Ptám se proto, že mě to asi čeká od druhého válce se linou kovové zvuky a při volnoběhu když se ohřeje tak nemaže teda dle kontrolky a to tam už leju hustší olej 20w50 a žere asi 0,5L na 1000km. Po koupi před 4 lety od předchozího majitele tam chyběl asi 1L oleje.
Naposledy editováno 29.06.2015 13:44:22
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru
2 reakcí na tento příspěvek GO motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru
Ivoš83 píše: gugo> Mám pocit že ten první odkaz podle fotky je z TA650?
Jo to ja taky, ale v textu bylo 600 . Podle me se nevyplati delat GO motoru, kdyz bezne sezenes motor s hitorii kolem 10k.
To vyndas, jenom za 3k vtom budes na loziskach, (spis si myslim ze vic) . gufera, pak zjistis ze potrebujes novy valce, aspon 3k. Repase hlavy 2x tesneni po litru, gufera, zabrousit sedla.... jako bral bych motor , to mas vymeneny za pulden a jedes.
Jestli to chceš řešit za rouzumné peníze, tak za pětikilo kup nová gufera na ventilech, zkontroluj rozvoďáky a požádně si poslechni, jestli to cvakání není spojka. Když gufera se spotřebou oleje nehnou, tak sada nových pístních kroužků ti na pár desítek tisíc situaci vylepší (pokud není nějak zásadně vyběhaný válec). Jít do výbrusu, nových pístů, čepů, šál, apod. je nesmysl. Okolo motorů z Transalpů a Afriky se pohybuji dost dlouho, ale ještě jsem neviděl motor, který by odešel na klice díky prostému opotřebení najetými kilometry. Těch pár motorů, co odešlo na klice, jelo vždy bez oleje a umřelo během chvilky, žádné postupné cvakání půl sezóny až do zadření.