globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:21 | Nahoru | #301

Sefo píše: R1PYCO> No debata už je to uplně vo hovnu, když už tady někdo píše, že 600f by natrhlo VTR, tak to už je fakt uplně mimo....mějte se tu fajn



hele to se nediv.. nikdo nechce verit ze v2 nejede.. a pak se to takhle prekrouti a pokrouti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:45 | Nahoru | #302
R1PYCO> Ja osobne si taky myslim ze to CBR nema oproti VTR zadnou vyhodu. Mozna je lehci na ovladani ale zase na nem musis daleko vic resit podrazovani a otacky.
E: Doufam ze vsichni mluvime o FireStormu. Srovnavat to maly CBR s SPckem by bylo uz trosku najivni.

Naposledy editováno 31.01.2011 10:46:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:49 | Nahoru | #303

R1PYCO píše: podle me bude muset bejt ten na VTR lepsi ridic aby stacil cebru.. ten ctyrvalec pro blby je podle me zlatej a blbuvzdorenj.. ale to je jen muj nicim nepodlozenej nazor



jenže se bavíme o šestistovce a tam se člověk musí snažit aby to jelo, když člověk jede klidněji tak je to pomalý, vtr jede i když zrovna tolik nepotřebuju. Třeba když vezmu klidnou svižnou jízdu, tak tam potřebuju mnohem menší úsilí, oproti šestistovce. A aby to cebro jelo stejně rychle znamená to otáčky pořád v červeným.

Tohle není teorie, mám to vyzkoušený.

Jinak já vlastně nevím o čem ta blbuvzdornost je, nikdy jsem to nepochopil, je přece jasně daný kde ten motor jede a kde ne a podle toho ho v těch otáčkách provozuju ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:49 | Nahoru | #304

pylot píše: R1PYCO> Ja osobne si taky myslim ze to CBR nema oproti VTR zadnou vyhodu. Mozna je lehci na ovladani ale zase na nem musis daleko vic resit podrazovani a otacky.



osobni subjektivni pocity jsou OK.. a kazdymu sedi neco jinyho.. ja si taky nemyslim ze ma cebro proti VTR nejakou vyjodu.. ale ani naopak.. i kdyz sam bych asi radejijezdil na VTR nez na cbr6F u RR uz bych asi volil 6RR. Ja nevidim v tom, ze musis nekde drzet motorku v hruze, protoze jede jen v uzkym pasmu zadnej problem, akorat u 4 valcu je zcela jasny ze je to nekde tesne pred cervenym. U V2 litra jsem zatim nebyl schopnej prijit na to, kde to uzky pasmo otacek, ve kterym V2 1000 jede se nachazi... proste ho furt nemuzu trefit..

jako neni to ze by to nejelo vubec.. ale treba 25 let starej litr jede uplne stejne (pocitove) jako RSV... tam pak je vyhoda "jen" v podvozku brzdach a hmotnosti... ale taky je tam 20 let rozdil...

jasne ja myslim taky firestorm.. SP predpoklad a doufam ze je jinde.. aspon podle jak to vsichni vyzdvihujou do nebes..

Naposledy editováno 31.01.2011 10:54:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:50 | Nahoru | #305

Stev píše: jenže se bavíme o šestistovce a tam se člověk musí snažit aby to jelo, když člověk jede klidněji tak je to pomalý, vtr jede i když zrovna tolik nepotřebuju. Třeba když vezmu klidnou svižnou jízdu, tak tam potřebuju mnohem menší úsilí, oproti šestistovce. A aby to cebro jelo stejně rychle znamená to otáčky pořád v červeným.

Tohle není teorie, mám to vyzkoušený.

Jinak já vlastně nevím o čem ta blbuvzdornost je, nikdy jsem to nepochopil, je přece jasně daný kde ten motor jede a kde ne a podle toho ho v těch otáčkách provozuju ...



jenze se bavis o skoro polovicnim motoru.. kterej tem dvema velkejm hrnkum stejne staci.. akorat to musis drzet v hruze..

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:53 | Nahoru | #306

Stev píše: jenže se bavíme o šestistovce a tam se člověk musí snažit aby to jelo, když člověk jede klidněji tak je to pomalý, vtr jede i když zrovna tolik nepotřebuju. Třeba když vezmu klidnou svižnou jízdu, tak tam potřebuju mnohem menší úsilí, oproti šestistovce. A aby to cebro jelo stejně rychle znamená to otáčky pořád v červeným.

Tohle není teorie, mám to vyzkoušený.

Jinak já vlastně nevím o čem ta blbuvzdornost je, nikdy jsem to nepochopil, je přece jasně daný kde ten motor jede a kde ne a podle toho ho v těch otáčkách provozuju ...



podle me ta blbuvzdornost je v tom, ze i kdyz to drzis u huby do bezvedomi, tak ze nekope.. nemas tam zastaveny zadni kolo pri kazdym podrazovani, neskopne te z motorky kdyz das moc plynu.

kdyz jsem srovnal val v2 1000 a r4 tak vsichni rikali jako vyhodu to ze na v2 furt cejtis jak to jede a musis se to snazit ridit.. ale tobe to na sestce vadi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:56 | Nahoru | #307
R1PYCO> když má jedna motorka 110 koní a druhý motorka 110 koní tak tam opravdu velkej rozdíl není, to snad není překvapující.
Taky je namístě říct že na motoru má vtr nm víc, ale taky točí jenom 9 tis, cbr točí 13? takže ve výsledku když je to podobně napřevodovaný (což myslím je) to posílá no kolo to samý, protože 600 má převody víc do lehka.

A motor vtr snese mnohem víc, jen je postavenej tak aby se choval přívětivě, ostatně SP má koní už docela dost.

Vem si 900 horneta kolik má koní a pak si řekni jestli ta Tvoje poznámka měla nějakej smysl

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:57 | Nahoru | #308
R1PYCO> No hele ja ti nevim ale udrzet motor jen nekde od 9 do 13 tis bude obcas docela dost tezky. Predstav si ze letis k zatacce, jdes na brzdy, podradis si ale behem toho prujezdu zatackou ti stejne otacky spadnou a podrazovat v naklonu moc nemuzes protoze potrebujes trakci na zadni gume a tim ze ji nechas roztacet motor ji muzes pretizit takze budto budes projizdet pomalejc aby to guma unesla a nebo si nepodradis a tim ztratis na vyjezdu. Aspon takhle to vidim ja.
A k tomu RRku. Ja ti nevim ale kdyz kouknu na grafy z brzdy na www. dkracing.cz (ja vim ze kazdej nameri neco jinyho ale jsou to dve motorky na stejny brzde od jedny firmy tak jsou nejspis taky stejne mereny) tak tam najdes ze to VTR F ma vykon celkem srovnatelnej s RRkem.

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:59 | Nahoru | #309

R1PYCO píše: podle me ta blbuvzdornost je v tom, ze i kdyz to drzis u huby do bezvedomi, tak ze nekope.. nemas tam zastaveny zadni kolo pri kazdym podrazovani, neskopne te z motorky kdyz das moc plynu.



jo, to asi jo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 11:03 | Nahoru | #310
R1PYCO> Ty sis prostě nasral do bot, že sis koupil pro tebe špatnou motorku, protože si evidentně uplně blbej, tak potřebuješ "blbuvzdornou motorku" to je fakt rčení, který už samo o sobě dost vypovídá.

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 11:04 | Nahoru | #311

R1PYCO píše: podle me ta blbuvzdornost je v tom, ze i kdyz to drzis u huby do bezvedomi, tak ze nekope.. nemas tam zastaveny zadni kolo pri kazdym podrazovani, neskopne te z motorky kdyz das moc plynu.

Tak ja predpokldam ze kdyz se bavime o moznostech motorky tak na to neposadis nekoho kdo je tak levej ze si necha v zatacce zablokovat kolo. A zeby nekoho skopla motorka protoze dal moc plynu? Tak to se stane asi spis u tech litrovejch ctyrvalcu ne? Dvouvaly na tohle moc nemaj silu. Nebo aspon jsem se s takovym nesetkal.

malej litr

31.1.2011 v 11:47 | Nahoru | #312
Mně V2 jede tak , že mi to bohatě stačí RAPTÓÓÓÓR PYČO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 12:40 | Nahoru | #313

Sefo píše: R1PYCO> Ty sis prostě nasral do bot, že sis koupil pro tebe špatnou motorku, protože si evidentně uplně blbej, tak potřebuješ "blbuvzdornou motorku" to je fakt rčení, který už samo o sobě dost vypovídá.



bud...a nebo je to nejakej strelec, co jezdi koleno na vode a tak mu spis padne uhlazenejsi chod motoru, pro lepsi odezvu ve sviznym tempu

ale kdo vi, jak to vlastne je

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 12:55 | Nahoru | #314
Sleeper1> Hele jezdíte někdy z HK směrem na Rychnov? Tam jsem jel jednou autem a řikal jsem si kurvadrát, to jsou ale super zatáčky, tam to musí bejt fajn ne? Kam tam kolem jezdíte?

malej litr

31.1.2011 v 12:58 | Nahoru | #315
Chudák kluk, proč mu dávaj na pojezd takovou dvouválcovou jebku, co ale vůbec netáhne...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 13:11 | Nahoru | #316
Sefo> presne tam...Orl. hory komplexne + Rychnovsko, Suchac... jooo, je to tam hodne zajimavy :)

Rossi si nic jinyho ani nezaslouzi!

ale R1PYCO psal o V2 v litru

edit: z pepikova to nemas az tak moc z ruky, tak se nekdy stav...z HK do hor uz je to jen sama zatacka

Naposledy editováno 31.01.2011 13:22:17

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 13:21 | Nahoru | #317
Rossi si nic jinyho ani nezaslouzi!

ale R1PYCO psal o V2 v litru [/quote]

Taky Rossi má proti R1PYČO hovno nalítáno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 13:28 | Nahoru | #318
Sleeper1> No počítám, že budu v HK docela často, docela dobře se tam zakaluje,jen nevim kde to budu parkovat kurnik...to ještě poladim. Ale pak bych to kolem toho Rychnova na tuty dal...i v káře jsem si tak trochu nakláněl do zatáček :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 13:33 | Nahoru | #319
Sefo> tak ok, staci pak dat vedet...jak s kalbou, tak s vyjizdkou...R1PYCO zna moc dobry trasy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 14:25 | Nahoru | #320
R1PYCO> Hele nebydlis ty nahodou hned vedle Trutnova? Chces se svizt na malym dvouvalci? Mam to vazne kousice.

Sleeper, Sefo> Kdybyste tam sli nekdy jezdit treba z HK pres Dobrusku, Destny atd az do Rychnova nebo na pastviny tak dejte vedet. Obcas tam jezdim a spolecnost uvitam.

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 14:50 | Nahoru | #321
pylot> jo tuhle trasu jezdim, jak jsem rikal od HK uz pekny zatacky...
R1PYCO drazdi rexe na mladejch bukach ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 15:08 | Nahoru | #322

Sefo píše: R1PYCO> Ty sis prostě nasral do bot, že sis koupil pro tebe špatnou motorku, protože si evidentně uplně blbej, tak potřebuješ "blbuvzdornou motorku" to je fakt rčení, který už samo o sobě dost vypovídá.



puvodne nez jsem si to rozbil jsem mel 4val.. ale pak jsem si rikal, ze tomusim kurva zkusit.. no a ted furt hledam a hledam..

ctyrval jsem bral tenkrat abych mel material na jezdeni dobrych casu, ale nemusel se prat s "tezkym" motorem".. myslel jsem ze 4val pak honem poridim dalsi.. ale vypada to ze 2011 to bude jen ve znameni polomotoru..

no ale na okruh jsem se zatim nedostal.. takze jsem furt stejnej kundomrdal jako sem byl.. ale pocitove si myslim ze rodil mezi jede a nejede docela dobre odlisim.. a V2 1000 jede jako kdyz nejede..

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 15:10 | Nahoru | #323

Sefo píše: Sleeper1> No počítám, že budu v HK docela často, docela dobře se tam zakaluje,jen nevim kde to budu parkovat kurnik...to ještě poladim. Ale pak bych to kolem toho Rychnova na tuty dal...i v káře jsem si tak trochu nakláněl do zatáček :))



s garazi mozna buedeme moct pomoct.. zalezi jak budes narocnej a kde se budes pohybovat.. to se domluivime jakmile se svezem.. sice nevim jak by se mi do garaze vesel jeste jeden italskej skvost jako patej kus.. ale to bych resil az by to bylo aktualni.. event muzeme neco vystrcit namraz...

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 15:20 | Nahoru | #324

Sleeper1 píše: Sefo> tak ok, staci pak dat vedet...jak s kalbou, tak s vyjizdkou...R1PYCO zna moc dobry trasy



kluci ja kdyz rexe natankuju az po hrdlo.. tak pak jezdi celej den fkuse uplne bez kecu..

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

31.1.2011 v 15:44 | Nahoru | #325
a kdyz ho spravne vydrazdis, tak mas za sebou zhavou caru na vyjezdu!
Rex je strasna bestie, lidi se uplne plasej a utikaj na stranu jen jak ho slysej!

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 15:46 | Nahoru | #326

Sleeper1 píše: a kdyz ho spravne vydrazdis, tak mas za sebou zhavou caru na vyjezdu!
Rex je strasna bestie, lidi se uplne plasej a utikaj na stranu jen jak ho slysej!



si pis.. je to zvire straslive..!

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 18:05 | Nahoru | #327
Stev> Jak řikáš, hodnoty obdobný.VTR - 193 kg dry,110 koníků a 97 Nm a CBR 168kg dry,110 koníků ,a kua jenom 65 NM.

Takže to máme 25 kg ve prospěch CBR a 32 Nm ve prospěch VTR. Na okruhu spíš lehčí moto, tam se ty Nm docela smáznou(když šestku točíš do němoty). Na silnici to asi bude při stejně bezpečné jízdě spíš pro VTRko.

Já to porovnání myslim subjektivně, prostě jsem přesednul z VTR na CBRko a přišlo mi to adrenalínovější, emočnější. Je to dáno jinou charakteristikou.

Pak je tu ještě jeden faktor, objem, to VTR při stejném režimu budeš muset krmit víc. To si myslim, že je z praxe ozkoušeny, prostě VTR žerou. tak o litr možná 1.5 víc.

Sám jsem čuměl na YOU tube, že na sprinty je to totožný. Naopak na CBRku to při rozjezdu můžeš mnohem víc posrat.

Takže já bych po třech letech ježdění na CBR taky skočil , třeba na VTR.
Ale asi spotřeba by mi vadila. Takže dáme sprint jo :o))

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 18:12 | Nahoru | #328

Sefo píše: Sleeper1> Hele jezdíte někdy z HK směrem na Rychnov? Tam jsem jel jednou autem a řikal jsem si kurvadrát, to jsou ale super zatáčky, tam to musí bejt fajn ne? Kam tam kolem jezdíte?



Nejlepší to je z Nového Města do Solnice, ale ne po zimě. Až do června tam bývá písek.

malej litr

31.1.2011 v 18:16 | Nahoru | #329
[URL= with [URL= bych chtěl projet z těch divnotvornejch mašin :o)

Naposledy editováno 31.01.2011 18:17:02

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 18:25 | Nahoru | #330

SVéčko píše: Nejlepší to je z Nového Města do Solnice, ale ne po zimě. Až do června tam bývá písek.

Vidis tam jsem jeste nejel. Vzdycky to beru vrchem pres rokytnici a pecin do rychnova. U Pecina jsou totiz uplne bombovy zatacky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist