globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

29.1.2011 v 22:02 | Nahoru | #271

R1PYCO píše: kazda motorka ktera jede vzdy jak chces ty, tedy mali na to dost vykonu, je zabavna pokud se nepotrebujes merit s ostatnima...

No, to je prave spatna myslenka. Bo treba takovej fazer 600 me vubec nechytil a to na rovine jede jeste vic nez moje SV pokud se pohybujes v rychlostech kdy uz ma silu.

E: Juchu konecne ta vysnena desata stranka!

Naposledy editováno 29.01.2011 22:02:44

(reakce na) malej litr

29.1.2011 v 22:16 | Nahoru | #272

pylot píše: No, to je prave spatna myslenka. Bo treba takovej fazer 600 me vubec nechytil a to na rovine jede jeste vic nez moje SV pokud se pohybujes v rychlostech kdy uz ma silu.

E: Juchu konecne ta vysnena desata stranka!



desítka je tam a doufám, že budete pokračovat, je to docela prdel číst

Naposledy editováno 29.01.2011 22:35:38

4 reakcí na tento příspěvek malej litr

29.1.2011 v 22:45 | Nahoru | #273
Se snažim čumět na film a v půlce už ani nevnímám zapatou televizi. Zapadnul jsem totiž mezi tyto řádky virtuálního souboje 2V vs 4v a jeho subjektivní a objektivní hodnocení.

můžu přihodit srovnání VTR 1000 r.v.2001 a CBR 600 F r.v. 2000

CBRko sedlám už třetím rokem a tak nějak jsme se sžili, ale já ji už nějak přerostl.

Vrátím se tři roky zpět. Přestupuju na první šestikilo z douválcového GS 500 a mám hned tři testovací jízdy.

Hornet 600, SV 650 a cbr 600 f. Začínám Hornetem, který je v nejlepšim tech stavu. Dobrá ergonomie, všechno funguje, bomba řazení, tahám za to, motorka poslouchá, zatáčí, když to vezmu do plnejch, tak čaruje úsměv a letí vpřed, zatáčka se přibližuje....a strašně to fouká.
Přesedlám na CBRko, sportovnější posed. Kapoty u mě získávají body.
. Stejná cesta, stejný místo(tam kde jsem za to vzal s Hornetem) jedu asi 60 KM/HOD... dávám za jedna, plnej kotel pámp 2 pámp 3, řev, otáčkoměr v červeném, kouknu před sebe a jdu plnou silou na brzdy, zatáčku jsem projel. Kupujuuu, bylo první co mě napadlo.

Sv 650 jsem si vyzkoušel už jen ze zvědavosti. Pobavilo mě ustřelování zadku při rozjezdu a krásný zátah do 100-120 pak nic.

Povětrnostní podmínky, všude sníh, silnice suchá.

Proč sem píšu tu omáčku? tak sleduj níže..po dvou letech..

Horký asfalt, super nálada, je předemnou vymazlená VTR 1000 a já mám povolení vyrazit vpřed.Druhej litr který sedlám, první do V.

Rozjíždím se pozvolna, to kvůli majiteli, ale je vidět, že mu to je buřt, tak heftuju do plnejch, a vyrážim do kopce 1 předek do vzduchu,2,3,4,nádhera laďáčky, je tam spodek to se mi líbí moc, řikám si jede a beru to jako evoluci. Po delší době strávené v sedle, si zkoušim jí vytáčet ale kua fix, já už jsem na konci použitelnejch otáček a chybí mi tam strašně moc, víte čeho, výkonu a emocí. Prostě se cítím ošizen. Při návratu využívám točák a řadim, je to zábavné ale ne sportovní.

KDyž jsem přesedl na cbr tak guma do 5 tisíc otáček, ale co se dělo nad 8 tisícema, bylo přesně to, proč jsem si ho koupil, když se točí je to supersport.

Dnes si řikám, že bych VTRku ujel. Je to litr, já mám šestku, koní podobně, váha podobná...

(reakce na) malej litr

29.1.2011 v 23:43 | Nahoru | #274

R1PYCO píše: k tem popelnicam... ja bych nebyl tak kritickej.. napsal bych misto tri jen 2 a půl. U v2 kterejnproti 4 valu stejnyho objemu nejde taky nerikam ze to neni motor, ale polomotor..


Nené. Je to moje fotečka a na komentář k ní nemáš autorský práva. Raptůrek je krásnej stroj. Druhej nejhezčí po Voxan Charade. Na popelnicích jezděj jenom popeláři.
Fakt si myslím, že máš pokřivený hodnoty. Lidí, co si myslej, že mašina je o rychlostí za hranicí zákona je plná TV Nova. Jak tu někteří píší TV HOWNA.
Ps: Co ta tvá Yuki? To není čtyřvál, ne? Kua! Taky jsem měl chvilku čínskou horečku,ale naštěstí jsem už vyléčenej a navíc imunní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

29.1.2011 v 23:49 | Nahoru | #275

tkubik2004 píše: Se snažim čumět na film a v půlce už ani nevnímám zapatou televizi. Zapadnul jsem totiž mezi tyto řádky virtuálního souboje 2V vs 4v a jeho subjektivní a objektivní hodnocení.

můžu přihodit srovnání VTR 1000 r.v.2001 a CBR 600 F r.v. 2000

CBRko sedlám už třetím rokem a tak nějak jsme se sžili, ale já ji už nějak přerostl.

Vrátím se tři roky zpět. Přestupuju na první šestikilo z douválcového GS 500 a mám hned tři testovací jízdy.

Hornet 600, SV 650 a cbr 600 f. Začínám Hornetem, který je v nejlepšim tech stavu. Dobrá ergonomie, všechno funguje, bomba řazení, tahám za to, motorka poslouchá, zatáčí, když to vezmu do plnejch, tak čaruje úsměv a letí vpřed, zatáčka se přibližuje....a strašně to fouká.
Přesedlám na CBRko, sportovnější posed. Kapoty u mě získávají body.
. Stejná cesta, stejný místo(tam kde jsem za to vzal s Hornetem) jedu asi 60 KM/HOD... dávám za jedna, plnej kotel pámp 2 pámp 3, řev, otáčkoměr v červeném, kouknu před sebe a jdu plnou silou na brzdy, zatáčku jsem projel. Kupujuuu, bylo první co mě napadlo.

Sv 650 jsem si vyzkoušel už jen ze zvědavosti. Pobavilo mě ustřelování zadku při rozjezdu a krásný zátah do 100-120 pak nic.

Povětrnostní podmínky, všude sníh, silnice suchá.

Proč sem píšu tu omáčku? tak sleduj níže..po dvou letech..

Horký asfalt, super nálada, je předemnou vymazlená VTR 1000 a já mám povolení vyrazit vpřed.Druhej litr který sedlám, první do V.

Rozjíždím se pozvolna, to kvůli majiteli, ale je vidět, že mu to je buřt, tak heftuju do plnejch, a vyrážim do kopce 1 předek do vzduchu,2,3,4,nádhera laďáčky, je tam spodek to se mi líbí moc, řikám si jede a beru to jako evoluci. Po delší době strávené v sedle, si zkoušim jí vytáčet ale kua fix, já už jsem na konci použitelnejch otáček a chybí mi tam strašně moc, víte čeho, výkonu a emocí. Prostě se cítím ošizen. Při návratu využívám točák a řadim, je to zábavné ale ne sportovní.

KDyž jsem přesedl na cbr tak guma do 5 tisíc otáček, ale co se dělo nad 8 tisícema, bylo přesně to, proč jsem si ho koupil, když se točí je to supersport.

Dnes si řikám, že bych VTRku ujel. Je to litr, já mám šestku, koní podobně, váha podobná...


Myslím, že by jsi mu neujel,ale hlavní je, že ti sedí tvoje mašina a že máš tu vysněnou. Není totiž důležitý ukazovat kámošům záda. To dělají většinou mladí zobánci, co mají potřebu si něco dokazovat....soudím podle sebe.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 00:10 | Nahoru | #276
Marex> it's always a race.. celej zivot...

raptor se mi libil hrozne moc ale HROZNE MOC.. pred 7-5 lety.. pak me to preslo.. ale vkus kazdehjo soudruha dle jeho preferenci..

jak jsi psal kubvatorovi vysnena motorka....taks me privedl k zamysleni nad tim, co by to melo bejt abych mohl bejt klidnej.. asi jsem to vymyslel..necham si to prosebe.. protoze asi nejaka voda uplyne a mnozna jeste par motorek i rozbiju (a snad vyvaznu ve zdravi) nez bude doma..

kazdopadne marexi.. dokud mluvis o motorkach.. a pocitech.. neda se na to nic rict.. kazdyho pocity jsou necim podlozeny.. nekdo ma jiny zebricek hodnot nez druhej, nekdo jen jeste nema dost in´formaci.. nektery lidi taky jen lzou a kecaj..

Ale jakmile zacnes mluvit o lidech ktery neznas, rikat o nich co si myslej.. tak jen plácás a plácás.
No a pak si taky trochu protirecis.. ty supersporty kterejm stacis a nepotrebujes na to vykon.. bych snad rači ani nechtel vidcet..

(reakce na) malej litr

30.1.2011 v 00:22 | Nahoru | #277
Pane jo, tady to žije
R1PYCO> Dneska jsem si přivezl část plastů od lakýry, a jelikož v pondělí vezu twin do servisu po ose, tak jsem nasadil nádrž a byl se projet. V montérkách a kulichu, -5°C. To bys nevěřil, jak ten dvouvál najednou jede! Zkus to taky

(reakce na) malej litr

30.1.2011 v 08:46 | Nahoru | #278

tkubik2004 píše: ...můžu přihodit srovnání VTR 1000 r.v.2001 a CBR 600 F r.v. 2000

KDyž jsem přesedl na cbr tak guma do 5 tisíc otáček, ale co se dělo nad 8 tisícema, bylo přesně to, proč jsem si ho koupil, když se točí je to supersport.

Dnes si řikám, že bych VTRku ujel. Je to litr, já mám šestku, koní podobně, váha podobná...


Asi máš pravdu.CBR600F jsem měl dva roky a myslím,že VTR1000F by pojezdila.(Měl jsem možnost projet ji.)Podle mě je VTR jeden z mála litrových V2 ktery se má srovnavat s čtyřválcovýma šestkama.Většina 1000V2 ze 750Ř4.Prostě to není superbik od toho tady je SP.Honda má své motorky hezky rozdělené..může si to jako největší vyrobce motorů dovolit.Měla cesťák CBR600F a supersport 600RR a mezi tím 600FSport.To samé u VTR1000F a VTR1000SP.Každy si mohl vybrat model a pak ještě k čemu ho chce využívat

Naposledy editováno 30.01.2011 08:55:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 09:37 | Nahoru | #279
tkubik2004> To je nesmysl, ne CBR600F bys nepředjel ani felicii...dyk to absolutně netáhne

(reakce na) malej litr

30.1.2011 v 09:43 | Nahoru | #280

Sefo píše: tkubik2004> To je nesmysl, ne CBR600F bys nepředjel ani felicii...dyk to absolutně netáhne


ale jo na LPG by ji předjel Ne vážně..eF-ko na šestku jede celkem i dole..samozřejmě ve srovnání s jinýma šestkama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 09:52 | Nahoru | #281
Marex> tak přesně chápu tvůj úhel pohledu a částečně souhlasim. Ale je tu několik skupin lidí...
- ti co jezděj kudlu a točí to do němoty(prostě tu motorku používají jako nářadí k čemuž byla sestrojena)
-ti co to berou jako, jdu se projet, užít si to, poslechnout si motor, sem tam za to zatáhnout, svezu bábovku atd.
-a bublaniny

všechno jsou to motorkáři a všichni jsou rádi za ten motor. Nás zajímá teĎ skupina první, ty co využívaj potenciál motorky. A když budu jezdit sám, tak mi to bude víc buřt(ty rozdíly).
Pak jedeš v bandě, 4 válci za to zatáhnou, vytočej to co to de, a ty se jim na dvouválu vzdaluješ. V tu chvíli si asi řekneš, já jim chci taky ukázat záda., pojezdit je.

Na šestce musíš jen podřazovat, jinak tě dvouvál pojezdí. Ale bavíme se o těch, co na tom umí.

Strašně se těším na jaře a na nějaký ten sprint, prostě mít přímé srovnání. Ale zas to bude víc v jezdci a porovnání mlživé.

A VTRko bych klidně jezdil, krátká jednička, hup na záda jenom plynem.

malej litr

30.1.2011 v 09:56 | Nahoru | #282
napadnulo tady někoho že se dá přešít sedlo?
(četl jsem si jen 1.stranu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 09:57 | Nahoru | #283
Sefo> tak jestli si přesedlal z traktoru LAmborgini a valníkem plnym hnoje, tak tě motorka asi neuspokojí žádná , v tom tahu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 12:29 | Nahoru | #284

R1PYCO píše: Marex> it's always a race.. celej zivot...

raptor se mi libil hrozne moc ale HROZNE MOC.. pred 7-5 lety.. pak me to preslo.. ale vkus kazdehjo soudruha dle jeho preferenci..

jak jsi psal kubvatorovi vysnena motorka....taks me privedl k zamysleni nad tim, co by to melo bejt abych mohl bejt klidnej.. asi jsem to vymyslel..necham si to prosebe.. protoze asi nejaka voda uplyne a mnozna jeste par motorek i rozbiju (a snad vyvaznu ve zdravi) nez bude doma..

kazdopadne marexi.. dokud mluvis o motorkach.. a pocitech.. neda se na to nic rict.. kazdyho pocity jsou necim podlozeny.. nekdo ma jiny zebricek hodnot nez druhej, nekdo jen jeste nema dost in´formaci.. nektery lidi taky jen lzou a kecaj..

Ale jakmile zacnes mluvit o lidech ktery neznas, rikat o nich co si myslej.. tak jen plácás a plácás.
No a pak si taky trochu protirecis.. ty supersporty kterejm stacis a nepotrebujes na to vykon.. bych snad rači ani nechtel vidcet..



Tak alespoň vidíš, jaký to je. S tím plácáním. Jak kolem tebe jednou profičí hovado na 1200 Dukně, tak tě přejdou řeči o nejedoucích twinech. Myslím, že i 996 má tak dobrej podvozek, že málokterá série se jí vyrovná na pěkným asfaltu. Potenciál sportovních mašin je na normální silnici nevyužitelný. Není tam takový grip a pořád hrozí, že budeš dlouhej a skonšíš omotanej kolem stromu. Pokud na tohle nemyslíš a domníváš se, že tobě nic nehrozí, tak se moc pleteš. Takže tolik k tomu plácání, rychlosti a ještě bych rád slyšel o té Yuki.

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

30.1.2011 v 12:43 | Nahoru | #285
Sem slysel ze kdo jezdi na juky ten ma rad kluky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 12:44 | Nahoru | #286

tkubik2004 píše: Marex> tak přesně chápu tvůj úhel pohledu a částečně souhlasim. Ale je tu několik skupin lidí...
- ti co jezděj kudlu a točí to do němoty(prostě tu motorku používají jako nářadí k čemuž byla sestrojena)
-ti co to berou jako, jdu se projet, užít si to, poslechnout si motor, sem tam za to zatáhnout, svezu bábovku atd.
-a bublaniny

všechno jsou to motorkáři a všichni jsou rádi za ten motor. Nás zajímá teĎ skupina první, ty co využívaj potenciál motorky. A když budu jezdit sám, tak mi to bude víc buřt(ty rozdíly).
Pak jedeš v bandě, 4 válci za to zatáhnou, vytočej to co to de, a ty se jim na dvouválu vzdaluješ. V tu chvíli si asi řekneš, já jim chci taky ukázat záda., pojezdit je.

Na šestce musíš jen podřazovat, jinak tě dvouvál pojezdí. Ale bavíme se o těch, co na tom umí.

Strašně se těším na jaře a na nějaký ten sprint, prostě mít přímé srovnání. Ale zas to bude víc v jezdci a porovnání mlživé.

A VTRko bych klidně jezdil, krátká jednička, hup na záda jenom plynem.



Víš, ona ta skupina lidí, co to točej a jezděj kudlu na okrskách, nebo na dálnicích ty 3 kila, je dost riziková. Mnohem rizikovější, než tebou zmíněná skupina 2 -ta je mi bližší. Jak moje malá dosáhla 2 let, dost jsem ubral plyn. Vzpomínám si na to, jak se na Farině promenádovali hošani na GSXR, CBR...litry, šestky... a já se v těch klikaticích každýho držel celkem v klidu. Vloni už jsem na to už dlabal. Radši si to dám sám. Z ostra,ale tak, abych dojel domů. Párkrát tě něco hodně vytrestá a když to přežiješ, vezmeš si z toho ponaučení.... nebo možná ne a štěstí nemá vždycky čas. Naposledy mi na mokru ujel předek, pže byl v zatáčce olej (na mokrým asfaltu to není vidět!!!!) a můžu ti říct, že už v tom místě za deště strkat zadek dovnitř zatáčky nebudu. Další story- Nahání mě maník ve sportovním BMW kdesi na Vysočině. Silnice pěkná, ohřátá, tahám a borec je na konci rovinky těsně za mnou. Už to lámu do rychlý levý a najednou mi z protisměru ukazují 2 kluci na sajdě, že mám zpomalit...za zatáčkou policajti, záchranka, havrani a mezi tím vším leží bike bez předních šavlí a ty i s kolem leží tak 50m dál. Kluk to nepřežil. Z odpočívadla těsně za !!!!!zatáčkou!!!!! mu tam vjel kombík. A moc dalších historek ze zatáčení.Sám budeš mít taky nějaký a je jenom otázka, jestli jsi se poučil.

(reakce na) malej litr

30.1.2011 v 12:45 | Nahoru | #287

pylot píše: Sem slysel ze kdo jezdi na juky ten ma rad kluky.


Hlavně nevím o žádným Yuki- čtyřválci, kterej jede ty tři kila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 12:55 | Nahoru | #288
Marex> mě se líbí, že si každej píše omáčku k obrazu svému a třeba i neutrální a na konci si prosazuje jen to své moudro. Porovnával jsem 2vál vs 4 vál. A jen pro upřesnění jsem sedlo už několikrát opustil. Díky štěstí v přijatelných rychlostech, a kdyby bylo podle mě, než na silnici vyrazim, tak ji nechám celou uzavřít, pokácim stromy, vyfrézuju pařezy a zasypu to tunama písku na únikové zóny. ale to sem nechci tahat. Byla fakt řeč, že srovnatelný objem ve dvouválci oproti čtyřválci nejede!!! nepřipadá ti to tak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 17:02 | Nahoru | #289

Marex píše: Tak alespoň vidíš, jaký to je. S tím plácáním. Jak kolem tebe jednou profičí hovado na 1200 Dukně, tak tě přejdou řeči o nejedoucích twinech. Myslím, že i 996 má tak dobrej podvozek, že málokterá série se jí vyrovná na pěkným asfaltu. Potenciál sportovních mašin je na normální silnici nevyužitelný. Není tam takový grip a pořád hrozí, že budeš dlouhej a skonšíš omotanej kolem stromu. Pokud na tohle nemyslíš a domníváš se, že tobě nic nehrozí, tak se moc pleteš. Takže tolik k tomu plácání, rychlosti.



ze 1200 uz jede nezpochybnuju.. litr V2 ale ne. Jakejkoliv V2 litr a mensi sportovni v2 proste na 4val nema.
Potencial je nevyuzitelny...? to uzt zase pausalizujes..beres to podle sebe.. proste to z urcitych duvodu nechces vyuzivat (to sem diplomat co kdyz nerikam neumis?) at uz proto ze sis rozbil hubu a bojis se uz, nebo protoze mas rodinu a bojis se uz, atd... proste na to seres.. to je OK..cilem je vzdy stastnej navrat, to az na prvnim miste.. Nikdo se nechce rozsekat...ale nadruhou stranu jak na to sednes, tak jsi jednou nohou tam a muzes se jen kochat mnadeji ze ti andel straznej staci..
takze zustanme u toho ze litr v2 nejede a nnepojede
az teprve po nafoiuknuti na 1200 se to zacina sbirat.. zlate 4valec..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 20:47 | Nahoru | #290
tkubik2004> ASpoň jsem na něco přesedlal, což se tobě evidentně nedaří....

(reakce na) malej litr

30.1.2011 v 20:49 | Nahoru | #291
Sefo> já právě nechci přesedlat aby to bylo horší.

(reakce na) malej litr

30.1.2011 v 21:21 | Nahoru | #292

Sefo píše: tkubik2004> ASpoň jsem na něco přesedlal, což se tobě evidentně nedaří....



tohle jsem nejak nepochopil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 21:52 | Nahoru | #293

R1PYCO píše: ze 1200 uz jede nezpochybnuju.. litr V2 ale ne. Jakejkoliv V2 litr a mensi sportovni v2 proste na 4val nema.
Potencial je nevyuzitelny...? to uzt zase pausalizujes..beres to podle sebe.. proste to z urcitych duvodu nechces vyuzivat (to sem diplomat co kdyz nerikam neumis?) at uz proto ze sis rozbil hubu a bojis se uz, nebo protoze mas rodinu a bojis se uz, atd... proste na to seres.. to je OK..cilem je vzdy stastnej navrat, to az na prvnim miste.. Nikdo se nechce rozsekat...ale nadruhou stranu jak na to sednes, tak jsi jednou nohou tam a muzes se jen kochat mnadeji ze ti andel straznej staci..
takze zustanme u toho ze litr v2 nejede a nnepojede
az teprve po nafoiuknuti na 1200 se to zacina sbirat.. zlate 4valec..


Na okruhu. Je litrový twin-véčko o malinko pomalejší. Na silnici je to blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 22:05 | Nahoru | #294

tkubik2004 píše: Marex> mě se líbí, že si každej píše omáčku k obrazu svému a třeba i neutrální a na konci si prosazuje jen to své moudro. Porovnával jsem 2vál vs 4 vál. A jen pro upřesnění jsem sedlo už několikrát opustil. Díky štěstí v přijatelných rychlostech, a kdyby bylo podle mě, než na silnici vyrazim, tak ji nechám celou uzavřít, pokácim stromy, vyfrézuju pařezy a zasypu to tunama písku na únikové zóny. ale to sem nechci tahat. Byla fakt řeč, že srovnatelný objem ve dvouválci oproti čtyřválci nejede!!! nepřipadá ti to tak?


V zatáčkovitých pasážích určitě ne. Ba naopak. Kámoš (ten co má teď S2R) si se mnou párkrát vyměnil mašinu CBR 600F za mýho Raptora a oba jsme si rádi vzali zpátky tu svoji.
A tímhle pánové končím svoje příspěvky zde, pže se to nikam neubírá a začínám mít neblahý pocit, že se už opakuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 22:27 | Nahoru | #295

Marex píše: Na okruhu. Je litrový twin-véčko o malinko pomalejší. Na silnici je to blbost.



blbost to neni, ale kez bys mel pravdu...

(reakce na) malej litr

30.1.2011 v 22:30 | Nahoru | #296

Marex píše: V zatáčkovitých pasážích určitě ne. Ba naopak. Kámoš (ten co má teď S2R) si se mnou párkrát vyměnil mašinu CBR 600F za mýho Raptora a oba jsme si rádi vzali zpátky tu svoji.
A tímhle pánové končím svoje příspěvky zde, pže se to nikam neubírá a začínám mít neblahý pocit, že se už opakuji.



a co na tvyho raptora rikal tvuj kamos zvyklej na cebro ktery je dole rekneme mrtvy na spodek..kdyz to porovnam s litrovym v2.. no ale s tvym.. si nedokazu moc predstavit jak to tvoje jede nebo ne.. nikdy se mnou nikdo na tom tvym motoru nejel.. ono nejsou vsude jen zatacky na ty silnici

predpokladam ze tobe cebro neprislo ze jede (ani nahore) ani kdyz ma o pulku vetsi vykon. ze..

Naposledy editováno 30.01.2011 22:31:39

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 07:33 | Nahoru | #297
TheJessie> na tvou výšku je gsf 400 bandit:) má láska měří někde 155 a obouma dosáhne na zem sám sem čuměl:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 09:11 | Nahoru | #298
R1PYCO> No debata už je to uplně vo hovnu, když už tady někdo píše, že 600f by natrhlo VTR, tak to už je fakt uplně mimo....mějte se tu fajn

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 09:22 | Nahoru | #299

tkubik2004 píše: Dnes si řikám, že bych VTRku ujel. Je to litr, já mám šestku, koní podobně, váha podobná...



na okruhu bys neujel a na silnici bych to viděl spíš pro vtr, je to jednodušší jet rychle, ale pokud by byli oba piloti dobří tak taky nastejno.

e: gramatika ...

Naposledy editováno 31.01.2011 09:23:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:21 | Nahoru | #300

Stev píše: na okruhu bys neujel a na silnici bych to viděl spíš pro vtr, je to jednodušší jet rychle, ale pokud by byli oba piloti dobří tak taky nastejno.

e: gramatika ...



podle me bude muset bejt ten na VTR lepsi ridic aby stacil cebru.. ten ctyrvalec pro blby je podle me zlatej a blbuvzdorenj.. ale to je jen muj nicim nepodlozenej nazor
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist