globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R6 - první motorka
18.6.2010 v 13:04
kamarád si chce koupit R6 , ale je to jeho první motorka , dříve jezdil jen na jawě 250 a simsonu .. co na to říkáte vy?

Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet

Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet

(reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 12:49 | Nahoru | #271

lordmaso>Čoveče a víš že mě to tak taky připadá? Znám hodně lidí co má různý hornety a bandity a endura a válej se v jednom kuse (na silnici... v terénu se to jaksi předpokládá). Já spadnout tak asi skočím do zdi páč opravovat Busu tak si radši koupím novou a na to nemám takže sem dojezdil. Není to tak trocha o vážení si motorky? Pocitu že když spadnu tak mám šmytec? Nebouraj ti so maj levný chrchle a vědí že když to vomlátí tak to za pár šušňů opraví a jedou dál? Fakt nevim....



Taky pádný důvod,to mě nenapadlo...

1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka

24.6.2010 v 14:34 | Nahoru | #272
No ja nikdy nic jineho nemel nez R6. Na chate jsem ve 13ti drandil na simovi bez papiru, ale to bylo tak na koupalko a zpet a vecer za babovkama :D Pro me byla R6 super volba. Mel jsem k tomu respekt a rozhodne byl opatrnej.

Navic R6 je v nizkych otackach jako jakakoliv motorka s nizkym obsahem. Sama se jen tak nezvedne, kdyz tedy neprekroutis zapesti na 1-cku. Takze se s ni da, s trochou nadsazky, jezdit jak na simsonu.

Pokud neni kamos horka hlava, tak urcite doporucuju. Navic mu chvili vydrzi a nebude hned koukat po necem jinem. Ja ji mam 3ti sezonu a padl jsem 2x. Pokazde svoji vinou a v nizkych rychlostech (cca 30km/h) :D a urcite mi jeste nejaky rok vydrzi. Na silnici stejne potencial jen tak nevyuzijes. Navic mi kluci na litrech ani neujizdi a jediny rozdil je na vyjezdech na okruhu, pokud tedy jedes s nekym sviznejsim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 14:38 | Nahoru | #273

R_e_n_o>.

Navic R6 je v nizkych otackach jako jakakoliv motorka s nizkym obsahem..



Teď se ti povedlo perfektně lokalizovat tu ústřední krawinu, kolem kerý se to tu celý točí

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 15:09 | Nahoru | #274

Che>Teď se ti povedlo perfektně lokalizovat tu ústřední krawinu, kolem kerý se to tu celý točí



Nebuď sarkastickej,vždyť má pravdu.R6,rv. 09/10 mají celkem shodně při 8000 otáčkách výkon 55 koní,při 10000 ot. výkon cca 80 koní a těchto hodnot opravdu dosahuje kdyjaký cesťák.To,čí se R6 a ostatní SS 600 liší,přichází až později v pásmu nad 10000 ot/min.Je i tahle suchá řeč čísel tolik nepochopitelná???Navíc pocit v praxi tyhle cifry celkem potvrzuje.

Taková Kawa er-6 má zmiňovaných 55 koní již o 1500 ot dříve,než R6,lépe je na tom dokonce i Bandit,tudíž si nejsem zcela jistej,jestli jsi jako studovaný technik neplácnul trošku do vody.

Naposledy editováno 24.06.2010 15:15:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 15:12 | Nahoru | #275
verybusy> pak je tady taky geometrie tý motorky a tlumení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 15:17 | Nahoru | #276

Stev>verybusy> pak je tady taky geometrie tý motorky a tlumení



Jistě,taky tvrdím,že R6 je hodná holka.... Dole má klidnější průběh výkonu a jako třešínku na dortu lepší brzdy,tlumení a podvozek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 15:24 | Nahoru | #277
verybusy> to je právě otázka jestli je pro začátečníka lepší mít víc váhy na rukou, ono to dost ovlivňuje chování v zatáčkách, na okruh je to lepší, na silnici v podstatě taky, ale člověk už to musí umět. Například když klouzne zadní kolo na nějakym cestovním enduru, tak má člověk větší šanci to srovnat než na sportu a je to daný právě rozložením váhy zadek ruce a více uvolněným posezem. Na to mi můžeš odpovědět že když někdo jezdí v klidu a má to v hlavě srovnaný klidně může mít i sportovní podvozek a mně nezbyde než souhlasit Ale čistě technicky to pro začátečníka moc výhodný nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 16:00 | Nahoru | #278
verybusy> Nevím jak ty, já mám ze spalovacích motorů něgde f indexu zkoušky ale pojďme si to rozebrat samo lze jezdit s motorem tak, že budu jeho výkon využívat pouze ze třetiny (otázkou zůstává, proč ho potom mám - žeby qůli machrování ) charakteristika řadového čtayřválce je lineární a nezáludná, s tím bych souhlasil problémem je to, že konstruktér nadimenzoval brzdy a podvozek na plný výkon a ne na třetinu - a teď bych moh opakovat to o dákovatelnosti brzd a vlivu širokejch gum, ale už se mi to nechce znovu psát páč ty a tobě podobní to evidentně neumíte přečíst je jasný, že je lepší nebouraná R6, než 20 let starý pětikilo, f čechách většinou neqvatitně spravený po několika haváriích, s vůlí f uložení kyvky a vytečenejma tlumičema - postavit ale argumentaci na tomhle srovnání je silně nekorektní - a tak závěrem poznamenávám, že gdyby se matka mejch dětí rozhodla jezdit (zatím to vypadá, že je jako baťoh spokojená) tak bych ji posadil třeba na VTR 250 a nechal bych ji vyjezdit - jo, a ještě jedna technická - dneska si už lze i na ss připlatit za ABS a myslím, že to je pro nezkušenýho dobrá volba, páč tím lze riziko přebrždění příliš účinejch brzd výrazně snížit

Naposledy editováno 24.06.2010 16:02:37

(reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 16:00 | Nahoru | #279
Stev> poloha za řidítky je každopádně jinde,člověk si musí zvyknout.Ale pokud nemá návyky z rovnýho posedu,tak by to nemusel být až takový problém.Já osobně mám radši široký řidítka a posez něco mezi,ale všechno je věcí preferencí.

R6 - první motorka

24.6.2010 v 16:09 | Nahoru | #280
Jinak - milí pětikilobijci - srovnávat prosím vždy motky stejnýho roku výroby - jinak je to o ničem - páč pětky dnes už nigdo nědělá, tak se laskavě zaměřte na hodné šestky - pro ilustraci kopíruju závěr svýho vlákna o pětikilech

A to je konec pohádky o třídě pět set. Vrcholem týhle éry asi sou gápézetko s cébéefkem, ale i ostatní ze srovnávaných mají něco do sebe. Ještě spousta lidí a nich začne a spousta dědků jako sem já se na nich doklouzá do důchodu. Nebude trvat dlouho a většina mladejch nebude vědět, proč se vlastně týhle třídě říkalo královská kubatůra. I když se oblíbenějšími Stroji do začátků stávají umírněné šestky a šestsetpadesátky, ještě dlouho budem potkávat pětikila na sinicích. Vývoj jde halt dopředu a zastavit se nedá. Král je mrtev - ať žije král.

celé vlákno zde

Naposledy editováno 24.06.2010 16:11:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 16:17 | Nahoru | #281

verybusy>Nebuď sarkastickej,vždyť má pravdu.R6,rv. 09/10 mají celkem shodně při 8000 otáčkách výkon 55 koní,při 10000 ot. výkon cca 80 koní a těchto hodnot opravdu dosahuje kdyjaký cesťák.To,čí se R6 a ostatní SS 600 liší,přichází až později v pásmu nad 10000 ot/min.Je i tahle suchá řeč čísel tolik nepochopitelná???Navíc pocit v praxi tyhle cifry celkem potvrzuje.

Taková Kawa er-6 má zmiňovaných 55 koní již o 1500 ot dříve,než R6,lépe je na tom dokonce i Bandit,tudíž si nejsem zcela jistej,jestli jsi jako studovaný technik neplácnul trošku do vody.



jinak ještě něco z teorie pístového spalovacího motoru - vidím že f tom poněkud tápeš - jízda by se měla odehrávat mezi otáčkami maximálního momentu a maximálního výkonu - to je filosofie konstruktéra a podle toho ten motor dělal - samo to lze podtáčet, ale je to zcestný

Naposledy editováno 24.06.2010 16:52:52

1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka

24.6.2010 v 21:37 | Nahoru | #282
Ja mel taky "prvni" motorku R6...jezdil jsem na 250,350,pinckach atd. ale byla tam kurva mezera...a v poho...jen zachovat rozum...to je vse potrebne.

1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka

24.6.2010 v 21:42 | Nahoru | #283
ježišmarja to je rozdí tady mezi někerejma...zkušenostní...rozumovej..technickej..ježišmarja to je hanba

(reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 21:45 | Nahoru | #284
los> Modrá racing. Nejhezčí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 21:48 | Nahoru | #285
špilas> ber to asi tak sou dvě skupiny těch, keří začali na R6 - ti, co se nevymleli a někeří z nich to sem napíšou pak ti, co se rozšlehali a z těch to sem nigdo nenapíše mrtví nemůžou a nemrtví se styděj a wo tomhle todle vlákno je

Naposledy editováno 24.06.2010 21:49:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 21:55 | Nahoru | #286

Che>špilas> ber to asi tak sou dvě skupiny těch, keří začali na R6 - ti, co se nevymleli a někeří z nich to sem napíšou pak ti, co se rozšlehali a z těch to sem nigdo nenapíše mrtví nemůžou a nemrtví se styděj a wo tomhle todle vlákno je



já vím...mám na to vlastní názor..hádej s kým se shoduje asi ze všech zde přítomných

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:06 | Nahoru | #287
špilas> No se mnou určitě ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:11 | Nahoru | #288
carlos38> tak jako každej si myslí něco..to je normální. Ale když chce někdo argumentovat..a nazývá postupný zvyšování kubatury ,,ztrátovýma přestupníma stanicema" - když sem mu jasně dokázal z vlastní zkušenosti, že na tom jde dokonce vydělat - né-li aspoň prodat stejně, tak se mi už nedostalo odpovědi žádné. To už je blbý no, ještě k tomu něco věcného dodat pak lze už fakt jenom plácnout něco, čím se člověk vyhnoue odpovědi...jak sme tady několikrát viděli

Naposledy editováno 24.06.2010 22:17:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:14 | Nahoru | #289
Che> jel jsi nekdy na R6 ? To je nahodou neuveritelne hodna motorka do nejakych 8-10 000 otacek. To prave peklo zacina az za touhle hranici. Do 8 000 je daleko zhnilejsi nez moje ZZR . Je to opravdu okruhovka na jezdeni ve vysokych otackach, podle me na ni jakykoliv novacek muze klidne zacit , pokud nebude chtit na druhy den litat po okreskach 200 /h.
Problem opravdu zacina az se dotycny zacne ,,citit,, a litat ve vyssich rychlostech, tam je to opravdu stroj ze vsech sestek nejpekelnejsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:15 | Nahoru | #290
špilas> A co třeba, když v jednadvaceti někdo začne na pionýru, pak si koupí dvácu, dvěapůli, půllitra, R6.... A R1, kterou si celej život přál mít nikdy nebude, protože už bude na SS starej.

(reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:18 | Nahoru | #291

Creck>Che> jel jsi nekdy na R6 ? To je nahodou neuveritelne hodna motorka do nejakych 8-10 000 otacek. To prave peklo zacina az za touhle hranici. Do 8 000 je daleko zhnilejsi nez moje ZZR . Je to opravdu okruhovka na jezdeni ve vysokych otackach, podle me na ni jakykoliv novacek muze klidne zacit , pokud nebude chtit na druhy den litat po okreskach 200 /h.
Problem opravdu zacina az se dotycny zacne ,,citit,, a litat ve vyssich rychlostech, tam je to opravdu stroj ze vsech sestek nejpekelnejsi.



Přesně tak to je. Ta motorka do řekněme 10ti tis. nejede, ale dá se tak normálně cestovat. Horší je to s posezem, kterej pro nováčka asi neni to pravý ořechový. Já ale dřív lítal s endurkem po lese a posez na SS byl pro mě úplně něco novýho. Takže všechno se dá zvládnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:20 | Nahoru | #292
carlos38> ale to sem výše taky psal. nemusí se začínat na fichtlu. ale 108 koní pro začátek..ať je od spodu jakkoli hodnejch..je moc. Myslím, že pro nezkušeného pilota může být i jisté štěstí..že od 150,,už to nejede"

1 reakcí na tento příspěvek R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:22 | Nahoru | #293
Třeba takovej Hornet je proti R6 ostřejší. Má to silnej ''spodek'' a střední otáčky, což mě hodně překvapilo a málem jsem si rozbil kokos. Byl jsem zvyklej na R6 a nečekal jsem, že to bude ''dole'' agresivnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:24 | Nahoru | #294

carlos38>Třeba takovej Hornet je proti R6 ostřejší. Má to silnej ''spodek'' a střední otáčky, což mě hodně překvapilo a málem jsem si rozbil kokos. Byl jsem zvyklej na R6 a nečekal jsem, že to bude ''dole'' agresivnější.



je to možný..nevím. Osobně mě spíš děsí ta maximálka..a at mi nikdo nevyklada, ze to clovek neozkousi..kor mladej..s horkou palici. Na GS sem to zkousel zamozrejme uz treti den..a dodnes sem rad, ze to vic nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:24 | Nahoru | #295

špilas>carlos38> ale to sem výše taky psal. nemusí se začínat na fichtlu. ale 108 koní pro začátek..ať je od spodu jakkoli hodnejch..je moc. Myslím, že pro nezkušeného pilota může být i jisté štěstí..že od 150,,už to nejede"



Stará (první) R6 má koní 120 (88,2 kW). Ale to je jedno. Já hlavně nechápu, proč tady s mistrem Che rozmlouváte někomu motorku, na který jst v životě nejeli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:26 | Nahoru | #296
špilas> A když už jsi ve dvaceti letech takovej poctivej, stejně si myslim, že tvoje GS nemá 25 kW. Nepletu se?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:28 | Nahoru | #297
carlos38> protoze sem jel treba na CBR600..a myslim si, ze pro toho, kdo v ruce nemel nikdy v zivote v ruce nic...je to moc nevhodná věc..i kdyby to měl v hlavě srovnaný parniválcem.
Všeobecně je 4vál hodnější než 2vál? Proč teda né rovnou busu...ta může bejt do 4tis taky HODNÁ

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:29 | Nahoru | #298

carlos38>špilas> A když už jsi ve dvaceti letech takovej poctivej, stejně si myslim, že tvoje GS nemá 25 kW. Nepletu se?



Jo máš. Nicméně rozdíl v uškrceným a neuškrceným GS je 11 koní. A když seš teda tak pozornej, že sis toho všiml..tak sis určitě všiml i toho, že sem tady zakládal téma, jak to oficiálně otevřít..co kde jak zařídit na úřadě a i nejakej ten řidičák už by se našel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:31 | Nahoru | #299

špilas>carlos38> protoze sem jel treba na CBR600..a myslim si, ze pro toho, kdo v ruce nemel nikdy v zivote v ruce nic...je to moc nevhodná věc..i kdyby to měl v hlavě srovnaný parniválcem.
Všeobecně je 4vál hodnější než 2vál? Proč teda né rovnou busu...ta může bejt do 4tis taky HODNÁ



Pokud myslíš vidlicovej, tak ano.

Jinak pak už jsme zase u toho zdravýho rozumu. Navíc jsi na Hayabuse nikdy nejel, tak nedělej chytrýho.

(reakce na) R6 - první motorka

24.6.2010 v 22:34 | Nahoru | #300

carlos38>Pokud myslíš vidlicovej, tak ano.

Jinak pak už jsme zase u toho zdravýho rozumu. Navíc jsi na Hayabuse nikdy nejel, tak nedělej chytrýho.



psal sem může bejt..né je. Já jen že z vašeho vyprávění může mít člověk pocit, že hodný je vlastně naprosto všecko, když se to netočí, že jo Ale to ty urcite vis, kdyzs teda narozdil ode mne na Buse jel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr
Vymena lozisek v krku rizeni [1, 2] Yamaha YZF-R6 harwey10 35 5.2.2024 v 13:58 Gahan37


TOPlist