Mí někdo u CRF1100 ATAS naježděné oba podvozky?
Jezdím 60% sám a 40% naloženej, nebo psíš přeloženej.
Teď mám obyč podvozek. Nastavil jsem tlumení a odskok na sebe sólo, a naložení řeším jen předpětím zadku.
Má cenu uvažovat o změně za EERA? Kromě toho, že je u EERA nastavování podvozku snazší, tak se nastavuje předek i zadek, že? . Nastavuje si to kromě předpětí i zbytek - tedy tlumení i odskok? (nahoře na předku chybí štělovací štouby, dolů jsem nekoukal, a na zadku nevím).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ATAS vs GS nebo [1, 2] BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin ... | Jakub-1 | 55 | Včera v 18:27 Komja |
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | fanda5 | 3 | 17.6.2024 v 15:54 Bigbear |
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bigbear | 59 | 17.6.2024 v 15:50 Bigbear |
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Dušan_Sihelský | 727 | 4.4.2024 v 12:27 dave-lister |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |