jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Johnny83 píše: njn, život holt neni spravedlivej, kdybych já, obyčejnej chudej člověk, chtěl desítku (jako že bych chtěl, když vidim, jaký to dělá z lidí frajery ), tak vypláznu 140 za něco co má "zaručenejch" 30, a nakonec to bude určitě ještě stočená past plná skrytejch závad... ale pracháč koupí top stav za necelý kilo a ještě to má najeto poctivejch 13. no to mi ho vyndej né samo gratulejšn a ať slouží, vyzerá to dobře
I know that feel bro
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
... Jinak ohledně toho stavu motorky já si dycky kontroluju mraky věcí: mimo klasiku jako např. dorazy brejlí, řetězovka atd. si dycky i nakloním moto na policajtu a roztočím kola, tj. ráfky hážou/nehážou a ložiska kol jdou hladce? Pak i odlehčený ložiska v krku jdou hladce/nehladce? Není vůle v čepu zadní kyvky? Olej motoru bez pěny + chladící kapalina čistá, bez olejovýho šlemu? Chladič nerknutej, poklepat rám po celý ploše, není tmelenej a lakovanej? Kuk do nádrže, vše ok?Atd. atd... Naopak např. lehce odřený závažíčka ani škráblej kryt motoru nebo altiku neřeším, bo i já motku v garáži na zem odložil už několikrát anebo ji opřeš o zeď a je to...
Hele spoustu strojů jsem prohlédl a nazdar a odešel - ale co jsem pak kdy koupil, vždycky byly opravdu v pořádku. Takže zatím asi i štěstí žejo, ale základ je vybírat, přebírat, až najednou si u některý moto řekneš: ok, tahle vypadá férově... Viď Grassele, kolik jsi jich - na první pohled pěknejch - vyřadil, nežs vzal tuhle modrou -?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 16.10.2019 12:02:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Johnny83> nn základ je nespěchat, mít v polštáři připravený nějaký ty drobný (pro začátek úplně stačí jen 2-3 miliardy ), třeba i roky si obden jen tak zlehka v inzercích projet nabídku těch modelů, co sis vytipoval a občas se na nějakou zajímavější zajet podívat... A dřív či později natrefíš
...jeste je dobry ze tech vytipovanejch modelu vyloucit italsky stroje
Ja ale teda za sebe muzu rict ze konkretne tahle zatacka je proste divna, tam je neco spatne protoze i me se tam uz nekolikrat stalo ze mi tam predek sklouznul
oxygen píše:
No přece tutoho - hned o víkendu jde na servis a pak si vás s nim povodim ... Když budeš hodný a již nebrblavý, možná tě pak i nechám svézt se, recipročně hehe
PS: za to může tendlencten eee Temný Démon, neměl mne nechat svézt a zavzpomínat, bastard jeden proradná!
Ty vole, nene tak to je slusny. No vypadal si na ni lip nez na ty hajtre
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Kazdopadne aspon pak porovname jestli ta moje ludra jeste jede jak ma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
no, to te napadlo dobre zvlastni pocit kdyz jedes a vsechno se kolem tebe houpe a plave, na to nejak uz nejsem zvyklej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: No hele, sic jest lehce zaprášená, ale těch 13 tkm podle kotoučů, gripů i stupaček snad i má a motóres, převodófka iKims funguje 1A A to mi stačí - oleje filtry brzdofku tzn. spotřebák vyměním a jinak potřeba snad vůbec nic ... jen ta už za rohem zkurvená zima mi sere!
Desitka 3. generace je supr, moc dobre se mi na ni jezdilo, ostatne Oxy mel taky oranzadu, jako ja, ale zrovna ten KIMS bych uplne neprechvaloval.
Jako pomuze z pruseru, ale na dnesni pomery reaguje dost pozde, mi prijde. V UT jsem byli na Kajodraze, kde jsem jezdil s bramborou na rezim slick a trakce mi pod fullgasem blikala uz i v te mirne leve, ktera se vaze hned za prvni zatackou Franty Stastneho. Jako je to fajn, ale bramboraci tu elektronikou maji mnohem lepsi a to plati i u desiny 4. generace.
Hlavne ja si blahove myslel, ze to bude fungovat nejako jako ve starym bawo-aute e46. Slapnes v zatacce a v podstate hned ti to sebere plyn.
Na teto kawe jsem udelal to samy a ta me highsiderem vyslala na vylet.
Ale po navratu ze spitalu jsem se v manualu docetl, ze to nefunguje pri 1. prokluzu spojky, 2. fullgasu a za 3. pri prudkem pridanim plynu a to ja prave prudce otevrel na full.
To jen tak, kdyby mel nekdo stejne blbej napad a chtel si to zkusit, tak at na to mysli.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše:
Hlavne ja si blahove myslel, ze to bude fungovat nejako jako ve starym bawo-aute e46. Slapnes v zatacce a v podstate hned ti to sebere plyn.
Tak to nevím v jaký E46, mně se ji takhle povedlo dvakrát roztočit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
I stara e46 328i s jeste ASC tě v lehce rychlejsi zatacce (za dva/ za tri) do hodin nepustila a to ani na mokru a jsem se fakt snazil.
Modernejsi DSC pak uz ani nahodou.
edit: Proto jsem si rikal, ze kurfa "moderni" moto-japonec to bude mit jeste vychytanejsi.
Naposledy editováno 17.10.2019 09:21:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Tak to nevím v jaký E46, mně se ji takhle povedlo dvakrát roztočit
ja jsem takhle taky pretocil e36 s asc+t .... rozjezd do krizovatky na mokru na jedna.... nejdriv to zareagovalo pozde, takze se to utrhlo a pak kdyz uz by bylo lepsi tam nechat plyn tak mi ho to sebralo a pretocilo se to na druhou stranu... zadnej zazrak....
oxygen umi jezdit, tam bych se zrovna padu, protoze mu ridicskou chybu nezachranila elektronika tolik nebal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: SLEEPER> Na dvojku a na trojku, poprvé sucho, podruhé naslizlo (ale ne mokro). Stejnej průběh jak psal assassin
tak zas je to system z doby kdy byly ty kompjutry v autech rady kdyz se to podarilo nastartovat
z elektroniky v m240i xdrive jsem byl uplne mimo, tam to chodilo tak, ze i ja jsem mel pocit, ze si to auto vodim jako pan
FiZzeR píše: SLEEPER> Na dvojku a na trojku, poprvé sucho, podruhé naslizlo (ale ne mokro). Stejnej průběh jak psal assassin
Divny.
Ja v Brne ve Farinkach takhle zkousel e46/60/90 a e46M3 a s tou ASC/DSC se to proste neutrhne, resp. jen trochu a nasledne to zacne hned pracovat.
U lehce modernejsi DSC, ktera lze prepinat na DTC, se to uz do boku lehce urve, ale jak je velky uhel, hned to zase vsechno zacne pracovat na max.
Ano, na jednicku s velkym rejdem verim, jinak mame rozdilne zkusenosti, ale to neva.
Naposledy editováno 17.10.2019 09:56:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Pak jsem jel na tuhle, frajer uz po telefonu takovej tunta, motorka uplne v zakladu, ani ladak, prvni majitel, origo hadice, zadny pancire, v zadu guma pro romantiky tvrda jako debil coz zvestilo ze jezdil plisen. V garazi stala, hnusna jaxfine tak jsem si rikal ze zas jedu dopici, ale ona byla akorat zasla prachem, coz vypadalo jako kosmetika, tak jsem to prejel prstem na kazdym dilu a krom predniho blatniku top stav. Blatnik jsem koupil v barve za petikilo z bazose, poradne ji vypucoval a mam z ni fakt radost. A jeste vetsi radost kdyz to kazdej vocumuje ze je jak nova, to proste potesi po tech srackach.
Naposledy editováno 17.10.2019 10:07:21
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Jinak samoze se na mokru/kluzku elektronika vypina, jinak hrozi nebezpeci koncernove nudy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |