globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:14 | Nahoru | #68041

Tifone píše: zmulin> hele jako nic proti Alfám. Dokonce se mě i líběj. Jen když teda píšeš jak jsou mega giga top. Tak proč kurva ta továrna skoro krachuje


Protoze neznam nikoho, komu vmby se Alfa nesrala..
Nejsem zaujatej, mam rad tu znacku, ale asi bych si nekoupil. Byl jsem kousek od 159 Q4 v kombajnu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:15 | Nahoru | #68042

assassin píše: Petta> Peknej fazer


Vysavac..
Je to pekny a za dobrou cenu, tak uvidime..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:17 | Nahoru | #68043
assassin> Třeba unifikace podvozkovejch platforem u koncernu. Starej superb na podvozkovejch komponentech Passatu, později A3 a teď už vůbec nevím. Sami Škodováci přiznávají downgrade.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:19 | Nahoru | #68044
Petta> ty s Metelem ještě mluvíš?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:19 | Nahoru | #68045
Me se alfa libi a ta ctyrlistkova dzulie fakt hodne ... ale kdybych mel v kapse na ni prachy a chtel si koupit takovy auto tak stejne nakonec vezmu M3/M4

Ten divokej zvuk V6 je takovej emotivni, ale me vzdycky nakonec vic imponuji ty technicky "lepsi" reseni nez ty "srdcovy" - a ta foukana R6 u bmw je proste nejdokonalejsi motor co znam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:21 | Nahoru | #68046

t_freedom píše: assassin> Třeba unifikace podvozkovejch platforem u koncernu. Starej superb na podvozkovejch komponentech Passatu, později A3 a teď už vůbec nevím. Sami Škodováci přiznávají downgrade.



To je priklad technickeho reseni? Starej superb je horsi nez co z minulosti? A novej je teda jeste horsi nez ten starej? V cem? V cem je mqb oktavka horsi nez dvojkova? Skodovaci naplacaj kupu nesmyslu

Muj mechanik taky rika, ze dvojkova v70 je top a trojkova je smejd ... mno a jestli to tak je asi muzes posoudit sam, ja chtel kvuli levnejsimu servisu jit z mk3 na mk2 a po vyzkouseni me ten napad rychle presel

Naposledy editováno 25.10.2019 19:26:02

Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:27 | Nahoru | #68047
Asi jsem to dneska ukončil, už se má ochlazovat a asfaltu přestávám věřit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:32 | Nahoru | #68048
Tifone> Nikdy nevyrabely velký kvanta aut,delaj blby rozhodnutí,jako třeba stopka 159,místo faceliftu a 6 let mezera,slabej marketing a tak.Je to s nima těžký no..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:36 | Nahoru | #68049

zmulin píše: Tifone> Nikdy nevyrabely velký kvanta aut,delaj blby rozhodnutí,jako třeba stopka 159,místo faceliftu a 6 let mezera,slabej marketing a tak.Je to s nima těžký no..


Je to škoda protože ty auta jsou fakt pěkny.Sice italský křápy ,ale dýzajnově top. Něco jako teď MV Agusta a kdysi Ducati

Naposledy editováno 25.10.2019 19:38:03

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:40 | Nahoru | #68050

t_freedom píše: Petta> ty s Metelem ještě mluvíš?


Jsou tam nastavena jina pravidla tentokrat. Ale jo, jsem nepoucitelnej a mozna se spalim podruhy. Ale kde jinde mam koupit Agustu?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:40 | Nahoru | #68051
assassin> To nový musí bejt furt holota,aby se s tím dalo normálně jezdit.Servis. intervaly u nich nezjistuju,jen sem reagoval na Libora,ze to má 150kkm na pohodu,čemuž bez nějakýho velkoservisu neverim.
Jak je na tom ta tvoje M4?
https://m.autorevue....i-nez-pagani-zonda-f
Mmch když už hejtuju to BMW,tak to je ta priposrana továrna,co když do DTM vlitla kdysi Alfa,tak si prosadili závaží pro vítěze a pak teda ještě smazat z předního okna handicap,když jim dávali i s pytlem cementu?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:45 | Nahoru | #68052
Ze sou Alfy křápy rozhlasujou troubove,co ji nikdy neměli ,nebo socky co si koupili volitanou 156 s milionem kN a setrej na servisu.
Měl sem 2 a obě vydržely i my hovadsky zacházení celkem bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:51 | Nahoru | #68053


Tohle bych ale i tak moc rad měl

Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 19:59 | Nahoru | #68054
Zmulin: ten servis na ty obyc nebude takova darda - samo ze musis brat v uvahu, ze je to auto za 3M. Ale rozhodne se tam nedela motor co 50-100k. Ono to neni nic extra divokyho, 3.8 a 350koni...

Servis M4 myslis? Muzu zjistit, ale on si tyhle auta nechava rok, dva a za tu dobu neni treba nic resit - nechava si jen ty 911.

ja proti alfe nic nemam, jak jsem psal, julia se mi libi, ale kdyby na to prislo sahnu po bawu... a do diskuze o sportovnich uspesich se natahnout nenecham... treba 999 ktera ve sve dobe v sbk valcovala konkurenci mam doma a uz jsem toho k ni napsal dost. Ja nejsem zavodni pilot a nejezdil bych s tim autem na okruhu - podle toho bych vybiral a myslim, ze bmw by pri volbe rozumem vyhralo (ono kdybych mel po kapsach 1.7M tak si stejne nekoupim sportak)

Me bohate staci se v tom svezt abych vedel, ze tohle nepotrebuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 20:06 | Nahoru | #68055

Kubák píše: Jsem dnes prvne neprosel stk.Nesviti mi treti brzdovka(v kufru mam nahradni) a po dobiti baterky jsem ji zapomnel pridelat tim uckem ke kastli
Jinak ani zavada,ale pres tohle nejede vlak



Taky jen poznámka kdyby někdo prodával do zahraničí. V pondělí jsem naběhl na úřad se značkou v ruce, že jim to tam hodím tak jako když jsem prodával 848ku do Německa...a všechno proběhne jednodušeji než když prodáváš tady. Bohužel, už i tady musí být evidenčka ne starší 30ti dnů. Tak rudej do běla jsem paní vytrhnul tu mou rok starou, kterou jsem měl náhodou ve složce sebou a přepsal propiskou datum . To samozřejmě paní nestačilo a měl jsem smolíka . Říkám, že motorka je už na Slovensku a že před třema rokama to bylo jinak, tak jsem si to už nezjišťoval no. Takže telefonát na Slovač, udělat plnou moc a všechno i se značkou poslat jemu. Naštěstí jsem OPĚT trefil na slušného kupce, ten naložil motorku, jel do Hodonína na evidenčku a na úřad a všechno udělal za mě a dostal na 3 měsíce převozní značku. Tak jen upozornění, že pokud člověk nemá né měsíc starší evidenčku v ruce a chce si motorku přehlásit sám, tak má smolíka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 20:13 | Nahoru | #68056
Frennky> to si nevedel....?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 20:17 | Nahoru | #68057
oioi01> U vývozu to tak nebylo, tak jsem to už nezjišťoval a myslel, že to bude jako minule. Moje blbost . Že musí bejt při převodu tady jsem samozřejmě věděl.

Naposledy editováno 25.10.2019 20:32:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 20:21 | Nahoru | #68058

_Hans_ píše: Tak nejak. Skoda ty motorky je, ze ji delaji jako alternativu "z rozumu" a nedelaji tak eSko. Zrovna treba brzdy asi zase budou slabota.

Ale popravde mit ty penize na porizeni i nasledny servis, tak asi taky koukam po V4 i kdyz ma mnohem vic koni nez dokazu vyuzit :D



Ska je škoda, ale zrovna brzdy zlý nebudou. V dnešní době to je a silnici otázka desek a maximálně pumpy... Spíš lepší podvozek, ale známe, kolik lidí to pozná, že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 20:24 | Nahoru | #68059

assassin píše: Me se alfa libi a ta ctyrlistkova dzulie fakt hodne ... ale kdybych mel v kapse na ni prachy a chtel si koupit takovy auto tak stejne nakonec vezmu M3/M4

Ten divokej zvuk V6 je takovej emotivni, ale me vzdycky nakonec vic imponuji ty technicky "lepsi" reseni nez ty "srdcovy" - a ta foukana R6 u bmw je proste nejdokonalejsi motor co znam.



Mě už by trochu stalo že bramboru má dneska každej. Skoro mi to přijde jako na balkáně, kde zase mají všichni Medvěda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 20:35 | Nahoru | #68060

zmulin píše: Ze sou Alfy křápy rozhlasujou troubove,co ji nikdy neměli ,nebo socky co si koupili volitanou 156 s milionem kN a setrej na servisu.
Měl sem 2 a obě vydržely i my hovadsky zacházení celkem bez problémů


No, chapu, ze na ne nedas dopustit.
Ale Guilietta vecne elektronika, furt neco nefungovalo nebo nejela vubec. 159 porad chcal olej a Guilia elektronika a uz ho dvakrat nechala na ceste.. a to mel min jak 10000 km..
Tak ti nevim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 20:38 | Nahoru | #68061

z.a.j.o.c.h píše: Ska je škoda, ale zrovna brzdy zlý nebudou. V dnešní době to je a silnici otázka desek a maximálně pumpy... Spíš lepší podvozek, ale známe, kolik lidí to pozná, že?


Delala se 959 corse s öhlinsem, treba bude i ta.

Frennky, dobra picovina evidencka pri exportu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 20:40 | Nahoru | #68062
Petta> Proto jsem to psal...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 20:58 | Nahoru | #68063

Petta píše: No, chapu, ze na ne nedas dopustit.
Ale Guilietta vecne elektronika, furt neco nefungovalo nebo nejela vubec. 159 porad chcal olej a Guilia elektronika a uz ho dvakrat nechala na ceste.. a to mel min jak 10000 km..
Tak ti nevim..


Já 156 2.0Jts najel 200kkm.Jen standart servis.Citlivy ramena.V zátěži brala trochu olej.Pred 200kkm zapalovaci cívky cca 3000,- 2ks,pak mi ji ještě slohli.Giulietta objednana hned jak vyšla.Detska nemoc napicu pruchodek do 5 dveří.Nutno presvorkovat.U Srby nemenili olej atd.,tak v cca 90kkm fouklo turbo.To nebyla chyba auta.Prodano s cca 125kkm a teď bude mít ke 200 taky.Jezdi okolo Phy.Kamos Giu několik let operak.Jen jezdil.Dalsi taky s Giu taky jen jezdí.Jeho dcera z Mita do Stelvia 2.0Tb.Na obou slušný nájezdy a jen jezdej.Vsechno benziny.Z klubu ty 2.4 Q4 maj buď 300kkm a víc,nebo přešli na Giulii a tak.
Asi mam štěstí na hezčí obrázek o značce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:00 | Nahoru | #68064
zmulin> tohodle BMW měl náš šéf jako první, když ještě nebyl ani v prodeji, ale né v kabrouši, má ještě pořád dvě

Naposledy editováno 25.10.2019 21:01:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:03 | Nahoru | #68065
zmulin> Ty dneska nikde 'netroubíš' že máš čas psát takhle při pátku večer slohovky ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:10 | Nahoru | #68066

z.a.j.o.c.h píše: Mě už by trochu stalo že bramboru má dneska každej. Skoro mi to přijde jako na balkáně, kde zase mají všichni Medvěda



souhlas, proto pisu, ze nakonec stat pred rozhodnutim julie vs bawo tak nevezmu ani jedno. me by nejvic vyhovovalo, kdyby volho jeste treba 10 let /300tis km vydrzelo

zmulin: ja verim tomu, ze kdyz natrefis na udrzovanou ojetinu a nebo to koupis novy a budes se starat, ze to bude fungovat.... ale rozdil proti tem autum ktery tuhle povest nemaj je prave v tom, ze ty docela casto jezdi ikdyz je majitel prase a na udrzbu totalne kasle.... a to co ma alfa navic dnes uz asi moc lidi neoceni ono ostatne ani neni kde, na tech preplnenejc cestach plnejch vymolu nebo kamer....

jo a julie je na muj vkus az dost usedla - na jednu stranu jo, super sleeper, kdo by v tom cekal 500koni ... ale na druhou stranu bych cekal, ze se na italske krasce designeri odvazou vic... zvlast kdyz italove totalne prekvapili technikou - 500PS V6 a RWD je na dnesni pomery solidni ulet...

Naposledy editováno 25.10.2019 21:14:34

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:12 | Nahoru | #68067

assassin píše: To je priklad technickeho reseni? Starej superb je horsi nez co z minulosti? A novej je teda jeste horsi nez ten starej? V cem? V cem je mqb oktavka horsi nez dvojkova? Skodovaci naplacaj kupu nesmyslu

Muj mechanik taky rika, ze dvojkova v70 je top a trojkova je smejd ... mno a jestli to tak je asi muzes posoudit sam, ja chtel kvuli levnejsimu servisu jit z mk3 na mk2 a po vyzkouseni me ten napad rychle presel



Doprdele, co chceš slyšet? Prostě se unifikuje použití komponent... Řada co měla dříve díly, podvozkový platformy z vyšší střední se díky (tebou hojně užívanýho) cost cuttingu vybavuje řadou z nižších. Spektrum různých platforem se prostě snižuje. Používají se díly skrze několik hmotnostních a velikostních výrobních řád. A nedělej že o tom nevíš... Co ti tu mám jako popisovat, technický řešení.? .. Kurva tlumič z Passatu a tlumič z A3 je prostě rozdíl. A NP má prostě pravdu, stejně co říkají Škodováři (máme 4 lidi v designu) a to že vezmou komponentu z nižší třídy a integrují ji tam, kde byl dřív lepší (čti dražší prvek)... Konec, hotovo. Nic lepšího nemám a můžeš to opět relativizovat jak chceš. JE TO OVŠEM TAK VŠECHNO CO S TIM MŮŽEŠ DĚLAT

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:15 | Nahoru | #68069

zmulin píše: Já 156 2.0Jts najel 200kkm.Jen standart servis.Citlivy ramena.V zátěži brala trochu olej.Pred 200kkm zapalovaci cívky cca 3000,- 2ks,pak mi ji ještě slohli.Giulietta objednana hned jak vyšla.Detska nemoc napicu pruchodek do 5 dveří.Nutno presvorkovat.U Srby nemenili olej atd.,tak v cca 90kkm fouklo turbo.To nebyla chyba auta.Prodano s cca 125kkm a teď bude mít ke 200 taky.Jezdi okolo Phy.Kamos Giu několik let operak.Jen jezdil.Dalsi taky s Giu taky jen jezdí.Jeho dcera z Mita do Stelvia 2.0Tb.Na obou slušný nájezdy a jen jezdej.Vsechno benziny.Z klubu ty 2.4 Q4 maj buď 300kkm a víc,nebo přešli na Giulii a tak.
Asi mam štěstí na hezčí obrázek o značce.


Asi jo.. mozna je to taky o stesti.. jinak je mi stale sympaticka a Giulia je pecka, ta me hodne bere..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:16 | Nahoru | #68070

z.a.j.o.c.h píše: Ska je škoda, ale zrovna brzdy zlý nebudou. V dnešní době to je a silnici otázka desek a maximálně pumpy... Spíš lepší podvozek, ale známe, kolik lidí to pozná, že?



Jo, do provozu je to v pohode i tak jak to je. Ale kdyz jsem byl treba v Sosnovy na Monsteru ze stejnyma brzdama, tak na muj vkus zacly vadnout dost brzo. Ale nemam porovnani s nicim lepsim na okruhu, takze to muze byt jen moje zbozne prani, ze lepsi trmeny rovna se lepsi vydrz :) Druha vec je gumovej projev kvuli ABS. Ale to maji vsechny Ducny a reseni to asi nema :/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist