paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 17:03 | Nahoru | #3811
No to si myslím také 400 jako DRZ

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 17:06 | Nahoru | #3812

nokia321 píše: Zalezi na cene. Byt to do 130tis tak se to bude dobre prodavat, je tam dost veci navic, co uz tam melo byt davno.
LED, ukazatel kvaltu, o kapicku lepsi podvozek( nemuzou tam dat s 450L, na to by neodpovidala cena).



Do 130 to těžko bude, když dnes je cena 125 a ceny motorek jdou nahoru jen díky inflaci nehledě na požadavky Euro5. Já odhaduju 135 - 140 a to je furt akceptovatelná cena.

Naposledy editováno 10.11.2020 17:10:05

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 17:09 | Nahoru | #3813
A ta 250 se bude prodávat současně, nebo ukončí a bude jen 300?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 17:12 | Nahoru | #3814
stráťa> Kým ten motor bude stále reagovať s oneskorením pomaly sekundu, môže mať výkon, aký chce - tak či tak, ak je nízky výkon, dá sa tomu pomôcť kratšími prevodmi, ale tie pomalé reakcie, čo mala CRF 250-ka...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 17:13 | Nahoru | #3815
Nokia
Pokud máš na mysli jeden konkrétní stát, tak tam těžko bude na prodej 300 a 250 součašně. Pokud myslíš celosvětově, tak to tak bude, jak už jsem psal viz můj příspěvek na minulé stránce.

Naposledy editováno 10.11.2020 17:20:10

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 17:18 | Nahoru | #3816
Metric> Lko je především univerzál a výkon mu chybí hlavně na silnici, to převodama nespravíš.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 17:24 | Nahoru | #3817
Přesně tak, jak píše stráťa, převodama se toho na silnici moc nezmůže, když chybí výkon...

A 160 kg, jak píše Dreamer za 30 kW, za to nestojí. 160 kg je už do terénu za mě moc a 30 kW pro hobíka taky. Těch cca 140 je ještě akceptovatelných, byť s nižším výkonem. (Ale já jsem dost chcípák s malou sílou, tak mě neberte moc vážně ).

Za mě dualsport 141 kg, 22,8 kW, pohodový interval údržby, při ceně 140 a hondí spolehlivosti je jasný besteseller.
WR250R podobných parametrů, pokud by byla dostupná, by, ano nejspíš s lepším podvozkem, stála dnes, přes 200...

Naposledy editováno 10.11.2020 17:48:14

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 18:09 | Nahoru | #3818

CB600 píše: Přesně tak, jak píše stráťa, převodama se toho na silnici moc nezmůže, když chybí výkon...

A 160 kg, jak píše Dreamer za 30 kW, za to nestojí. 160 kg je už do terénu za mě moc a 30 kW pro hobíka taky. Těch cca 140 je ještě akceptovatelných, byť s nižším výkonem. (Ale já jsem dost chcípák s malou sílou, tak mě neberte moc vážně ).

Za mě dualsport 141 kg, 22,8 kW, pohodový interval údržby, při ceně 140 a hondí spolehlivosti je jasný besteseller.
WR250R podobných parametrů, pokud by byla dostupná, by, ano nejspíš s lepším podvozkem, stála dnes, přes 200...



Já jsem psal o Rally. Moje terénní má sice 105kg, ale výkon 14kW a bohatě mi stačí (mimo silnici), v terénu ani těch 25kW také nevyužiju, ale na udržování těch 110-120 na dálnici, a předjíždění mimo ní, je to velmi příjemné , teď mám 35kW a klidně bych obětoval výkon nižší váze.

Naposledy editováno 10.11.2020 18:10:08

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 18:31 | Nahoru | #3819
Tak to souhlas, Rally by snesla klidně motor z CB500 a byla by bezkonkurenční, přeci jen se u ní tolik nepočítá s třískáním o zem a následném zvedáním v terénu

Naposledy editováno 10.11.2020 18:34:28

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 23:20 | Nahoru | #3820
Zajímavé, 300 by byla fajn. A ta rally by ji vůbec snesla. Obyc L by snesla hlavně podvozek a lehce odtucnit.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 23:21 | Nahoru | #3821
Ta 300ka je moc pěkná Ale těch 23kw jako CB 300R asi mít nebude, spíš to tipuju na 20kw, stejně jako když byla s dvěpade dřív vyráběná CBR 250R, tk měla 19Kw, crfko mělo 17kw. Ale třeba jí nechaj ten plnej jako má CB, kdoví A další otázka, jestli se bude dovážet sem...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.11.2020 v 07:08 | Nahoru | #3822
Tu 250 by museli asi hodně předělat, aby plnila E5. Navíc předpokládám, že v Japonsku nic adekvátního k E není, tak tam stačí ta stávající. Do Evropy to musí mít E5, tak moc nevidím důvod upravovat stávající vlastně jen kvůli E, když je vyvinutá 300, která to plní.

Jo, je to možné, že trochu posílí spodek na úkor špičky. Ale nemyslím, že víc jak 10 % výkonu by šlo dolů, přeci jen to tříkilo už nějakej moment taky má.

Naposledy editováno 11.11.2020 07:33:59

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.11.2020 v 12:47 | Nahoru | #3823
Pěkně kroutak od spodu a vyrovnaná křivka by k enduru sedly :). Jsem na to zvědavý co se tady objeví a kolik vyceni.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.11.2020 v 16:58 | Nahoru | #3824
CRF Rally s motorem 2V 500 a mokrou váhou do 180kg a jdu si pro to

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.11.2020 v 20:48 | Nahoru | #3825
když můžou u Kawasaki Versys-X 300 , tak by Honda mohla taky :)

byl jsem kouknout na téhle jeté, moc plastů, svody a výfuk trochu na ráně :(

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2020 v 11:36 | Nahoru | #3826
Napínají nás

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2020 v 13:03 | Nahoru | #3827

CB600 píše: Napínají nás


Kdo? Ve světě už to je. 18kw je stejně, točivý moment o kapku víc, stejně tak se zvedly nejvyšší otáčky. Váha minus 6kg ! na 140kg pohotovostních, menší síla na spojce, zdvihy kol 260mm a motor je výš o 2cm, aby to nebyl takový břichoplaz.
https://www.moto.it/...aio-e-meno-peso.html

Antihop samoutahovací spojka


Naposledy editováno 13.11.2020 13:06:41

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2020 v 13:10 | Nahoru | #3828
hmm...takže třístovka se nekoná...nechápu

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2020 v 13:11 | Nahoru | #3829
Tak to je skoda, ze motorove to je stale chanka .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2020 v 14:03 | Nahoru | #3830
škoda, ta 300 by tomu fakt slušela

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2020 v 15:13 | Nahoru | #3831
Ale to je verze pro Japonsko a to se vedelo už dřív, ze tam bude 250, dyt už jsem to psal na minulé stránce.

S tim napínáním jsem pochopitelně myslel uvedení verze pro Evropu.

Naposledy editováno 13.11.2020 15:14:34

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2020 v 15:57 | Nahoru | #3832
A kde to ma vyjit ? Uz je patek 13.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2020 v 16:06 | Nahoru | #3833
Právě proto jsem psal, že nás napínají. Já sleduju Honda Global Newsroom

Naposledy editováno 13.11.2020 16:07:29

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2020 v 17:37 | Nahoru | #3834

CB600 píše: Právě proto jsem psal, že nás napínají. Já sleduju Honda Global Newsroom



Tak to je fajn, já budu sledovat tebe a budu ti důvěřovat, že to vyhmátneš :) .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.11.2020 v 08:44 | Nahoru | #3835
No asi topředstavení bylo jen pro Japonsko a Azii. Evropa nic. Ta třístovka by nebyla marná.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.11.2020 v 18:20 | Nahoru | #3836
Důvod pro 250 v Japonsku je vyhnutí se povinnosti ročních kontrol těchto motorek. A to je silný argument. Proto se tam prodávají ještě např CBR250.

V Evropě toto není, takže není důvod nepřijít s 300. Evropani jsou vůbec ve světě známi jako milovnici velkých objemů

Naposledy editováno 14.11.2020 18:24:11

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.11.2020 v 18:36 | Nahoru | #3837

CB600 píše: Důvod pro 250 v Japonsku je vyhnutí se povinnosti ročních kontrol těchto motorek. A to je silný argument. Proto se tam prodávají ještě např CBR250.

V Evropě toto není, takže není důvod nepřijít s 300. Evropani jsou vůbec ve světě známi jako milovnici velkých objemů



To je jen pomluva, do města jsme ochotní občas vjet i na podlitru ... s notnou dávkou sebezapření .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 08:20 | Nahoru | #3838
https://www.advpulse...y-unveiled-thailand/
Tak 31PS už je dost slušný

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 08:35 | Nahoru | #3839
Jj, to je těch celých 23 kW.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.11.2020 v 09:03 | Nahoru | #3840
Za dalších 5let dalších 36% zvýšení výkonu a uz to bude úplně dobrý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist