paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:21 | Nahoru | #1

Stev píše: na okruhu bys neujel a na silnici bych to viděl spíš pro vtr, je to jednodušší jet rychle, ale pokud by byli oba piloti dobří tak taky nastejno.

e: gramatika ...



podle me bude muset bejt ten na VTR lepsi ridic aby stacil cebru.. ten ctyrvalec pro blby je podle me zlatej a blbuvzdorenj.. ale to je jen muj nicim nepodlozenej nazor

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

31.1.2011 v 10:49 | Nahoru | #2

R1PYCO píše: podle me bude muset bejt ten na VTR lepsi ridic aby stacil cebru.. ten ctyrvalec pro blby je podle me zlatej a blbuvzdorenj.. ale to je jen muj nicim nepodlozenej nazor



jenže se bavíme o šestistovce a tam se člověk musí snažit aby to jelo, když člověk jede klidněji tak je to pomalý, vtr jede i když zrovna tolik nepotřebuju. Třeba když vezmu klidnou svižnou jízdu, tak tam potřebuju mnohem menší úsilí, oproti šestistovce. A aby to cebro jelo stejně rychle znamená to otáčky pořád v červeným.

Tohle není teorie, mám to vyzkoušený.

Jinak já vlastně nevím o čem ta blbuvzdornost je, nikdy jsem to nepochopil, je přece jasně daný kde ten motor jede a kde ne a podle toho ho v těch otáčkách provozuju ...

(reakce na) malej litr

31.1.2011 v 19:39 | Nahoru | #3

R1PYCO píše: podle me bude muset bejt ten na VTR lepsi ridic aby stacil cebru.. ten ctyrvalec pro blby je podle me zlatej a blbuvzdorenj.. ale to je jen muj nicim nepodlozenej nazor


[lol]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist