělá také, ale je to podstatně dražší, co si vybereš je na tobě.
a jakej máš tip z toho aliexperta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 18.01.2021 06:37:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Asi něco na tento způsob. Ještě mají variantu s bandaskou vedle a štelováním, to je asi za 750 EUR.
pap.plzen píše: pokud by někdo přemýšlel nad výměnou světlometu CRF 250L za ten co je na 450L, tak jsem narazil na tohle, viz odkaz
Tohle je dost hnusný. Řešit to origo díly z Thajského tříkila je o dost lepší.
Obrátil jsem se na Hondu a výsledek - fuck off byť máte 2000km, ale rok po záruce..
I takto může rozpočtovka vyjet z linky
No to mi poser záda.. je to Thajsko no, asi ten páteční kus, kvalitář už se viděl v gaybaru... To bych ani nedoufal, že by uznali reklamaci u ofiko dealera, to jsou totiž pěkně neochotný kurvy, přece jen jsme v Čechách. Ale možná by pomoh nějakej ten mail na vyšší instance s přiloženým videem, nějakej centrální dovozce, popř. přímo výrobci? Za zkoušku by to stálo.. Jinak ten předchozí majitel musel bejt ale pěkný střevo, že to neřešil..
A zastoupení mě poslalo do oněch míst .
Podle mě by to prošlo jako reklamace jedna báseň, jen by to nesměl bembel takhle zadrbat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
100 km/h real to nejede, to by se pak auta na asi 6 proude komunikaci pleskali 30 km/h. A to určitě tak není. Jinak ta mašina tam je tříkilo. Na kanálu maji i upravenou 250 s bigbore. Netvrdím, že není upraven převod, ale nic brutálního, že by to při 190 mělo jet 100, to určitě není
Naposledy editováno 20.01.2021 06:41:46
Kdyby to bylo něco o čem moc dobře věděl , našel bych opravený blok atp. , tak bych to určitě udělal.
Kašlu na to, navrážel jsem do toho peníze, už to neřeším. Šlo o to ukázat ostatní co klidně můžou čekat, byť je Honda top výrobce.
Na tu rychlost z videa, jsem zvědav, až to zhlédnou další, co na to řeknou .
Ano Honda je TOP výrobce, ale všude pracují jen lidi a tohle se prostě může stát. Každopádně díky za sdílení. Až půjdu do Hondy, první na co budu koukat, bude zadní náboj
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |