globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GO motoru
 
14.6.2015 v 20:13
Ahoj, řešil už někdo GO motoru? Zdali se to dá v poho doma a nechat udělat jen výbrus a klikovku s ojnicí případně zabroušení ventilů? A zbytek normální mechanika a nebo je potřeba něco specielního co člověk doma nedá ? Dík za zkušenosti .
Ptám se proto, že mě to asi čeká od druhého válce se linou kovové zvuky a při volnoběhu když se ohřeje tak nemaže teda dle kontrolky a to tam už leju hustší olej 20w50 a žere asi 0,5L na 1000km. Po koupi před 4 lety od předchozího majitele tam chyběl asi 1L oleje.

Naposledy editováno 29.06.2015 13:44:22

1 reakcí na tento příspěvek GO motoru

14.6.2015 v 21:29 | Nahoru | #1
Jestli to delas pro zabavu tak prosim, ale jinak se to tragicky nevyplati.
Jednodussi sehnat jetej motor, treba tu nebo tu mas celyho alpa.

2 reakcí na tento příspěvek GO motoru

14.6.2015 v 22:16 | Nahoru | #2
Nechám ti motor TA 600,r.v.99 za 6000-,

(reakce na) GO motoru

14.6.2015 v 22:34 | Nahoru | #3

karlos-transalp píše: Nechám ti motor TA 600,r.v.99 za 6000-,



Bejt tebou beru vcema 10

GO motoru

14.6.2015 v 23:35 | Nahoru | #4
To vím, že se to nevyplatí, ale chci si ho nechat. Za šest to je dobrá cena v jakým je stavu a kolik má najeto? Asi by sme se mohli dohodnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru

14.6.2015 v 23:40 | Nahoru | #5
gugo> Mám pocit že ten první odkaz podle fotky je z TA650?

(reakce na) GO motoru

15.6.2015 v 00:12 | Nahoru | #6
karlos-transalp> Polši mi nejaké foto.Případně nějaké další info . Dík

GO motoru

15.6.2015 v 08:12 | Nahoru | #7
jen s pístama a vybroušením jsi na 15t...kde máš rozvody,ventily ,vodítka,těsnění.....poctivá go přes 40t jinak je to jen oprava nutného

GO motoru

15.6.2015 v 09:05 | Nahoru | #8
Řešil jsem podobnou situaci na deauville, což je stejný motor a po sečtení cen dílů jsem se vyhoup přes 35 000, jen za matroš...
6 000 za motor je supr cena, pokud není ve stejném stavu jako ten Tvůj...

(reakce na) GO motoru

15.6.2015 v 10:01 | Nahoru | #9

Ivoš83 píše: gugo> Mám pocit že ten první odkaz podle fotky je z TA650?



Jo to ja taky, ale v textu bylo 600 . Podle me se nevyplati delat GO motoru, kdyz bezne sezenes motor s hitorii kolem 10k.
To vyndas, jenom za 3k vtom budes na loziskach, (spis si myslim ze vic) . gufera, pak zjistis ze potrebujes novy valce, aspon 3k. Repase hlavy 2x tesneni po litru, gufera, zabrousit sedla.... jako bral bych motor , to mas vymeneny za pulden a jedes.

GO motoru

15.6.2015 v 10:59 | Nahoru | #10
Při přechodu z Jawy na bežnou motorku zároveň končí i předchozí návyky ohledně servisování. Ano, generálkovat motr Jawy je běžný ukon, který moc nestojí a provádí se vcelku pravidelně po X tísících km. U běžné motorky je ale generálka motoru až ta posledmní možnost, o které nikdy (snad ani výrobce) neuvažuje - myslím tím klasická GO výměna všech podstatných dílů, nikoliv jen oprava nějaké lokální závady.

Jestli to chceš řešit za rouzumné peníze, tak za pětikilo kup nová gufera na ventilech, zkontroluj rozvoďáky a požádně si poslechni, jestli to cvakání není spojka. Když gufera se spotřebou oleje nehnou, tak sada nových pístních kroužků ti na pár desítek tisíc situaci vylepší (pokud není nějak zásadně vyběhaný válec). Jít do výbrusu, nových pístů, čepů, šál, apod. je nesmysl. Okolo motorů z Transalpů a Afriky se pohybuji dost dlouho, ale ještě jsem neviděl motor, který by odešel na klice díky prostému opotřebení najetými kilometry. Těch pár motorů, co odešlo na klice, jelo vždy bez oleje a umřelo během chvilky, žádné postupné cvakání půl sezóny až do zadření.
Téma je zamknuto


TOPlist