paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

29.1.2011 v 23:49 | Nahoru | #1

tkubik2004 píše: Se snažim čumět na film a v půlce už ani nevnímám zapatou televizi. Zapadnul jsem totiž mezi tyto řádky virtuálního souboje 2V vs 4v a jeho subjektivní a objektivní hodnocení.

můžu přihodit srovnání VTR 1000 r.v.2001 a CBR 600 F r.v. 2000

CBRko sedlám už třetím rokem a tak nějak jsme se sžili, ale já ji už nějak přerostl.

Vrátím se tři roky zpět. Přestupuju na první šestikilo z douválcového GS 500 a mám hned tři testovací jízdy.

Hornet 600, SV 650 a cbr 600 f. Začínám Hornetem, který je v nejlepšim tech stavu. Dobrá ergonomie, všechno funguje, bomba řazení, tahám za to, motorka poslouchá, zatáčí, když to vezmu do plnejch, tak čaruje úsměv a letí vpřed, zatáčka se přibližuje....a strašně to fouká.
Přesedlám na CBRko, sportovnější posed. Kapoty u mě získávají body.
. Stejná cesta, stejný místo(tam kde jsem za to vzal s Hornetem) jedu asi 60 KM/HOD... dávám za jedna, plnej kotel pámp 2 pámp 3, řev, otáčkoměr v červeném, kouknu před sebe a jdu plnou silou na brzdy, zatáčku jsem projel. Kupujuuu, bylo první co mě napadlo.

Sv 650 jsem si vyzkoušel už jen ze zvědavosti. Pobavilo mě ustřelování zadku při rozjezdu a krásný zátah do 100-120 pak nic.

Povětrnostní podmínky, všude sníh, silnice suchá.

Proč sem píšu tu omáčku? tak sleduj níže..po dvou letech..

Horký asfalt, super nálada, je předemnou vymazlená VTR 1000 a já mám povolení vyrazit vpřed.Druhej litr který sedlám, první do V.

Rozjíždím se pozvolna, to kvůli majiteli, ale je vidět, že mu to je buřt, tak heftuju do plnejch, a vyrážim do kopce 1 předek do vzduchu,2,3,4,nádhera laďáčky, je tam spodek to se mi líbí moc, řikám si jede a beru to jako evoluci. Po delší době strávené v sedle, si zkoušim jí vytáčet ale kua fix, já už jsem na konci použitelnejch otáček a chybí mi tam strašně moc, víte čeho, výkonu a emocí. Prostě se cítím ošizen. Při návratu využívám točák a řadim, je to zábavné ale ne sportovní.

KDyž jsem přesedl na cbr tak guma do 5 tisíc otáček, ale co se dělo nad 8 tisícema, bylo přesně to, proč jsem si ho koupil, když se točí je to supersport.

Dnes si řikám, že bych VTRku ujel. Je to litr, já mám šestku, koní podobně, váha podobná...


Myslím, že by jsi mu neujel,ale hlavní je, že ti sedí tvoje mašina a že máš tu vysněnou. Není totiž důležitý ukazovat kámošům záda. To dělají většinou mladí zobánci, co mají potřebu si něco dokazovat....soudím podle sebe.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 00:10 | Nahoru | #2
Marex> it's always a race.. celej zivot...

raptor se mi libil hrozne moc ale HROZNE MOC.. pred 7-5 lety.. pak me to preslo.. ale vkus kazdehjo soudruha dle jeho preferenci..

jak jsi psal kubvatorovi vysnena motorka....taks me privedl k zamysleni nad tim, co by to melo bejt abych mohl bejt klidnej.. asi jsem to vymyslel..necham si to prosebe.. protoze asi nejaka voda uplyne a mnozna jeste par motorek i rozbiju (a snad vyvaznu ve zdravi) nez bude doma..

kazdopadne marexi.. dokud mluvis o motorkach.. a pocitech.. neda se na to nic rict.. kazdyho pocity jsou necim podlozeny.. nekdo ma jiny zebricek hodnot nez druhej, nekdo jen jeste nema dost in´formaci.. nektery lidi taky jen lzou a kecaj..

Ale jakmile zacnes mluvit o lidech ktery neznas, rikat o nich co si myslej.. tak jen plácás a plácás.
No a pak si taky trochu protirecis.. ty supersporty kterejm stacis a nepotrebujes na to vykon.. bych snad rači ani nechtel vidcet..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 09:52 | Nahoru | #3
Marex> tak přesně chápu tvůj úhel pohledu a částečně souhlasim. Ale je tu několik skupin lidí...
- ti co jezděj kudlu a točí to do němoty(prostě tu motorku používají jako nářadí k čemuž byla sestrojena)
-ti co to berou jako, jdu se projet, užít si to, poslechnout si motor, sem tam za to zatáhnout, svezu bábovku atd.
-a bublaniny

všechno jsou to motorkáři a všichni jsou rádi za ten motor. Nás zajímá teĎ skupina první, ty co využívaj potenciál motorky. A když budu jezdit sám, tak mi to bude víc buřt(ty rozdíly).
Pak jedeš v bandě, 4 válci za to zatáhnou, vytočej to co to de, a ty se jim na dvouválu vzdaluješ. V tu chvíli si asi řekneš, já jim chci taky ukázat záda., pojezdit je.

Na šestce musíš jen podřazovat, jinak tě dvouvál pojezdí. Ale bavíme se o těch, co na tom umí.

Strašně se těším na jaře a na nějaký ten sprint, prostě mít přímé srovnání. Ale zas to bude víc v jezdci a porovnání mlživé.

A VTRko bych klidně jezdil, krátká jednička, hup na záda jenom plynem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist