paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 12:44 | Nahoru | #1

tkubik2004 píše: Marex> tak přesně chápu tvůj úhel pohledu a částečně souhlasim. Ale je tu několik skupin lidí...
- ti co jezděj kudlu a točí to do němoty(prostě tu motorku používají jako nářadí k čemuž byla sestrojena)
-ti co to berou jako, jdu se projet, užít si to, poslechnout si motor, sem tam za to zatáhnout, svezu bábovku atd.
-a bublaniny

všechno jsou to motorkáři a všichni jsou rádi za ten motor. Nás zajímá teĎ skupina první, ty co využívaj potenciál motorky. A když budu jezdit sám, tak mi to bude víc buřt(ty rozdíly).
Pak jedeš v bandě, 4 válci za to zatáhnou, vytočej to co to de, a ty se jim na dvouválu vzdaluješ. V tu chvíli si asi řekneš, já jim chci taky ukázat záda., pojezdit je.

Na šestce musíš jen podřazovat, jinak tě dvouvál pojezdí. Ale bavíme se o těch, co na tom umí.

Strašně se těším na jaře a na nějaký ten sprint, prostě mít přímé srovnání. Ale zas to bude víc v jezdci a porovnání mlživé.

A VTRko bych klidně jezdil, krátká jednička, hup na záda jenom plynem.



Víš, ona ta skupina lidí, co to točej a jezděj kudlu na okrskách, nebo na dálnicích ty 3 kila, je dost riziková. Mnohem rizikovější, než tebou zmíněná skupina 2 -ta je mi bližší. Jak moje malá dosáhla 2 let, dost jsem ubral plyn. Vzpomínám si na to, jak se na Farině promenádovali hošani na GSXR, CBR...litry, šestky... a já se v těch klikaticích každýho držel celkem v klidu. Vloni už jsem na to už dlabal. Radši si to dám sám. Z ostra,ale tak, abych dojel domů. Párkrát tě něco hodně vytrestá a když to přežiješ, vezmeš si z toho ponaučení.... nebo možná ne a štěstí nemá vždycky čas. Naposledy mi na mokru ujel předek, pže byl v zatáčce olej (na mokrým asfaltu to není vidět!!!!) a můžu ti říct, že už v tom místě za deště strkat zadek dovnitř zatáčky nebudu. Další story- Nahání mě maník ve sportovním BMW kdesi na Vysočině. Silnice pěkná, ohřátá, tahám a borec je na konci rovinky těsně za mnou. Už to lámu do rychlý levý a najednou mi z protisměru ukazují 2 kluci na sajdě, že mám zpomalit...za zatáčkou policajti, záchranka, havrani a mezi tím vším leží bike bez předních šavlí a ty i s kolem leží tak 50m dál. Kluk to nepřežil. Z odpočívadla těsně za !!!!!zatáčkou!!!!! mu tam vjel kombík. A moc dalších historek ze zatáčení.Sám budeš mít taky nějaký a je jenom otázka, jestli jsi se poučil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 12:55 | Nahoru | #2
Marex> mě se líbí, že si každej píše omáčku k obrazu svému a třeba i neutrální a na konci si prosazuje jen to své moudro. Porovnával jsem 2vál vs 4 vál. A jen pro upřesnění jsem sedlo už několikrát opustil. Díky štěstí v přijatelných rychlostech, a kdyby bylo podle mě, než na silnici vyrazim, tak ji nechám celou uzavřít, pokácim stromy, vyfrézuju pařezy a zasypu to tunama písku na únikové zóny. ale to sem nechci tahat. Byla fakt řeč, že srovnatelný objem ve dvouválci oproti čtyřválci nejede!!! nepřipadá ti to tak?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist