Uzavřeno 20.02.2011 v 16:10 uživatelem tucet
Otevřeno 20.02.2011 v 16:11 uživatelem tucet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
verybusy>Nebuď sarkastickej,vždyť má pravdu.R6,rv. 09/10 mají celkem shodně při 8000 otáčkách výkon 55 koní,při 10000 ot. výkon cca 80 koní a těchto hodnot opravdu dosahuje kdyjaký cesťák.To,čí se R6 a ostatní SS 600 liší,přichází až později v pásmu nad 10000 ot/min.Je i tahle suchá řeč čísel tolik nepochopitelná???Navíc pocit v praxi tyhle cifry celkem potvrzuje.
Taková Kawa er-6 má zmiňovaných 55 koní již o 1500 ot dříve,než R6,lépe je na tom dokonce i Bandit,tudíž si nejsem zcela jistej,jestli jsi jako studovaný technik neplácnul trošku do vody.
jinak ještě něco z teorie pístového spalovacího motoru - vidím že f tom poněkud tápeš - jízda by se měla odehrávat mezi otáčkami maximálního momentu a maximálního výkonu - to je filosofie konstruktéra a podle toho ten motor dělal - samo to lze podtáčet, ale je to zcestný
Naposledy editováno 24.06.2010 16:52:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 - první motorka
Che>jinak ještě něco z teorie pístového spalovacího motoru - vidím že f tom poněkud tápeš - jízda by se měla odehrávat mezi otáčkami maximálního momentu a maximálního výkonu - to je filosofie konstruktéra a podle toho ten motor dělal - samo to lze podtáčet, ale je to zcestný
Oprav mě,ale není to v drtivé většině rozsah cca 1500-2000 ot.????Tam ta jízda bude asi nejefektivnější,ale těžko se v tomhle pásmu trvale udržet (myslím tedy v běžným provozu).V teorii spalovacích motorů skutečně tápu,to jsem již avizoval.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |