kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Lazyfucker> kup si cihlu a pořádně jí hoď, do dálky... Vyjde to nastejno
Řekl bych že ss je o něco málo hezčí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: https://m.youtube.com/watch?v=P7Gi-hbFjCo
Včera ještě trochu nejistě a částečně možná jen na jeden válec, dneska po odkalení karburátorů (nakonec byly čistý) a vyčištění svíček (byly uchcaný) už na jistotu nakonec stačilo stříknout do hrdel karburátorů trochu benzínu, aby se koloběh rozběhl...
velká gratulace.
A teď ho koukej vyfešákovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Řekl bych že ss je o něco málo hezčí
Ten design, s hranatejma světlama z Avie, delali v tý době všichni...
Honzík prostě tu létající cihlu chce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Ten design, s hranatejma světlama z Avie, delali v tý době všichni...
Honzík prostě tu létající cihlu chce
suzuki ne
ono teda asi neni fer srovanvat motorku co v 97 koncila a ktera v 97 zacinala, ale kdyz kouknu na tvoje SS a na TL tak to rozhodne nevypada jako motorky ze stejne dekady.
Naposledy editováno 12.01.2020 11:55:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
katana ma obdelnik kterej zapada do celeho designu tak, ze to vytahli i v 2018
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> jasný, tady máš pravdu. SSo prostě nechali zcela nekriticky az fo 98roku. Tam jim zcela jasně ujel vlak. Komponentama ale zase na počátku 90' let dost nasadili laťku, jakkoli je tahle verze SS pro tu dobu u Ducati méně ceněná
komponenty mi prijdou vzdy umerny cene. kdyz se tu srovnava "top" vybava u duc a rozpoctova u japoncu... tak se nejak prehlizi rozdil nekolik desetitisicu nebo i statisicu v cene. GSXra a TLRa meli v te dobe taky 6ti pist brzdy a USD vidlice... taky TLR bylo za 400tis.... to je ciste jen o tom, jestli zakaznici te ktere znacky to zaplati...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Já chtěl spíš ukázat,že v tu dobu byly ty motorky z dnešního pohledu hnusný všechny..
96 uz byl srad a i 96 fireblade vypada vic soucasne. tim myslim ten totalne zastaralej design SSa na cemz jsme se s freedomem shodli.
ta k1 je preci jen o 10let jinde, tam bych to neresil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> nekonečná debata. Já měl na ZRX taky 6písty Tokkico a brzdily sotva jako starý bremba na SSu. Lidi odjakživa řešili motorky hlavně tabukově. V době mýho SSa mělo hromada 750tek víc koní jak SSo a nikdo neřešil že vozej dalších 20kg navíc - pro brzdy i pro motor. Přehled o tom co stalo tehdy SSo a co GSX-R 750, nebo ZXR 750 fakt nemám, ale hádám že to zas tak moc v neprospěch nebylo. U Ducati výběhovka a u Japonců novinky. Ve srovnání s 888 a 916 by to bylo asi jinak.
no tak mezi SS a GSXR asi zasadni cenovej rozdil nebude, ale taky SS nebude GSXR v nicem prevysovat. V porovnani s 916 nejspis vylezou na povrch nejake rozdily zpusobene tim, ze je 916ka superbike za pul mice...
ale i tak bude ta 916 o hezkejch par kilo tezsi a o hezkejch par koni slabsi
Naposledy editováno 12.01.2020 12:44:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: stračeno hae : https://www.motorka...1442085.html [/quote]
Twl, mě přijde že je to furt ta z Děčína co se ji srala elektitka a furt nemá o moc víc najeto
Naposledy editováno 12.01.2020 12:52:33
assassin píše: 96 uz byl srad a i 96 fireblade vypada vic soucasne. tim myslim ten totalne zastaralej design SSa na cemz jsme se s freedomem shodli.
ta k1 je preci jen o 10let jinde, tam bych to neresil...
Ty dvě Sůzy co sem dal jako příklad se vyráběly v roce 90.Stejně jako v tu dobu ještě celkem novinka K1 a Freedomovo edna.Že Italové na chvíli zaspali a Japonci nasadili tu modernější stále nehezkou hroudu,co obdivuješ je ohledně designu 90tek celkem okrajový a přestože je ta K1 fakt těžkopádná a z dnešního pohledu trochu směšná,tak je to z těch zmiňovaných největší hvězda a typickej představitel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: velká gratulace.
A teď ho koukej vyfešákovat
Díky, jo, plánuju na tom i jezdit napřed technickou a pak s tim zkusim něco provést, už mám plnou hlavu nápadů, to zase dopadne tvl
Otázka na Freedoma, přijde mi, že z těch vejfuků nejde moc tlak, je to normální? Když dám ruku za vejfuk u Duka, tak to střílí do dlaně, u Monstera o poznání míň... A další otázka, zkusil jsem to cvičně projet po parkovišti, jen na jedničku, a když jsem přidal víc plynu, tak vyskočila a padnul tam neutrál. Je možný že je třeba moc našponovaný lanko spojky? Je fakt že zabírá na milimetru...
Naposledy editováno 12.01.2020 13:00:33
ale je to fuk. ja bych doma nechtel ani jedno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Díky, jo, plánuju na tom i jezdit napřed technickou a pak s tim zkusim něco provést, už mám plnou hlavu nápadů, to zase dopadne tvl
Otázka na Freedoma, přijde mi, že z těch vejfuků nejde moc tlak, je to normální? Když dám ruku za vejfuk u Duka, tak to střílí do dlaně, u Monstera o poznání míň... A další otázka, zkusil jsem to cvičně projet po parkovišti, jen na jedničku, a když jsem přidal víc plynu, tak vyskočila a padnul tam neutrál. Je možný že je třeba moc našponovaný lanko spojky? Je fakt že zabírá na milimetru...
vyskakovani kvaltu nema se spojkou moc spolecneho, to jsi spis ten kvalt nedoradil. no a nebo uz je prevodovka nacnuta...
jeden lauf vs dva a zdechlej motor no.. co bys nechtel nehledej problemy kde nejsou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: assassin> díky, no, taky jsem si právě říkal že spojkou to asi úplně nebude no, ještě se mi po tom pádu trochu kříží řadička se stojánkem, tak třeba to bude tim... Problémy už fakt nehledám, jen když se to po takový době povedlo, rád bych, aby bylo v cajku i to ostatní a tyhle dvě věci mě trochu zarazily
jo tou radickou by to klidne byt mohlo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: no tak mezi SS a GSXR asi zasadni cenovej rozdil nebude, ale taky SS nebude GSXR v nicem prevysovat. V porovnani s 916 nejspis vylezou na povrch nejake rozdily zpusobene tim, ze je 916ka superbike za pul mice...
ale i tak bude ta 916 o hezkejch par kilo tezsi a o hezkejch par koni slabsi
Já se od jistý doby s tebou nechci pouštět do těhlech diskusí. Půl milionu v 97.roce? O pár kilo těžší? Já fakt nevím... Ale připustím, že máš pravdu. Jsem po stěhování, nemocech a svátcích unavený... Nestojí mi to za to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Já se od jistý doby s tebou nechci pouštět do těhlech diskusí. Půl milionu v 97.roce? O pár kilo těžší? Já fakt nevím... Ale připustím, že máš pravdu. Jsem po stěhování, nemocech a svátcích unavený... Nestojí mi to za to
no ja se s tebou taky hadat nechci, protoze svoje dojmy povysujes nad fakta. tohle neni tak slozity vzit dobovej cenik a nebo technicky specifikace. A jeste to podas tak, ze ja si vymejslim a tobe nestoji za to se mnou diskutovat...
u TLR vim jiste, ze v te dobe byla lehce pres 400tis. u Duc nevim, mozna byla levnejsi, ale nepredpokladam to.
gsxr 750 kolem roku 96 ma asi 180kg sucha
ducati 916/996 ma 200kg sucha
Naposledy editováno 12.01.2020 13:17:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Celkem k světu měli kapoty.U naháčů nevim,co bych hezkýho našel..
Ty 2 kulatý světla za sklem ale moc pokrokový nebyly
Ta Liborovo Edna měla výhodu,ze už na konci výrobního cyklu vypadala jako nadejnej youngtimer
K těm Benelli a MM.Sem tak jako bloudil jeden čas po těchhle klubech a nájezdy napohodu kolem 100kkm tam jsou vidět celkem často.U ty Benelli to chce teda trochu štěstí asi a vědět jakou péči ji dát.Tam je fakt škoda,ze o vychytání much po koupi fabriky neměli Číňani vůbec zájem.Zabili krásný motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: zmulin> pěkná, ale třetí sráč už nechci
Cák nechceš, plot už máš a já bych se ti nabídl na občasný venčení, když by ti ty hebely všechny jen stály v garáži. Ani bych za to nechtěl nic zaplatit třeba!