globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motory dvouválcových pětistovek - pravda
[URL=

Naposledy editováno 24.01.2010 15:54:51
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 22:40 | Nahoru | #1
pravda je, že ta Honda má pěknej propad toho krouťáku lol

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 22:43 | Nahoru | #2
ale má nejvíc koní! lol

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 22:45 | Nahoru | #3
další věc je, že honda udává v papírech 57 koní, kawa 49 a suza 45

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:05 | Nahoru | #4
Hmmm, tak sis pochválil svoji mašinu a utvrdil se,že ta tvá má z pětistovek největší papírový výkon.... a co dál?
Kluk, který umí jezdit, ti to na technické trati natře i na 125-tce...

Naposledy editováno 25.04.2008 23:05:59

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:06 | Nahoru | #5
asi se někde zatoulaly

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:07 | Nahoru | #6
kov> To myslíš na mě?

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:10 | Nahoru | #7

kov>Hmmm, tak sis pochválil svoji mašinu a utvrdil se,že ta tvá má z pětistovek největší papírový výkon.... a co dál?
Kluk, který umí jezdit, ti to na technické trati natře i na 125-tce...


třeba chtěl básník říci, že 2 koně navrch budou zbytečný když je kolem 5ti ta díra...stejně jako tu nedávno byl graf superbiků kde měl naopak fároš o dost výraznější spodek než ostatní...

//ale jinak je samozřejmě jasný, že CB500 (no a možná i ta CBF500) jsou nejlepší pětistovky

Naposledy editováno 25.04.2008 23:11:14

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:15 | Nahoru | #8
mně to teda moc jasný není

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:17 | Nahoru | #9
Z těchto objektivních grafů, měřených na brzdě, vyplývá následující
1/ suza a kawa seriózně udávají výkon, zatímco honda nadsazuje
2/ honda má výkon jen nepatrně vyšší, průběh má díru, v nejčastěji využívaných otáčkách je na tom líp kawa

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:23 | Nahoru | #10
tak teď už je mi to úplně jasný Teď popravdě, ten rozdíl mezi ER 5 a CB bude v reálu neznatelný.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:25 | Nahoru | #11
Elzon> Zcela tak!

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:39 | Nahoru | #12
Kazdej motor je jinak slozenej, jinak zajetej, jinak serizenej. Chtelo by to zmerit od kazdy z nich aspon 3 kusy. Nicmene ten propad pozoruji i jini majitele CB500.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:45 | Nahoru | #13
S toho grafu je prostě jasné že nějaké kompromisy jsou na pikaču a proto je nejlepší litr.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:55 | Nahoru | #14

Tutanchamon>S toho grafu je prostě jasné že nějaké kompromisy jsou na pikaču a proto je nejlepší litr.


Přesně tak. Litrový V2

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.4.2008 v 23:58 | Nahoru | #15

Tutanchamon>S toho grafu je prostě jasné že nějaké kompromisy jsou na pikaču a proto je nejlepší litr.



tos to hezky shrnul lol

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

26.4.2008 v 07:50 | Nahoru | #16
Deadman> To je test Motorradu, dělanej na zajetejch funglovkách v roce 2004, pochybuju, že by u jinejch funglovek byly odlišný hodnoty.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

26.4.2008 v 08:08 | Nahoru | #17

karf>ale jinak je samozřejmě jasný, že CB500 (no a možná i ta CBF500) jsou nejlepší pětistovky



S tím souhlasím, ale obávám se, že ne kvúli motoru. Ta suza se na to, že je to vzducháč, taky drží docela dobře.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

26.4.2008 v 09:46 | Nahoru | #18
A vite, proc bych si stejne koupil tu Suzu, kdybych na to mel penize? Protoze se mi liiibiiii

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

26.4.2008 v 10:17 | Nahoru | #19
Tutanchamon> S názorem, že nejlepší pětistovka je litr, nelze než souhlasit!!!!

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

26.4.2008 v 15:54 | Nahoru | #20

Veveri>A vite, proc bych si stejne koupil tu Suzu, kdybych na to mel penize? Protoze se mi liiibiiii


Konečně rozumný názor, co ztrácí na výkonu, to dotáhne vzhledově.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

26.4.2008 v 16:31 | Nahoru | #21
jerzy500> Je fakt, že za těch 109 000 je to teď asi nejlepší nabídka - nebo už to vyprodali?

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

26.4.2008 v 16:33 | Nahoru | #22

Che>jerzy500> Je fakt, že za těch 109 000 je to teď asi nejlepší nabídka - nebo už to vyprodali?


109 stojí nový GSo nebo jak?
Není lepší si koupit nový SV... o trochu dražší, ale je to uplně něco jinýho.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

26.4.2008 v 16:48 | Nahoru | #23
Jo, nová je za 109.000. Ale upřímně musím říct, že novou bych taky nekoupil. To už radši připlatit a vzít CBF500 nebo to SV.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

27.4.2008 v 15:17 | Nahoru | #24
jerzy500> Myslím, že pro menší postavy a holky je géeso dobrou volbou - za těch 36 tisíc navíc cébéefko zase až tolik nedává.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

28.4.2008 v 09:40 | Nahoru | #25
Hele lidi, já mám ten test v němčině ( několikastránkovej ) nevládnete někdo německy a neměli byste chuť to přeložit - že bysme to sem pověsili?????

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

28.4.2008 v 11:30 | Nahoru | #26

Che>Hele lidi, já mám ten test v němčině ( několikastránkovej ) nevládnete někdo německy a neměli byste chuť to přeložit - že bysme to sem pověsili?????



Very good idea ;)

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

28.4.2008 v 19:02 | Nahoru | #27
A ja si myslel ze GS ma omezovac na 10 000ot a oni se dostali skoro k 11... Kazdopadne nad 9500 se GS uz moc nechce, mezi 7000-9000 je na nem podle me nejvesti zabava.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

29.4.2008 v 09:23 | Nahoru | #28
Zajímavé srovnání. Teď už je jasné proč se kawa tohohle motoru stále drží.
I přes to, že už bublá přes 20 let, je to stále premiant třídy

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

29.4.2008 v 09:33 | Nahoru | #29
Řečeno natvrdo, tyhle motory sou fousatý všechny. Ten kawáckej běhal v gápézetku ve verzi 60 kobyl, který opravdu měl.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

29.4.2008 v 21:29 | Nahoru | #30
Já zas vím že ER5ka neměla na sprintech šanci
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 Dnes v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1


TOPlist