kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
_Hans_ píše: Tak nejak. Skoda ty motorky je, ze ji delaji jako alternativu "z rozumu" a nedelaji tak eSko. Zrovna treba brzdy asi zase budou slabota.
Ale popravde mit ty penize na porizeni i nasledny servis, tak asi taky koukam po V4 i kdyz ma mnohem vic koni nez dokazu vyuzit :D
Ska je škoda, ale zrovna brzdy zlý nebudou. V dnešní době to je a silnici otázka desek a maximálně pumpy... Spíš lepší podvozek, ale známe, kolik lidí to pozná, že?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Ska je škoda, ale zrovna brzdy zlý nebudou. V dnešní době to je a silnici otázka desek a maximálně pumpy... Spíš lepší podvozek, ale známe, kolik lidí to pozná, že?
Delala se 959 corse s öhlinsem, treba bude i ta.
Frennky, dobra picovina evidencka pri exportu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Ska je škoda, ale zrovna brzdy zlý nebudou. V dnešní době to je a silnici otázka desek a maximálně pumpy... Spíš lepší podvozek, ale známe, kolik lidí to pozná, že?
Jo, do provozu je to v pohode i tak jak to je. Ale kdyz jsem byl treba v Sosnovy na Monsteru ze stejnyma brzdama, tak na muj vkus zacly vadnout dost brzo. Ale nemam porovnani s nicim lepsim na okruhu, takze to muze byt jen moje zbozne prani, ze lepsi trmeny rovna se lepsi vydrz :) Druha vec je gumovej projev kvuli ABS. Ale to maji vsechny Ducny a reseni to asi nema :/