globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: co nejvyšší výkon
24.6.2012 v 09:44
jak se mám dostat na co nejvyšší výkon aniž bych něco koupil
Předchozí
1 2
Následující

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 09:52 | Nahoru | #1
Hodil to ze skaly , bez koupeni lepsiho karburatoru , zapalovani , upraveneho valce , hlavy a vyfuku lepsiho vykonu nedosahnes

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 09:59 | Nahoru | #2

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 10:19 | Nahoru | #3
co nejvyšší výkon.... aniž bych něco koupil.... víš co kup si děckou tříkolku a jezdi s ní s kopce uděláš líp

1 reakcí na tento příspěvek co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 10:27 | Nahoru | #4
Ty vole vy ste asi ze zkumavky ne,nebyly jste nikdy mladý a nekladli si otázky jak z fíka vytáhnout lepší výkon i když bylo sucho v prkenici lol stačí bejt zručnej a přemejšlet u práce

Naposledy editováno 24.06.2012 10:30:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 10:33 | Nahoru | #5
Fidlous> ale ona i ta hitech svíčka se super mega iridiovým jiskřištěm něco stojí... ono i vyleštění kanálku něco stojí (minimálně musí koupit smirek).... a o tom myšlení při práci.... ten klučina nepřemýšlí ani nad tím jak napsat otázku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 10:59 | Nahoru | #6
Zhubni :D Namaž řetěz a dofoukni kola

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 11:04 | Nahoru | #7
Já bych bejt tebou se na to vysral a našel si bohatou paničku,která ti koupí co budeš chtít

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 11:13 | Nahoru | #8
Další začátečník, co ví o motoru houby a chce dostat z jalové krávy tele. Motor pincka se sice dá vyladit docela dost, ale cena těch úprav (jiný válec, hlava, píst, srovnání a vyleštění kanálů, jiná ojnice a někdy i upravená klika, jiný karbec, filtr, výfuk na míru... ani to není všechno) může hravě překročit cenu celé motorky. A hlavně většina úprav s cílem zvýšení výkonu jde na úkor životnosti motoru.

A krom toho, jestli je ten fichtl na papírech, tak do něj nevrtej a zachovej originální stav. Začíná jich dost ubývat a nezbastlené v dobrém stavu jdou s cenou dost nahoru.

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 11:39 | Nahoru | #9
no zatím mám objednaný válec 60ccm a sportovní filtr a právě teď leštím a vypaluju výfuk a koleno a co se dá dělat s těma kanálkama ?

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 11:43 | Nahoru | #10
a jakej ten karbec by jste mě doporučily pošlete foto a cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 11:44 | Nahoru | #11

mirda1234 píše: Zhubni :D Namaž řetěz a dofoukni kola



a za to jídlo co nebudeš jíst když budeš hubnout můžeš koupit benzín

Jinak kamarád co měl fichtla ho ladil tak, že na každých 5 litrů normálního benzínu lil 1 litr leteckýho benzínu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 11:50 | Nahoru | #12
Hrooch> letecký benzín neboli kerosín je ve své podstatě petrolej tak tedy nevím jak mu to ty koně nahnalo

1 reakcí na tento příspěvek co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 12:32 | Nahoru | #13
tak co s těmi kanálky a tím karburátorem

(reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 12:35 | Nahoru | #14
Tobiáš.> nic budeš se na ně dívat.... použíj tu věc co ti vysí na krku trošku popřemýšlej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 12:37 | Nahoru | #15

HornisGSX píše: Hrooch> letecký benzín neboli kerosín je ve své podstatě petrolej tak tedy nevím jak mu to ty koně nahnalo



Kerosin je kerosin a benzin je benzin Letecke benzin ma vyssi oktanovy cislo.

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 12:38 | Nahoru | #16
karbec tak ho mám pořádně vyčistit

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 12:40 | Nahoru | #17
máš vůbec nějaké pojetí o motorech? víš jakým způsobem se motory ladí? pokud ne tak ani nepřemýšlej o nějaký upravě!!! a to ještě zadarmo!

(reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 12:40 | Nahoru | #18

Koudy01 píše: Kerosin je kerosin a benzin je benzin Letecke benzin ma vyssi oktanovy cislo.


maj recht trošku jsem to poplet

1 reakcí na tento příspěvek co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 12:43 | Nahoru | #19
a jak bych to měl umět když jsem to ještě nedělal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 12:51 | Nahoru | #20
Tobiáš.> jiné zápalko, upravit filtr (vzduchovej), větší karburátor, vybrousit kanálky do většího úhlu popřípadě kitovou sadu, vějířovou hlavu, laděnej vejfuck to je vše co na 2T uděláš aby jsi zvýšil výkon a jestli nic neumíš tak se do toho neser :) obzvlášť do těch kanálků! na to jsou speciální frézky

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 12:51 | Nahoru | #21
Tak jinak. Snazi se ti tu nejakym zpusobem vysvetlit, ze to neni jen tak. Neni to sranda. Odladit motor je otazkou zkusenosti, sikovnosti, citu a nejakych vedomosti...pokud tohle vsechno tak nejak spolnujes, tak urcite dokazes na netu najit plno veci, clanku a navodu o tom, jak postupovat, co je treba udelat a nasledne si z toho vyvodit zaver typu: "Mam na to/ nemam na to/ mam na to, ale nestoji to za to"

Vzhledem k tomu, ze se tu ptas jednou otazkou na docela slozitou vec a tvoje odpovedi neprokazaly nejakou znalost toho, do ceho se chystas, rekl bych, ze nejsi schopen hledat, cist a zjistovat si informace z aspon trochu odbornych clanku a navodu, kterych je na netu i k uprave motoru pincka dost.

Samozrejme mnoho z nas nacinalo s pinckem, chteli sme po nem zazraky, tunit, vylepsovat a mit z neho raketu - to je pochopitelny, ale zkus tomu dat nejakou uroven Projev trosku snahy, nazhav google a vzdelavej se, cti a vyvozuj zavery

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 12:52 | Nahoru | #22
WoxmenRX> jenže jsi pozapoměl, že to chce zadarmo

E: ty voe kolik těch témat si už založil?

Naposledy editováno 24.06.2012 12:55:29

(reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 13:19 | Nahoru | #23
HornisGSX> jen jsem mu navrhnul alternativu s tím ať se už popere sám ... očividně o tom ví kulový tak bejt jím tak ať si vyleští vejfuk a vyčistí karbec a radši jezdí taky jsem před dvěma rokama když jsem začínal jezdit věděl o motorce/motoru hovno a nikdo mi neradil, ale dnes vím víc věcí než lidi okolo mě co jsou s motorkama od mala a neměl jsem fichtla a žádnej podobnej kozí dech

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 13:42 | Nahoru | #24
nevymýšlej voloviny,udělej výbrus,nebo lépe celou generálku a jezdi,jezdi a jezdi-to se ti bude hodit ze všeho nejvíc,beztak brzy přestoupíš na jiný stroj.

je pravda,že fichtl jde natunit poměrně dost,ale taky do toho motoru nasypeš klidně 15tis.kč-aby to něco jelo a životnost se pak měří na hodiny...

na nějaké polovičaté úpravy se rovnou vyser,spolehlivě ti poletí nahoru jen spotřeba a výkon 00prd.

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 13:54 | Nahoru | #25
mě stačí když si koupím válec 60ccm a vyčistím výfuk a koleno a karbec

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 13:55 | Nahoru | #26
a do broušení kanálků bych se radši nepouštěl

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 14:13 | Nahoru | #27
HornisGSX, Koudy01> I prd, velebnosti... Kerosin je petrolej určený pro proudové, turbovrtulové a turbohřídelové motory. Díky kontinuálnímu spalování nemají takové nároky (třeba Su-25 je schopen letět i na obyčejnou motorovou naftu).
A že letecký benzin má více oktanů, také není vždy pravda. Za války se běžně používal benzín s OČ 87 a i dnes se u starších sportovních letounů, vesměs s motory Walter Minor a M337, dodnes používá BL87, omezeně BL95. Ale třeba An-2 dokáže spalovat i 72 oktanový benzín. A to je potom kouř...
Experimentovalo se ale i s naftou, např. motor JuMo 205D, použitý třeba u Ju-86D.

Tobiáš> Když o tom víš kulové, tak se o to moc nepokoušej, kanálky nesmíš brousit, ale vyleštit. A jen výměnou válce za větší dosáhneš maximálně toho, že Ti bude častěji odcházet klika a ojnice. A ten větší válec Ti bude taktéž k ničemu, když ponecháš původní karbec a výfuk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 15:04 | Nahoru | #28
J.M.K.> No, ale to se tu rozepisujes s trosku jinym zamerenim. Hrooch tu vylozene psal o poradnym leteckym benzinu (takovym tom co se nalije do skodovky a pak se s ni jezdi na "volnobeh") a ne nakych srackach horsich jak natural

Naposledy editováno 24.06.2012 15:08:28

(reakce na) co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 15:43 | Nahoru | #29
Koudy01> Ano, ale ten se zas tak často nepoužívá. Stooktanový sice dokáže dost, ale chce to i přizpůsobit motor. Připomnělo mi to dříve běžné závody (sprinty) fichtlů po runwayích a tam bylo hlavní otázkou namíchat ďábelskou pohonnou směs, jejímž základem byl hlavně BL a ether (za flašku klidně přenechal oddílový zdravotník). Však také pincky na konci závodu dojížděly přimejmenším se zapečenými kroužky.

co nejvyšší výkon

24.6.2012 v 19:31 | Nahoru | #30
zajdi do hospody a sedni k nejakymu starymu motorkarovi a treba ti to za pleskacku poladi
Bez penez toho jde hodne,ale musis o tom neco vedet.Rozsirit sani,rozsirit prijem paliva i minimum dela u dvoutaktu dost.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist