paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 11:59 | Nahoru | #3841
Sakra, to vypadá dobře, 23kW mi stačí, dojezd kolem 400km, 150kg mokrá váha, 18 kolo vzadu, takže můžu nasadit Tubliss, světlá výška skoro 30, možná by půjde trochu zvednout a vyvložkovat proužiny, zatraceně .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 13:28 | Nahoru | #3842
Tak další videjka z řady první dojmy CRF300.....





Tak snad uvedou EU a US verzi alespoň tento týden. Jinak to bude vypadat, že už nejsme pupek světa

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 18:46 | Nahoru | #3843
Thajska verze zda se nemá ABS. Nebo aspoň ne vpředu. Hadice vede od páčky přímo na třmen.
Taky mě toto napadlo jako varianta. Natáhnout si vlastní hadici od páčky na brzdic a původní vyhodit bokem. Zajímalo by mě co na to systém, ale protože vytažení pojistky nějak stroj nezastaví, tak asi by to šlo.

O lepších hadicich už jsem přemýšlel, tak takhle by se to dalo vyřešit elegantně s vyrazenim abs v jednom.

Naposledy editováno 15.11.2020 18:49:09

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 20:51 | Nahoru | #3844
Ano, to máš pravdu. A není ani vzadu. Dám další video, kde je to vidět.



Tak se to bude moct vyhodit komplet ABS. Jo a v Thajsku je nová verze dražší jen o cca 1600 Kč píšou v diskuzi, což je pakatel. Ale nemá to blástry ani kryt rámu. Tak třeba EU verzi dovybaví.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 21:17 | Nahoru | #3845
To je furt dokola, kdy tady bude třístovka, a přitom je jasné, že nikdy a nebo možná v příští generaci této motorky jako náhrada 250. Rozhodně ne teď. Ať do mně hrom bací, jestli se pletu.
Honda má v Thajsku továrnu na světový model CRF250L, a zrovna rozjeli nebo rozjíždí výrobu, aby naplnili showroomy celého světa. Třístovka je separátní akce samotných Thajců.
Protože kdyby Honda nabízela modely 250 a zároveň 300, tak jakou by asi měla cenovou politiku? 250 za současnou cenu a 300 o tisíc euro dražší? To by všichni špačkovali, jaké jsou to mrchy, když výrobně to vyjde nastejno. Třístovka za současnou cenu plus 5 procent (cca za 130k), a vedle toho 250 o něco levnější? To by musela být sakra levnější, třeba za 110k, aby se v konkurenci třístovky prodávala. Tudy cesta nevede.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 22:00 | Nahoru | #3846
No já si nemyslím, že by tu 300 neměla být, nebo až v příští generaci. Prostě stávající 250 neplní EURO5, takže jí tu od ledna nemohou prodávat. Je otázka jestli přepracovaná 250 pro Japonsko by jí splnila. Nicméně je tu "motor", přesněji část motoru (válec, píst......), kterou lze docílit splnění EURO5. Protože CB300R EURO5 plní. Proto za mě je pravděpodobnější 300 i pro Evropu a USA.

Jo a tříkilo není jen pro Thajsko, ale i pro další asijské země.

Navíc i v Indii platí norma Bharat Stage VI, která koresponduje s Euro5.

Naposledy editováno 15.11.2020 22:04:13

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 22:29 | Nahoru | #3847
CB600> To není problém technický, ale problém marketingu, že třístovka nebude.
(EURO 5 limity neovlivňují válec a píst, ale ventilový rozvod, geometrie spalovacího prostoru, vstřikování paliva + řízení škrticí klapky a výfuk s katalyzátorem)

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 22:36 | Nahoru | #3848
No já jen, že toto vše už 300 má, ale pro 250 by se to muselo nově vyvinout. Je mi jasný, že jen výměnou valce z toho E5 nebude.

No uvidíme, řekl slepý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 00:44 | Nahoru | #3849

CB600 píše: No já jen, že toto vše už 300 má, ale pro 250 by se to muselo nově vyvinout. Je mi jasný, že jen výměnou valce z toho E5 nebude.

No uvidíme, řekl slepý



Obávám se, že u Kohlsteina mlátíš prázdnou slámu, občas z něj odpadne zajímavá informace, ale většinou se jen snaží tvářit jako všeználek a je schopný se do krve hádat a přitom 5* změnit svou verzi, já raději neodpovídám, a když mě nějaká informace zaujme, ověřím si ji...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 07:53 | Nahoru | #3850
Katalog doplňků pro Rally dirt addict edition



Našel jsem i šopík, kde se to dá podle těch čísel koupit. Zde např blástry: https://thai.webike.net/en/sd/th00496358

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 08:50 | Nahoru | #3851
Nechtělo by spíš počkat, jestli to sem vůbec přijde? Samé zaručené informace, kdy člověk může jen slintat a nakonec se dozvíme, že bude prdlačka

Naposledy editováno 16.11.2020 08:50:44

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 09:01 | Nahoru | #3852
Né, je potřeba mít ty díly už doma a pak je tam rovnou naházet. Tak něco podle mě bude pasovat i na stávající CRF250, třeba ten pavouk

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 09:24 | Nahoru | #3853

Mr.Dreamer píše: Obávám se, že u Kohlsteina mlátíš prázdnou slámu, občas z něj odpadne zajímavá informace, ale většinou se jen snaží tvářit jako všeználek a je schopný se do krve hádat a přitom 5* změnit svou verzi, já raději neodpovídám, a když mě nějaká informace zaujme, ověřím si ji...


Jan Hus za pravdu dokonce položil život!
Ještě ti zbývá nějak doložit, kdy měním svou verzi, a to ještě ke všemu pětkrát. Můžu se zmýlit jako každý, pak to přiznám.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 09:36 | Nahoru | #3854
no naháč cb300r euro5ku neplní a pravděpodobně v eu končí (jedině že by se vrátil s tim novým crf300L). Je mi záhadou, že crf250l se ve velkých státech eu prodává tak málo (dokonce méně než v čr i v absolutních číslech!) a upřednostnují tam ostrá endura a na dojíždění skútry.

Klx230 nebylo ani do velkých států dováženo a bude se stejně jako crf250 už jen doprodávat s e4.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 15:28 | Nahoru | #3855
To KLX230 moc dlouho nevydržela. Není to letošní novinka?

Naposledy editováno 16.11.2020 15:29:13

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 15:36 | Nahoru | #3856
Pošuci, přestaňte přemítat a vyražte radši do polí. Počasí je ideální, zítra bude volno ...
Malá inspirace letošními Romaniaky, na trubce jsou pak i nesestříhaná videa:

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 16:45 | Nahoru | #3857
stráťa> Loňská
Vybíral jsem mezi ní a CRF.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 18:29 | Nahoru | #3858

stráťa píše: To KLX230 moc dlouho nevydržela. Není to letošní novinka?


je, i když začala už ke konci 2019. Ještě je možnost, že za týden na evropskym webu update odhalí + cestovní enduro 650. A jestli si kawa nahlásí na ministerstvu 100ks e4 klxek, tak jí to vystačí na další 2roky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.11.2020 v 21:59 | Nahoru | #3859
No kdyby CRF ev i KLX letos dojezdila - což taky nelze vyloužit - tak by se z nich stalo hned o něco víc žádané (ceněné) zboží . Něco jako WRR :D

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2020 v 16:45 | Nahoru | #3860
To jsem zvědav to Honda do konce roku vymyslí. Brzdy tu budeme jezdil na koloběžkách

Naposledy editováno 23.11.2020 12:09:46

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 12:50 | Nahoru | #3861

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 12:52 | Nahoru | #3862
To je ale hroznej hybrid, ja bych si to kvuli vzhledu asi nekoupil.
I kdyz..

Naposledy editováno 23.11.2020 12:53:44

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 13:05 | Nahoru | #3863

nokia321 píše: To je ale hroznej hybrid, ja bych si to kvuli vzhledu asi nekoupil.
I kdyz..



myslíš tu KLX? Letmým pohledem vypadá jako stará KLX250 a ta nebyla vůbec zlá...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 13:14 | Nahoru | #3864

Up front, you’ll find a 43mm inverted cartridge fork with 16-way compression damping adjustment. Kawasaki claims that the cartridge maintains a more consistent damping force by minimizing the aeration of the fork’s oil. The setup provides a claimed 10 inches of travel.

At the rear, you’ll find Kawasaki’s Uni-Trak® Rear Suspension. It uses a lightweight, rigid aluminum D-section swingarm to help reduce unsprung weight. It connects to a nitrogen-filled remote reservoir shock that has 16-way compression and rebound damping adjustment. The shock is also adjustable for preload. Ultimately, the rear suspension is able to provide 9.1 inches of travel.



K tomu 136 kg mokrá a minimálně 28kW. Cena v USA 125 tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 13:38 | Nahoru | #3865
Merhaut> 136 mokrá je už dost slušné, ale těch 28 kW to mít určitě nebude, vzhledem k tomu, že 250 má 16 kW, tak bych to tipoval na 20 -21 kW. A kdo ví jestli se k nám dostane a nebude jenom v Americe (nečetl jsem celý článek). JInak vzhledově mi to příjde úplně stejné jako předchozí model 250.

Naposledy editováno 23.11.2020 13:38:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 13:44 | Nahoru | #3866
Fic6> tak v uvedeném grafu má vyšší výkon ve srovnání s D-tracker, ten má 22.3 kW. Tudíž těch 28kW vidím jako reálných.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 13:57 | Nahoru | #3867
Merhaut> tam je KLX 250/ D-tracker, vycházel jsem tedy z klx, takže je možné že americké klx má 22 kW?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 14:56 | Nahoru | #3868

Merhaut píše: Fic6> tak v uvedeném grafu má vyšší výkon ve srovnání s D-tracker, ten má 22.3 kW. Tudíž těch 28kW vidím jako reálných.


Na internetu se píše ledasco. Výkon je nutné uvádět zároveň s otáčkama, jinak to nemá váhu.
U dobře udělané 250ccm může být největší točivý moment 24Nm pro civilní použití. Pak by těch 22kW bylo dosažitelných při 10.000rpm. Takové otáčky ale výrobce připustit nechce, takže bych se spokojil s maximem 20kW/9000rpm. U třístovky přiměřeně víc (24kW/9000rpm). Ale to se bavíme o rozvodu, výfuku a sání, které jsou tak nějak naladěné na sportovnější použití, ne pro motor, který má nabízet cestovatelskou kulturu od volnoběhu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 15:38 | Nahoru | #3869
na fotkách to nemá věnečky na ABS.
V tom lepším případě bude i verze s ABS a poskočí trochu váha nahoru, nebo se s EU nepočítá.
Myslím, že v týhle třídě legislativě už prostý CBS nestačí

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2020 v 15:39 | Nahoru | #3870
Ale o výkonu a krouťáku nic www.kawasaki.com/en-us/motorcycle/klr-klx/dual-sport/klx300/2021-klx300 A o ABS taky ticho, takže se obávám, že to stejně pro EU nebude.

Naposledy editováno 23.11.2020 15:40:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist