paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:50 | Nahoru | #1

Stev píše: jenže se bavíme o šestistovce a tam se člověk musí snažit aby to jelo, když člověk jede klidněji tak je to pomalý, vtr jede i když zrovna tolik nepotřebuju. Třeba když vezmu klidnou svižnou jízdu, tak tam potřebuju mnohem menší úsilí, oproti šestistovce. A aby to cebro jelo stejně rychle znamená to otáčky pořád v červeným.

Tohle není teorie, mám to vyzkoušený.

Jinak já vlastně nevím o čem ta blbuvzdornost je, nikdy jsem to nepochopil, je přece jasně daný kde ten motor jede a kde ne a podle toho ho v těch otáčkách provozuju ...



jenze se bavis o skoro polovicnim motoru.. kterej tem dvema velkejm hrnkum stejne staci.. akorat to musis drzet v hruze..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:56 | Nahoru | #2
R1PYCO> když má jedna motorka 110 koní a druhý motorka 110 koní tak tam opravdu velkej rozdíl není, to snad není překvapující.
Taky je namístě říct že na motoru má vtr nm víc, ale taky točí jenom 9 tis, cbr točí 13? takže ve výsledku když je to podobně napřevodovaný (což myslím je) to posílá no kolo to samý, protože 600 má převody víc do lehka.

A motor vtr snese mnohem víc, jen je postavenej tak aby se choval přívětivě, ostatně SP má koní už docela dost.

Vem si 900 horneta kolik má koní a pak si řekni jestli ta Tvoje poznámka měla nějakej smysl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist