paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

4 reakcí na tento příspěvek malej litr

29.1.2011 v 22:45 | Nahoru | #1
Se snažim čumět na film a v půlce už ani nevnímám zapatou televizi. Zapadnul jsem totiž mezi tyto řádky virtuálního souboje 2V vs 4v a jeho subjektivní a objektivní hodnocení.

můžu přihodit srovnání VTR 1000 r.v.2001 a CBR 600 F r.v. 2000

CBRko sedlám už třetím rokem a tak nějak jsme se sžili, ale já ji už nějak přerostl.

Vrátím se tři roky zpět. Přestupuju na první šestikilo z douválcového GS 500 a mám hned tři testovací jízdy.

Hornet 600, SV 650 a cbr 600 f. Začínám Hornetem, který je v nejlepšim tech stavu. Dobrá ergonomie, všechno funguje, bomba řazení, tahám za to, motorka poslouchá, zatáčí, když to vezmu do plnejch, tak čaruje úsměv a letí vpřed, zatáčka se přibližuje....a strašně to fouká.
Přesedlám na CBRko, sportovnější posed. Kapoty u mě získávají body.
. Stejná cesta, stejný místo(tam kde jsem za to vzal s Hornetem) jedu asi 60 KM/HOD... dávám za jedna, plnej kotel pámp 2 pámp 3, řev, otáčkoměr v červeném, kouknu před sebe a jdu plnou silou na brzdy, zatáčku jsem projel. Kupujuuu, bylo první co mě napadlo.

Sv 650 jsem si vyzkoušel už jen ze zvědavosti. Pobavilo mě ustřelování zadku při rozjezdu a krásný zátah do 100-120 pak nic.

Povětrnostní podmínky, všude sníh, silnice suchá.

Proč sem píšu tu omáčku? tak sleduj níže..po dvou letech..

Horký asfalt, super nálada, je předemnou vymazlená VTR 1000 a já mám povolení vyrazit vpřed.Druhej litr který sedlám, první do V.

Rozjíždím se pozvolna, to kvůli majiteli, ale je vidět, že mu to je buřt, tak heftuju do plnejch, a vyrážim do kopce 1 předek do vzduchu,2,3,4,nádhera laďáčky, je tam spodek to se mi líbí moc, řikám si jede a beru to jako evoluci. Po delší době strávené v sedle, si zkoušim jí vytáčet ale kua fix, já už jsem na konci použitelnejch otáček a chybí mi tam strašně moc, víte čeho, výkonu a emocí. Prostě se cítím ošizen. Při návratu využívám točák a řadim, je to zábavné ale ne sportovní.

KDyž jsem přesedl na cbr tak guma do 5 tisíc otáček, ale co se dělo nad 8 tisícema, bylo přesně to, proč jsem si ho koupil, když se točí je to supersport.

Dnes si řikám, že bych VTRku ujel. Je to litr, já mám šestku, koní podobně, váha podobná...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

29.1.2011 v 23:49 | Nahoru | #2

tkubik2004 píše: Se snažim čumět na film a v půlce už ani nevnímám zapatou televizi. Zapadnul jsem totiž mezi tyto řádky virtuálního souboje 2V vs 4v a jeho subjektivní a objektivní hodnocení.

můžu přihodit srovnání VTR 1000 r.v.2001 a CBR 600 F r.v. 2000

CBRko sedlám už třetím rokem a tak nějak jsme se sžili, ale já ji už nějak přerostl.

Vrátím se tři roky zpět. Přestupuju na první šestikilo z douválcového GS 500 a mám hned tři testovací jízdy.

Hornet 600, SV 650 a cbr 600 f. Začínám Hornetem, který je v nejlepšim tech stavu. Dobrá ergonomie, všechno funguje, bomba řazení, tahám za to, motorka poslouchá, zatáčí, když to vezmu do plnejch, tak čaruje úsměv a letí vpřed, zatáčka se přibližuje....a strašně to fouká.
Přesedlám na CBRko, sportovnější posed. Kapoty u mě získávají body.
. Stejná cesta, stejný místo(tam kde jsem za to vzal s Hornetem) jedu asi 60 KM/HOD... dávám za jedna, plnej kotel pámp 2 pámp 3, řev, otáčkoměr v červeném, kouknu před sebe a jdu plnou silou na brzdy, zatáčku jsem projel. Kupujuuu, bylo první co mě napadlo.

Sv 650 jsem si vyzkoušel už jen ze zvědavosti. Pobavilo mě ustřelování zadku při rozjezdu a krásný zátah do 100-120 pak nic.

Povětrnostní podmínky, všude sníh, silnice suchá.

Proč sem píšu tu omáčku? tak sleduj níže..po dvou letech..

Horký asfalt, super nálada, je předemnou vymazlená VTR 1000 a já mám povolení vyrazit vpřed.Druhej litr který sedlám, první do V.

Rozjíždím se pozvolna, to kvůli majiteli, ale je vidět, že mu to je buřt, tak heftuju do plnejch, a vyrážim do kopce 1 předek do vzduchu,2,3,4,nádhera laďáčky, je tam spodek to se mi líbí moc, řikám si jede a beru to jako evoluci. Po delší době strávené v sedle, si zkoušim jí vytáčet ale kua fix, já už jsem na konci použitelnejch otáček a chybí mi tam strašně moc, víte čeho, výkonu a emocí. Prostě se cítím ošizen. Při návratu využívám točák a řadim, je to zábavné ale ne sportovní.

KDyž jsem přesedl na cbr tak guma do 5 tisíc otáček, ale co se dělo nad 8 tisícema, bylo přesně to, proč jsem si ho koupil, když se točí je to supersport.

Dnes si řikám, že bych VTRku ujel. Je to litr, já mám šestku, koní podobně, váha podobná...


Myslím, že by jsi mu neujel,ale hlavní je, že ti sedí tvoje mašina a že máš tu vysněnou. Není totiž důležitý ukazovat kámošům záda. To dělají většinou mladí zobánci, co mají potřebu si něco dokazovat....soudím podle sebe.

(reakce na) malej litr

30.1.2011 v 08:46 | Nahoru | #3

tkubik2004 píše: ...můžu přihodit srovnání VTR 1000 r.v.2001 a CBR 600 F r.v. 2000

KDyž jsem přesedl na cbr tak guma do 5 tisíc otáček, ale co se dělo nad 8 tisícema, bylo přesně to, proč jsem si ho koupil, když se točí je to supersport.

Dnes si řikám, že bych VTRku ujel. Je to litr, já mám šestku, koní podobně, váha podobná...


Asi máš pravdu.CBR600F jsem měl dva roky a myslím,že VTR1000F by pojezdila.(Měl jsem možnost projet ji.)Podle mě je VTR jeden z mála litrových V2 ktery se má srovnavat s čtyřválcovýma šestkama.Většina 1000V2 ze 750Ř4.Prostě to není superbik od toho tady je SP.Honda má své motorky hezky rozdělené..může si to jako největší vyrobce motorů dovolit.Měla cesťák CBR600F a supersport 600RR a mezi tím 600FSport.To samé u VTR1000F a VTR1000SP.Každy si mohl vybrat model a pak ještě k čemu ho chce využívat

Naposledy editováno 30.01.2011 08:55:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

30.1.2011 v 09:37 | Nahoru | #4
tkubik2004> To je nesmysl, ne CBR600F bys nepředjel ani felicii...dyk to absolutně netáhne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 09:22 | Nahoru | #5

tkubik2004 píše: Dnes si řikám, že bych VTRku ujel. Je to litr, já mám šestku, koní podobně, váha podobná...



na okruhu bys neujel a na silnici bych to viděl spíš pro vtr, je to jednodušší jet rychle, ale pokud by byli oba piloti dobří tak taky nastejno.

e: gramatika ...

Naposledy editováno 31.01.2011 09:23:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist