Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet
Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 24.06.2010 16:02:37
Che>verybusy> Nevím jak ty, já mám ze spalovacích motorů něgde f indexu zkoušky
ale pojďme si to rozebrat
samo lze jezdit s motorem tak, že budu jeho výkon využívat pouze ze třetiny (otázkou zůstává, proč ho potom mám - žeby qůli machrování
) charakteristika řadového čtayřválce je lineární a nezáludná, s tím bych souhlasil
problémem je to, že konstruktér nadimenzoval brzdy a podvozek na plný výkon a ne na třetinu - a teď bych moh opakovat to o dákovatelnosti brzd a vlivu širokejch gum, ale už se mi to nechce znovu psát páč ty a tobě podobní to evidentně neumíte přečíst
je jasný, že je lepší nebouraná R6, než 20 let starý pětikilo, f čechách většinou neqvatitně spravený po několika haváriích, s vůlí f uložení kyvky a vytečenejma tlumičema - postavit ale argumentaci na tomhle srovnání je silně nekorektní - a tak závěrem poznamenávám, že gdyby se matka mejch dětí rozhodla jezdit (zatím to vypadá, že je jako baťoh spokojená) tak bych ji posadil třeba na VTR 250 a nechal bych ji vyjezdit
- jo, a ještě jedna technická - dneska si už lze i na ss připlatit za ABS a myslím, že to je pro nezkušenýho dobrá volba, páč tím lze riziko přebrždění příliš účinejch brzd výrazně snížit
ABS je pro začátečníka skutečně k nezaplacení,pro vyježděného člověka často na obtíž,při dobré adhezi.Ideální vypinatelná varianta.O technickým stavu nemá cenu hovořit,ale vrátím se k těm gumám.Ovladatelnost není závislá na šíři gumy,nýbrž na styčné ploše gumy s povrchem a konstrukci profilu.Tudíž dochází k paranormálnímu jevu,že díky konstrukci gumy je styčná plocha většiny 160-tek téměř totožná se styčnou plochou 190-tek,při nahuštění dle pokynů výrobce pro silniční provoz.Proto se taky při okruhovém ježdění přistupuje k foukání gum na skoro poloviční hodnoty,jednak kvůli vyššímu zahřátí gum,ale i kvůli dosažení vyšší styčné plochy a následně větší možnosti přenosu síly.A ta dávkovatelnost brzd není nikterak obtížná,nevybočuje z rámce obdobných stejně starých strojů,abychom byli objektivní.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |