zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
nokia321 píše: Zalezi na cene. Byt to do 130tis tak se to bude dobre prodavat, je tam dost veci navic, co uz tam melo byt davno.
LED, ukazatel kvaltu, o kapicku lepsi podvozek( nemuzou tam dat s 450L, na to by neodpovidala cena).
Do 130 to těžko bude, když dnes je cena 125 a ceny motorek jdou nahoru jen díky inflaci nehledě na požadavky Euro5. Já odhaduju 135 - 140 a to je furt akceptovatelná cena.
Naposledy editováno 10.11.2020 17:10:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pokud máš na mysli jeden konkrétní stát, tak tam těžko bude na prodej 300 a 250 součašně. Pokud myslíš celosvětově, tak to tak bude, jak už jsem psal viz můj příspěvek na minulé stránce.
Naposledy editováno 10.11.2020 17:20:10
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A 160 kg, jak píše Dreamer za 30 kW, za to nestojí. 160 kg je už do terénu za mě moc a 30 kW pro hobíka taky. Těch cca 140 je ještě akceptovatelných, byť s nižším výkonem. (Ale já jsem dost chcípák s malou sílou, tak mě neberte moc vážně ).
Za mě dualsport 141 kg, 22,8 kW, pohodový interval údržby, při ceně 140 a hondí spolehlivosti je jasný besteseller.
WR250R podobných parametrů, pokud by byla dostupná, by, ano nejspíš s lepším podvozkem, stála dnes, přes 200...
Naposledy editováno 10.11.2020 17:48:14
CB600 píše: Přesně tak, jak píše stráťa, převodama se toho na silnici moc nezmůže, když chybí výkon...
A 160 kg, jak píše Dreamer za 30 kW, za to nestojí. 160 kg je už do terénu za mě moc a 30 kW pro hobíka taky. Těch cca 140 je ještě akceptovatelných, byť s nižším výkonem. (Ale já jsem dost chcípák s malou sílou, tak mě neberte moc vážně ).
Za mě dualsport 141 kg, 22,8 kW, pohodový interval údržby, při ceně 140 a hondí spolehlivosti je jasný besteseller.
WR250R podobných parametrů, pokud by byla dostupná, by, ano nejspíš s lepším podvozkem, stála dnes, přes 200...
Já jsem psal o Rally. Moje terénní má sice 105kg, ale výkon 14kW a bohatě mi stačí (mimo silnici), v terénu ani těch 25kW také nevyužiju, ale na udržování těch 110-120 na dálnici, a předjíždění mimo ní, je to velmi příjemné , teď mám 35kW a klidně bych obětoval výkon nižší váze.
Naposledy editováno 10.11.2020 18:10:08
Jo, je to možné, že trochu posílí spodek na úkor špičky. Ale nemyslím, že víc jak 10 % výkonu by šlo dolů, přeci jen to tříkilo už nějakej moment taky má.
Naposledy editováno 11.11.2020 07:33:59
byl jsem kouknout na téhle jeté, moc plastů, svody a výfuk trochu na ráně :(
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CB600 píše: Napínají nás
Kdo? Ve světě už to je. 18kw je stejně, točivý moment o kapku víc, stejně tak se zvedly nejvyšší otáčky. Váha minus 6kg ! na 140kg pohotovostních, menší síla na spojce, zdvihy kol 260mm a motor je výš o 2cm, aby to nebyl takový břichoplaz.
https://www.moto.it/...aio-e-meno-peso.html
Antihop samoutahovací spojka
Naposledy editováno 13.11.2020 13:06:41
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 13.11.2020 16:07:29
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
V Evropě toto není, takže není důvod nepřijít s 300. Evropani jsou vůbec ve světě známi jako milovnici velkých objemů
Naposledy editováno 14.11.2020 18:24:11
CB600 píše: Důvod pro 250 v Japonsku je vyhnutí se povinnosti ročních kontrol těchto motorek. A to je silný argument. Proto se tam prodávají ještě např CBR250.
V Evropě toto není, takže není důvod nepřijít s 300. Evropani jsou vůbec ve světě známi jako milovnici velkých objemů
To je jen pomluva, do města jsme ochotní občas vjet i na podlitru ... s notnou dávkou sebezapření .
Tak 31PS už je dost slušný
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |