kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: no tak mezi SS a GSXR asi zasadni cenovej rozdil nebude, ale taky SS nebude GSXR v nicem prevysovat. V porovnani s 916 nejspis vylezou na povrch nejake rozdily zpusobene tim, ze je 916ka superbike za pul mice...
ale i tak bude ta 916 o hezkejch par kilo tezsi a o hezkejch par koni slabsi
Já se od jistý doby s tebou nechci pouštět do těhlech diskusí. Půl milionu v 97.roce? O pár kilo těžší? Já fakt nevím... Ale připustím, že máš pravdu. Jsem po stěhování, nemocech a svátcích unavený... Nestojí mi to za to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Já se od jistý doby s tebou nechci pouštět do těhlech diskusí. Půl milionu v 97.roce? O pár kilo těžší? Já fakt nevím... Ale připustím, že máš pravdu. Jsem po stěhování, nemocech a svátcích unavený... Nestojí mi to za to
no ja se s tebou taky hadat nechci, protoze svoje dojmy povysujes nad fakta. tohle neni tak slozity vzit dobovej cenik a nebo technicky specifikace. A jeste to podas tak, ze ja si vymejslim a tobe nestoji za to se mnou diskutovat...
u TLR vim jiste, ze v te dobe byla lehce pres 400tis. u Duc nevim, mozna byla levnejsi, ale nepredpokladam to.
gsxr 750 kolem roku 96 ma asi 180kg sucha
ducati 916/996 ma 200kg sucha
Naposledy editováno 12.01.2020 13:17:33