1 reakcí na tento příspěvek co nejvyšší výkon
Naposledy editováno 24.06.2012 10:30:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
A krom toho, jestli je ten fichtl na papírech, tak do něj nevrtej a zachovej originální stav. Začíná jich dost ubývat a nezbastlené v dobrém stavu jdou s cenou dost nahoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
mirda1234 píše: Zhubni :D Namaž řetěz a dofoukni kola
a za to jídlo co nebudeš jíst když budeš hubnout můžeš koupit benzín
Jinak kamarád co měl fichtla ho ladil tak, že na každých 5 litrů normálního benzínu lil 1 litr leteckýho benzínu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek co nejvyšší výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
HornisGSX píše: Hrooch> letecký benzín neboli kerosín je ve své podstatě petrolej tak tedy nevím jak mu to ty koně nahnalo
Kerosin je kerosin a benzin je benzin Letecke benzin ma vyssi oktanovy cislo.
1 reakcí na tento příspěvek co nejvyšší výkon
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
Vzhledem k tomu, ze se tu ptas jednou otazkou na docela slozitou vec a tvoje odpovedi neprokazaly nejakou znalost toho, do ceho se chystas, rekl bych, ze nejsi schopen hledat, cist a zjistovat si informace z aspon trochu odbornych clanku a navodu, kterych je na netu i k uprave motoru pincka dost.
Samozrejme mnoho z nas nacinalo s pinckem, chteli sme po nem zazraky, tunit, vylepsovat a mit z neho raketu - to je pochopitelny, ale zkus tomu dat nejakou uroven Projev trosku snahy, nazhav google a vzdelavej se, cti a vyvozuj zavery
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
E: ty voe kolik těch témat si už založil?
Naposledy editováno 24.06.2012 12:55:29
je pravda,že fichtl jde natunit poměrně dost,ale taky do toho motoru nasypeš klidně 15tis.kč-aby to něco jelo a životnost se pak měří na hodiny...
na nějaké polovičaté úpravy se rovnou vyser,spolehlivě ti poletí nahoru jen spotřeba a výkon 00prd.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
A že letecký benzin má více oktanů, také není vždy pravda. Za války se běžně používal benzín s OČ 87 a i dnes se u starších sportovních letounů, vesměs s motory Walter Minor a M337, dodnes používá BL87, omezeně BL95. Ale třeba An-2 dokáže spalovat i 72 oktanový benzín. A to je potom kouř...
Experimentovalo se ale i s naftou, např. motor JuMo 205D, použitý třeba u Ju-86D.
Tobiáš> Když o tom víš kulové, tak se o to moc nepokoušej, kanálky nesmíš brousit, ale vyleštit. A jen výměnou válce za větší dosáhneš maximálně toho, že Ti bude častěji odcházet klika a ojnice. A ten větší válec Ti bude taktéž k ničemu, když ponecháš původní karbec a výfuk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co nejvyšší výkon
Naposledy editováno 24.06.2012 15:08:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr | ales799 | 29 | 12.4.2024 v 20:35 elvis78 |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |