paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:56 | Nahoru | #1
R1PYCO> když má jedna motorka 110 koní a druhý motorka 110 koní tak tam opravdu velkej rozdíl není, to snad není překvapující.
Taky je namístě říct že na motoru má vtr nm víc, ale taky točí jenom 9 tis, cbr točí 13? takže ve výsledku když je to podobně napřevodovaný (což myslím je) to posílá no kolo to samý, protože 600 má převody víc do lehka.

A motor vtr snese mnohem víc, jen je postavenej tak aby se choval přívětivě, ostatně SP má koní už docela dost.

Vem si 900 horneta kolik má koní a pak si řekni jestli ta Tvoje poznámka měla nějakej smysl

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 18:05 | Nahoru | #2
Stev> Jak řikáš, hodnoty obdobný.VTR - 193 kg dry,110 koníků a 97 Nm a CBR 168kg dry,110 koníků ,a kua jenom 65 NM.

Takže to máme 25 kg ve prospěch CBR a 32 Nm ve prospěch VTR. Na okruhu spíš lehčí moto, tam se ty Nm docela smáznou(když šestku točíš do němoty). Na silnici to asi bude při stejně bezpečné jízdě spíš pro VTRko.

Já to porovnání myslim subjektivně, prostě jsem přesednul z VTR na CBRko a přišlo mi to adrenalínovější, emočnější. Je to dáno jinou charakteristikou.

Pak je tu ještě jeden faktor, objem, to VTR při stejném režimu budeš muset krmit víc. To si myslim, že je z praxe ozkoušeny, prostě VTR žerou. tak o litr možná 1.5 víc.

Sám jsem čuměl na YOU tube, že na sprinty je to totožný. Naopak na CBRku to při rozjezdu můžeš mnohem víc posrat.

Takže já bych po třech letech ježdění na CBR taky skočil , třeba na VTR.
Ale asi spotřeba by mi vadila. Takže dáme sprint jo :o))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist