zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dokud nevrazí motor KTM 390 do šasi WR250R tak asi kloudný dual nebude :D.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tá 450ka vyzerala ako zaujímavý dual sport, ale podľa mňa nadsadili cenu (čo je vidieť aj z toho, o koľko to zlacnelo) a sú príliš krátke intervaly na výmenu oleja. Myslím, že keby mala od začiatku takúto cenu a podobné servisné intervaly ako povedzme KTM 690ka, mala by úspech. Určite na mňa pôsobí lepším dojmom ako 250ka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já věřím, že ta motorka na terén nebude špatná (v základu mě výkon nevzal nijak za srdce a otevřená jednotka je dalších 30+), ale k tomu wow efektu mi tam něco chybí (cena/opravdová duálnost ...)
Sakra to vypadá, jako že dneska v EU nejde koupit rozumný dual s váhou do cca 130, ideálně pro 2 lidi a solidním výkonem :). Doba DRZ a WRR je nenávratně pryč. CRF250L je skoro takový poslední mohykán. Je fakt, že i přes nedostatky, které ta motorka má je tam pořád dobře to dual. Nemám vlek, dodávku apod na vození moto někam k lesu a když chci jet cestu necestu ideálně bych tam dojel po svojí ose. Což na 250 není nějaké zásadní utrpení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Myslím, že s príbalom sa dodávajú oba.
CRF 250L nemá pohotovostnú hmotnosť pod 130, ale cca 145 ako napr. KTM 690 - mimochodom, to sa neráta ako dual sport? Viem, že je dosť drahé. Ak chceš niečo lacnejšie - AJP PR5. Ale máš pravdu v tom, že menovite Japonci ich už moc nevyrábajú.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pořád když člověk vše sečte, vychází mi ta WRR jako neskutečně univerzální a schopná motorka jak na silnici tak v terénu. Škoda, že to se už dneska nevyrábí a v dané 1/4 třídě tu přežívá to AJP a CRF.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Motorka je vyšší jak 250 L, ale dosáhl jsem v pohodě obouma nohama na zem. Sedl tvrdší, řekl bych dost. Ergonomie prvotřídní. Motorka pocitově lehčí, podvozek tvrdší, v tom lehkém terénu, co jsem našel ale výrazně jinde jak CRF 250 L. Motor - všichni plivou na jeho 25 koní, ale nikdo nekouká na krouťák při 3250 oot/min a to 32 nm (250 má 22 nm ale až v 6500). Co to znamená, odspodu jde perfektně, síly dosita a to i na silnici, akorát nahoře je evidentně přidušený palivovou mapou a systémem sání. Na silnici je to vrdší než 250, ale výrazně zábavnější, výrazně stabilnější ve stopě, nevlní se. Neřekl bych, že se na tom nedá na silnici jezdit. Koupit tomu ještě motárdová kola a je to bomba spolu s americkým kitem na 40 koní. Pak bych mohl mít jen tuto mašinu a byl bych blažený. Spojka, je vidět že to je motor ze závodní krosky, prostě on/off, první rozjezd mi to chcíplo . Pak už v pohodě. Mě teda nadchla, pro mě výrazně zábavnější jak 250 L, a srovnatelná s ostrou konkurencí až na to, že v homologaci pro EU 25 koní, ale zase perfektní příbal na komunikace. No a zpracování Honda.
WR450F je to samé také zdechne když se víc nepřidá a navíc než se zahřeje tak škube.
Sedlo je fakt lavice, opět srovnání s WRF nachlup stejně tvrdé na cestování nepoužitelné. A proto mě to nutí jezdit mnohem častěji ve stupačkách a pak je to paráda.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nějaká svolávačka na crf asi 2019:
https://www.dtest.cz...on=8&ft=motocykl
MartinjEžeK píše: Zdarec, mám dotaz, zda máte podobnou zkušenost. Když dojedu vyšší rychlostí nějaké auto, tak vzduch za ním se točí tak, že mi to rozkmitává řídítka. Čím jsem blíž, tak tím víc. Jednou jsem jel za autobusem, který jel mých tachometrových 110 a musel jsem sevřít motorku hodně nohama, abych ji udržel.
to víš, turbulence navíc lehounká motorka, to jde pak ruku v ruce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
DejvGSR píše: SuperSic58> Hnus velebnosti. Vypadá strašně a na živo ještě hůř. Možná bude jezdit dobře, to zas jo, ale já chci klasické enduro.
No že si právě psal i o KTM 790 a Báwech 850 a 1250 GS, tk to vypadalo, jako že vybíráš i mezi mastodontama Pro mě je top Africa z těhle velkejch, a nebo taky multice, to je porno Ale to Tenere mi přijde pěkný, takovej ten strohej tvar klasickejch dakarskejch speciálů To spíš to KTM 790 to je patvar, ale každej si vybere No ale na novýho harleje Pan America v hnusu nemá nic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
V tomto kontextu je 250 spíše cestovní moto s možností vyjet na pole a do lesa. Motor má zcela jinou charakteristiku, jde velmi pomalu do otáček, brzdy mdlé, podvozek hodně měkký, ale na silničky dvanácté třídy super, velmi pohodlná a to i sedlo. 450 je prostě umravněná do provozu homologovaná kroska, všechno to z ní vyzařuje. Vůbec nemám dojem, že to není zajetý, jede to velmi pěkně, až si říkám, zda ten US kit je potřeba. Jestli bych to pak vůbec zvládnul v terénu. Váha je také znát, 450 plně natankovaná 131 kg, 250 plně natankovaná cca 152 kg.
Bohužel prozatím také první negativum. Motorka pořád chcípá, ne při rozjezdu, ale když třeba odřazuji dolů, najednou se zastaví motor, občas když lehce houpu plynem, v úvodu se motor zakucká. No, připisuji to té syrovosti. Jednoznačně pro mé potřeby výborná volba, mám velkou radost a těším se na další nutné zajíždění. Prvních 1000 km to vydržet a pak budu užívat.
Nemá to ABS, homologováno jajko sportovní náčiní, je tam čidlo vypnutí motoru při položení motorky. Vzduchový filtr z molitanu - aplikace oleje, žádný papír. Kompletně led osvětlení, ten zadní držřák RZ je strašné lešení, proč proboha neudělali nějaký hezký z černého plastu. Perfektní dílenský manuál v příbalu, podle toho se bude servisovat jedna báseň.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
DejvGSR píše: Hned první dojem z CRF 450 L - je to spíše ostrý stroj, způsob ovládání, reakce podvozku, chod spojky, její záběr, reakce motoru, všechno nebo nic. Oproti 250 to jede neuvěřitelně odspodu, znovu mě to překvapilo, jak to nastupuje. Sedlo tvrdý, je to fakt na aktivní jízdu, žádné vození kolem komína. Snažím se netočit, ale houpat s motorem, měnit otáčky, řadit. Převodovka jedna báseň.
V tomto kontextu je 250 spíše cestovní moto s možností vyjet na pole a do lesa. Motor má zcela jinou charakteristiku, jde velmi pomalu do otáček, brzdy mdlé, podvozek hodně měkký, ale na silničky dvanácté třídy super, velmi pohodlná a to i sedlo. 450 je prostě umravněná do provozu homologovaná kroska, všechno to z ní vyzařuje. Vůbec nemám dojem, že to není zajetý, jede to velmi pěkně, až si říkám, zda ten US kit je potřeba. Jestli bych to pak vůbec zvládnul v terénu. Váha je také znát, 450 plně natankovaná 131 kg, 250 plně natankovaná cca 152 kg.
Bohužel prozatím také první negativum. Motorka pořád chcípá, ne při rozjezdu, ale když třeba odřazuji dolů, najednou se zastaví motor, občas když lehce houpu plynem, v úvodu se motor zakucká. No, připisuji to té syrovosti. Jednoznačně pro mé potřeby výborná volba, mám velkou radost a těším se na další nutné zajíždění. Prvních 1000 km to vydržet a pak budu užívat.
Nemá to ABS, homologováno jajko sportovní náčiní, je tam čidlo vypnutí motoru při položení motorky. Vzduchový filtr z molitanu - aplikace oleje, žádný papír. Kompletně led osvětlení, ten zadní držřák RZ je strašné lešení, proč proboha neudělali nějaký hezký z černého plastu. Perfektní dílenský manuál v příbalu, podle toho se bude servisovat jedna báseň.
Když se předělává kroska na enduro, jedna z prvních úprav bývá extra váha do setrvačníku. Stojí to 00 nic a pomůže to s chcípáním i zlehčí ovládání a dávkování plynu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
E: jo a jak je to se zárukou? Zjišťoval už jsi případně ty motard kola? To asi nepůjde zapsat do tp co?
Naposledy editováno 03.09.2019 10:35:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |