kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> nekonečná debata. Já měl na ZRX taky 6písty Tokkico a brzdily sotva jako starý bremba na SSu. Lidi odjakživa řešili motorky hlavně tabukově. V době mýho SSa mělo hromada 750tek víc koní jak SSo a nikdo neřešil že vozej dalších 20kg navíc - pro brzdy i pro motor. Přehled o tom co stalo tehdy SSo a co GSX-R 750, nebo ZXR 750 fakt nemám, ale hádám že to zas tak moc v neprospěch nebylo. U Ducati výběhovka a u Japonců novinky. Ve srovnání s 888 a 916 by to bylo asi jinak.
no tak mezi SS a GSXR asi zasadni cenovej rozdil nebude, ale taky SS nebude GSXR v nicem prevysovat. V porovnani s 916 nejspis vylezou na povrch nejake rozdily zpusobene tim, ze je 916ka superbike za pul mice...
ale i tak bude ta 916 o hezkejch par kilo tezsi a o hezkejch par koni slabsi
Naposledy editováno 12.01.2020 12:44:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: no tak mezi SS a GSXR asi zasadni cenovej rozdil nebude, ale taky SS nebude GSXR v nicem prevysovat. V porovnani s 916 nejspis vylezou na povrch nejake rozdily zpusobene tim, ze je 916ka superbike za pul mice...
ale i tak bude ta 916 o hezkejch par kilo tezsi a o hezkejch par koni slabsi
Já se od jistý doby s tebou nechci pouštět do těhlech diskusí. Půl milionu v 97.roce? O pár kilo těžší? Já fakt nevím... Ale připustím, že máš pravdu. Jsem po stěhování, nemocech a svátcích unavený... Nestojí mi to za to