zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Taky mě toto napadlo jako varianta. Natáhnout si vlastní hadici od páčky na brzdic a původní vyhodit bokem. Zajímalo by mě co na to systém, ale protože vytažení pojistky nějak stroj nezastaví, tak asi by to šlo.
O lepších hadicich už jsem přemýšlel, tak takhle by se to dalo vyřešit elegantně s vyrazenim abs v jednom.
Naposledy editováno 15.11.2020 18:49:09
Tak se to bude moct vyhodit komplet ABS. Jo a v Thajsku je nová verze dražší jen o cca 1600 Kč píšou v diskuzi, což je pakatel. Ale nemá to blástry ani kryt rámu. Tak třeba EU verzi dovybaví.
Honda má v Thajsku továrnu na světový model CRF250L, a zrovna rozjeli nebo rozjíždí výrobu, aby naplnili showroomy celého světa. Třístovka je separátní akce samotných Thajců.
Protože kdyby Honda nabízela modely 250 a zároveň 300, tak jakou by asi měla cenovou politiku? 250 za současnou cenu a 300 o tisíc euro dražší? To by všichni špačkovali, jaké jsou to mrchy, když výrobně to vyjde nastejno. Třístovka za současnou cenu plus 5 procent (cca za 130k), a vedle toho 250 o něco levnější? To by musela být sakra levnější, třeba za 110k, aby se v konkurenci třístovky prodávala. Tudy cesta nevede.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jo a tříkilo není jen pro Thajsko, ale i pro další asijské země.
Navíc i v Indii platí norma Bharat Stage VI, která koresponduje s Euro5.
Naposledy editováno 15.11.2020 22:04:13
(EURO 5 limity neovlivňují válec a píst, ale ventilový rozvod, geometrie spalovacího prostoru, vstřikování paliva + řízení škrticí klapky a výfuk s katalyzátorem)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
No uvidíme, řekl slepý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: No já jen, že toto vše už 300 má, ale pro 250 by se to muselo nově vyvinout. Je mi jasný, že jen výměnou valce z toho E5 nebude.
No uvidíme, řekl slepý
Obávám se, že u Kohlsteina mlátíš prázdnou slámu, občas z něj odpadne zajímavá informace, ale většinou se jen snaží tvářit jako všeználek a je schopný se do krve hádat a přitom 5* změnit svou verzi, já raději neodpovídám, a když mě nějaká informace zaujme, ověřím si ji...
Našel jsem i šopík, kde se to dá podle těch čísel koupit. Zde např blástry: https://thai.webike.net/en/sd/th00496358
Mr.Dreamer píše: Obávám se, že u Kohlsteina mlátíš prázdnou slámu, občas z něj odpadne zajímavá informace, ale většinou se jen snaží tvářit jako všeználek a je schopný se do krve hádat a přitom 5* změnit svou verzi, já raději neodpovídám, a když mě nějaká informace zaujme, ověřím si ji...
Jan Hus za pravdu dokonce položil život!
Ještě ti zbývá nějak doložit, kdy měním svou verzi, a to ještě ke všemu pětkrát. Můžu se zmýlit jako každý, pak to přiznám.
Klx230 nebylo ani do velkých států dováženo a bude se stejně jako crf250 už jen doprodávat s e4.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 16.11.2020 15:29:13
stráťa píše: To KLX230 moc dlouho nevydržela. Není to letošní novinka?
je, i když začala už ke konci 2019. Ještě je možnost, že za týden na evropskym webu update odhalí + cestovní enduro 650. A jestli si kawa nahlásí na ministerstvu 100ks e4 klxek, tak jí to vystačí na další 2roky
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
I kdyz..
Naposledy editováno 23.11.2020 12:53:44
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Up front, you’ll find a 43mm inverted cartridge fork with 16-way compression damping adjustment. Kawasaki claims that the cartridge maintains a more consistent damping force by minimizing the aeration of the fork’s oil. The setup provides a claimed 10 inches of travel.
At the rear, you’ll find Kawasaki’s Uni-Trak® Rear Suspension. It uses a lightweight, rigid aluminum D-section swingarm to help reduce unsprung weight. It connects to a nitrogen-filled remote reservoir shock that has 16-way compression and rebound damping adjustment. The shock is also adjustable for preload. Ultimately, the rear suspension is able to provide 9.1 inches of travel.
K tomu 136 kg mokrá a minimálně 28kW. Cena v USA 125 tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 23.11.2020 13:38:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Merhaut píše: Fic6> tak v uvedeném grafu má vyšší výkon ve srovnání s D-tracker, ten má 22.3 kW. Tudíž těch 28kW vidím jako reálných.
Na internetu se píše ledasco. Výkon je nutné uvádět zároveň s otáčkama, jinak to nemá váhu.
U dobře udělané 250ccm může být největší točivý moment 24Nm pro civilní použití. Pak by těch 22kW bylo dosažitelných při 10.000rpm. Takové otáčky ale výrobce připustit nechce, takže bych se spokojil s maximem 20kW/9000rpm. U třístovky přiměřeně víc (24kW/9000rpm). Ale to se bavíme o rozvodu, výfuku a sání, které jsou tak nějak naladěné na sportovnější použití, ne pro motor, který má nabízet cestovatelskou kulturu od volnoběhu.
Naposledy editováno 23.11.2020 15:40:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |