hledam motorku typu Suzuki VX 800, ale s vyssim posezem tzn. kardan, dvouvalec, krasne odhaleny motor do V atd. Merim pres 190 cm a nyni mam VX 800 a kroutim se na ni. Jinak vzhledove a typove krasna masina. Muzete mi poradit neco podobneho, ale vyssiho. Hledal jsem mezi BMW nebo KTM.
Moc dekuju
Jiras6
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
2 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
Yamaha Bulldog - vzducháč, mokrá spojka, kardan, karbece - nejjednodušší, super motka a asi vyjde nejlevněji
BMW - taková Guzzi s lajdákama - dražší, osobně nemám zkušenost
Guzzi - Bellagio, Breva, Sportka, V11 a Griso - Ocelový rám, masivní vzduchem chlazený motor a suchá spojka, Guzziny jsou super, jakmile se projedeš, tak už nechceš jinou.
Ted jsem si prosel vsechny masiny co mi doporucujes. Presne ses trefil. Paradni stroje jak Yamaha tak i Guzzi (z nich se mi libi hodne Bellagio - vzhledove klasika). Jak pises hodne originalni. Z fotek jedine co mam obavu ze se jedna o nizke masiny, ale maji opravdu styl. Mas zkusenost se zmackou Guzzi??
Ja se priznam ze neznam a ani nevim, kde se vyrabi.
Asi me ted zkuseni motorkari vyhejti Sorry😂
2 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
Chteli okopirovat BMW, ale nejsou moc zrucny, takze misto valcu proti sobe je maj ty motorky ruzne nakrivo, kazdej kus jinak, ale co by clovek za ty prachy mohl chtit.
Takze VX sis nechal ? Ja ho budu asi prodavat. Je to sice krasna masina, ale trochu mi pripomina vetsi Jawu 350
Cakovicky mohu zkusit. Typuji, ze tam maji vsehochut motorek?
Zatim co mi tu pisete, tak jste se shodli na znacce Guzzi. Prohlizim si motorky od Guzzi a fakt musim priznat, opravdu maji neco do sebe. I ta Yamaha Bulldog je pekna hodne ve stylu VX, ale robusnejsi.
Diky za radu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
Aha takze Cina z Indie. To trochu kazi dojem, ktery jsem doposud mel. Dost si potrpim na kvalite.
Co ta Yamaha Bulldog???
Nejvice jsem preferoval BMW,ale zadny model co delaji neni uplne dle meho gusta. Asi ty motorky vydrzi hodne, ale jsou dost tuctove., aspon mi tak pripadaji. Zadna klasika😁
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
edit: Zkus si Bulldoga naklikat tady na cycle-ergo.com a nastav si tam svou výšku. Uvidíš, jak bys na tom asi seděl.
Naposledy editováno 27.09.2018 21:02:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
paradni foto tam to VX vedle te Breavy vypada paradne a skoro i vetsi😂
Rozpocet bych videl do 100 tis. max 150 ale to je fakt vrchni limit. Radeji bych se vesel do te 100.
Hledam si info o Guzzi neboj, co.se tu pise si rad overuji. Kdyz si mel Bulldoka kolik meris ??a byl i pohodlny na delsi cesty??? To Griso vypada vpohode.
Diky snad si vyberu neco pohodlneho a soucasne i originalniho jako bylo to VX. Prijde mi, ze je tezke sehnat oboje najednou. Bud je to hodne pohodlne i na delsi cesty a horsi teren BMW atd. a nebo je to pekne dle meho vkusu Guzzi na ukor toho pohodli. myslim nizsi a nevim jak na dliuhe cesty ci teren.
U Guzziny to chce zkusit, jestli ti nenaráží válce do kolen. Můžu srovnat jen Griso - nohy víc zalomený a musíš se víc natáhnout dopředu. A po delší jízdě mě bolí zadek.
Vzpřímený posez má Breva nebo Sportka, ty jsou taky víc cestovní. Na delší vzdálenosti bych volil 11ku nebo 12ku. Ta 850 je víc točivá.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
Stelvio na to jsem uz koukal na muj vkus hodne zakryta masina.
To se mi mnohem vice libi Bellagia, Griso nebo Breva. No u toho VX me bolela kolena, jak jsem je mel pokrcena a mrznul rozkrokod nadrze😂asi divne, ale fakt pri delsich jizdach hodne neprijemne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
sirsi nadrz a ty valce vystupuji.
2 reakcí na tento příspěvek Motorka s kardanem 2 valec
dotaz : V pohodě...A jak jsi s ním spokojenej?Chci přejít na něco mnohem klidnějšího a pohodovějšího než ZR7(ne že by byla nějakej trhač asfaltu)...jde mi prostě o bublání krajinou a o proti cruiseru si chcu užívat i zatáčky...
odpověd : spokojenost , jezdil sem na SV 650 , bulda je pohodlnější , klidnější , drží stopu a tahne a tahne , ale počítej stim že prostě ten výkon tam není , ne že by to nejelo ale po přesednutí z SV to prostě nejelo , ale tahlo , vem si to maš ZR7 takže zřejmě do 4000 ot se nic moc neděje a od 6000 se to zblazní a letí to jako praštěný je to tak?SV je podobný ale bulda prostě jede pohodově do 4000 a v 6500 je konec,červena zona , takže se opravdu jede na kroutak,při 4000 tam je kolem kila , pri 4500 tam je 120 a to je tak strop, už na tom moc fouka ,ale podvozek stíha a motor neztrací dech ani omylem , stačí otočit plyn a maš tam 140 - 150 jak nic , ale musíš se přivazat k nadrži. A potom je tu ten obrovskej pocit ztraty vahy při rozjezdu , do zatačky to jde lehoučce a kličkovat se na tom da jak na SV a přitom je to pořad stabilní, akorat to brždění , ne že by to nebrzdilo , brzdí to, ma to brzdy z R1 ale váží to 250 kilo a to je znat , SV stalo na fleku , u tohohle se musí přemýšlet trochu víc dopředu , prostě na pětníku nezastavíš.A když bulldu tak s ladakama , ten zvuk je neskutečnej a hlavně lidi si mužou vykroutit krky jak se dívaj odkud to bublaní jede
dotaz : No konečně konstruktivní popis ...
Co se týká ZR7 tak je to přesně jak říkáš,umí sice jet už od 3 tis,ale je to takový nijaký a od 5 - 6 tis to už zase letí...a to je to co mě už nebaví...většinou jezdím do 100 po slovenských silnicích a tam se za překročení rychlosti s nikým nemazlí,dálnicím se vyhýbám úplně...takže co se týká motoru je Bulík jasná volba...ještě je pro mě důležitý pohodlí...mám ještě VX800 což je velmi vzdáleně to samý co Bulík,kardan,motor super tahá od spodu ale překvapilo mě že točí dokonce víc než ZR7,jenže nejvíc mě zklamalo právě pohodlí...ergonomie sice dobrá ale je to hrozně úzká motorka a po 100km musím zastavit aby mi neupadla pr...
odpověd: na buldovi je to super , ani po 4 hodinach v sedle mě prdel nebolí , zato na SV (sory že to furt srovnavam ale jezdil sem na ní 12 let a nemam sčim jinim bych to porovnal) mě prdel bolela už po hodině v ryflích a cca po 3 - 4 hodinach když sem jel v kuži , ale je fakt že SV ma místo sedla lavici , ale bulda je pohodlíčko , dokonce i batužek si lebedí , a upřímě řečeno jak VX to nevim ale měl sem tu m ožnost jet na intruderovi 800 , což je ten samej motor a bylo to nechutně vysokootačkový , hnus. na buldovi si budeš na 3000 bublat krajinou a kroutaku budeš mít do zasoby habaděj , když se objeví pomalu jedoucí plechovka stačí jenom pootočit zapěstim a seš před nim , s buldou se nepředjíždí, s buldou se přeskakujou pomalejš jedoucí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
Díky přesně tak nějak si představuji jízdu. Jezdím spíše po okrskách a občas nějaká ta dálnice. Koukal jsem, že má 48 kW což na obsah 1063 cm3 není zas tolik.
Jedná se mi především o pohodlí, což by tato motorka měl splňovat. Výška posezu bude asi o něco přijatelnější než u VX, ale i tak asi žádná sláva pro 190 cm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka s kardanem 2 valec
Jak Bullda, tak Breva, Sportka a Griso maji protazeny sedlo na nadrz, tak to do kuli nestudi - velmi dulezity aspekt pri vyberu
Proto mám rád dvouválce. Líbí se mi jejich zátah už odspodu, příjemný zvuk (ne jako strunovka :D:D). Pročtu Slovensko-České fórum díky za typ.
No ono se to nezdá a někdo to zlehčuje, že gule mají být ve chladu, ale když jedeš delší dobu a skoro ti umrznou, jak stéká studený vzduch po nádrži, tak tě smích přejde.