kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: velká gratulace.
A teď ho koukej vyfešákovat
Díky, jo, plánuju na tom i jezdit napřed technickou a pak s tim zkusim něco provést, už mám plnou hlavu nápadů, to zase dopadne tvl
Otázka na Freedoma, přijde mi, že z těch vejfuků nejde moc tlak, je to normální? Když dám ruku za vejfuk u Duka, tak to střílí do dlaně, u Monstera o poznání míň... A další otázka, zkusil jsem to cvičně projet po parkovišti, jen na jedničku, a když jsem přidal víc plynu, tak vyskočila a padnul tam neutrál. Je možný že je třeba moc našponovaný lanko spojky? Je fakt že zabírá na milimetru...
Naposledy editováno 12.01.2020 13:00:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Díky, jo, plánuju na tom i jezdit napřed technickou a pak s tim zkusim něco provést, už mám plnou hlavu nápadů, to zase dopadne tvl
Otázka na Freedoma, přijde mi, že z těch vejfuků nejde moc tlak, je to normální? Když dám ruku za vejfuk u Duka, tak to střílí do dlaně, u Monstera o poznání míň... A další otázka, zkusil jsem to cvičně projet po parkovišti, jen na jedničku, a když jsem přidal víc plynu, tak vyskočila a padnul tam neutrál. Je možný že je třeba moc našponovaný lanko spojky? Je fakt že zabírá na milimetru...
vyskakovani kvaltu nema se spojkou moc spolecneho, to jsi spis ten kvalt nedoradil. no a nebo uz je prevodovka nacnuta...
jeden lauf vs dva a zdechlej motor no.. co bys nechtel nehledej problemy kde nejsou