paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:16 | Nahoru | #1

z.a.j.o.c.h píše: Ska je škoda, ale zrovna brzdy zlý nebudou. V dnešní době to je a silnici otázka desek a maximálně pumpy... Spíš lepší podvozek, ale známe, kolik lidí to pozná, že?



Jo, do provozu je to v pohode i tak jak to je. Ale kdyz jsem byl treba v Sosnovy na Monsteru ze stejnyma brzdama, tak na muj vkus zacly vadnout dost brzo. Ale nemam porovnani s nicim lepsim na okruhu, takze to muze byt jen moje zbozne prani, ze lepsi trmeny rovna se lepsi vydrz :) Druha vec je gumovej projev kvuli ABS. Ale to maji vsechny Ducny a reseni to asi nema :/

(reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:28 | Nahoru | #2

_Hans_ píše: Jo, do provozu je to v pohode i tak jak to je. Ale kdyz jsem byl treba v Sosnovy na Monsteru ze stejnyma brzdama, tak na muj vkus zacly vadnout dost brzo. Ale nemam porovnani s nicim lepsim na okruhu, takze to muze byt jen moje zbozne prani, ze lepsi trmeny rovna se lepsi vydrz :) Druha vec je gumovej projev kvuli ABS. Ale to maji vsechny Ducny a reseni to asi nema :/



Já mám na Monsteru v podstatě to samý, jen ne radial a jak to zvadne, akorát upravím páčku a je klid, takže bych to neviděl jako takovej problém. Ale jako Stylemy na tom budou líp, co tom žádná spíš že brzdy se řeší líp než ty trubky a péra. Na druhou stranu tu vidli měl teď Street RS a lepší bych nepotřeboval, takže to bude asi v cajku motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

25.10.2019 v 21:30 | Nahoru | #3

_Hans_ píše: Jo, do provozu je to v pohode i tak jak to je. Ale kdyz jsem byl treba v Sosnovy na Monsteru ze stejnyma brzdama, tak na muj vkus zacly vadnout dost brzo. Ale nemam porovnani s nicim lepsim na okruhu, takze to muze byt jen moje zbozne prani, ze lepsi trmeny rovna se lepsi vydrz :) Druha vec je gumovej projev kvuli ABS. Ale to maji vsechny Ducny a reseni to asi nema :/



mezi lepsima a horsima brembama podle me nepoznas rozdil. mam na okruhovce CNC brembo a PetrS tam ma v seri M50(nebo jak se nadava tomu trmenu z panigale) jedem stejny desky (ty obyc bremba jsou nic moc, vcetne "levnych" racing ala SA,SC,RC...) a ze zacatku jsme nemohli prijit na to proc me to brzdi lip - bylo to v pumpe, na jeho moto je radialni brembo 16x18 a ja mam accossato 16x16 - ten vic "racing" pivot point dela fakt velkej rozdil. Po vymene brzdi oboje stejne.
asi jedinej rozdil kterej je na tech CNC brzdach znat je, ze se lip vraci desky = roztocis kolo na stojanu a moje se toci dele - mensi odpory. Pro top level zavody to asi smysl ma, ale do provozu spis ne. vetsinou tyhle zavodni brzdice nemaji prachovky a mel bys je po kazdem zavode vycistit....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist